![]() |
Gezocht: Band in Ede (toetsen)
Hallo, ik zoek een gemotiveerde en enigzins ervaren pop-/rockband in (de buurt van) Ede die een toetsenist nodig heeft.
Ik speel nu 9 jaar accordeon en een half jaar keyboard (en ik leer snel). |
ik wil de triangel wel spelen, dan noemen we ons de band zonder talent
|
Als je niks nuttigs te zeggen hebt zeg dan gewoon niks klootzak. Alleen door JOU zou de band 'zonder talent' genoemd worden, niet door mij.
|
goed topic :cool: (y)
|
Ah jezelf meteen als een klootzak presenteren, altijd een goed idee als je opzoek bent naar bandleden.
|
Oh en ik zoek nog een goede polkaband in de buurt van Amerzoden!
|
niet zo flauw doen, freggel.
|
Citaat:
|
omg ik snap echt jullie probleem niet. Ik zoek gewoon een band, en als je niks hebt, dan antwoord je toch gewoon niet? Is dat nou zo moeilijk??!
|
goed topic
|
Citaat:
|
minder goed topic.
|
Scholieren.com forum zuigt. Niemand is serieus.
|
neuh, we zijn gewoon te elitair en laten ons liever niet in
met potentiele toetsenisten van doorsnee pop/rock bandjes. |
riiiight....
Weet je wat laat ook maar, 'elitaire' sukkels.. eerder arrogant maar niks waard. Op een forum met sukkels als hier vind ik toch niks. -- Somebody delete this topic please -- |
Wat nou niets waard? Dan heb jij de Gewoon een dikke bass en een melodietje en t is goe compilatie nog niet gehoord, gofferdomme.
|
Of Muller is je niet Waardf!
|
Citaat:
|
waarvoor genomineerd?
|
Citaat:
|
Ik schaam me voor m'n dorpsgenoten. :(
|
Allemaal leuk en aardig, maar thereal88 is niet de stomste in deze Topic.
O je o jee, dit vraagt om inkoppers. En dat terwijl ik serieus ben! |
Citaat:
|
Dit topic is niet meer het redden waard, de topicstarter is natuurlijk toegestaan een ander topic te openen, waarbij ook van belang is dat hij niet te veel hapt op andermans opmerkingen en wij als fbs die opmerkingen zullen beperken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |