![]() |
Wacken 2007
Inmiddels zijn al heel wat namen bevestigd:
Amorphis Apokalyptischen reiter Belphegor Black dahlia murder Benedictum Black majesty Blind guardian Cannibal corpse Communic Dimmu Borgir Disillusion Enslaved Grave digger Haggard Heaven shall burn Immortal In flames J.b.o. Kampfar Lacuna Coil Letzte instanz Moonsorrow Moonspell Municipal Waste Napalm death Neaera Rage & lingua mortis orchester Sacred Reich Samael Saxon Schandmaul Sonic syndicate Stormwarrior feat. kai hansen Stratovarius Therion Tyr Vader Vision Bleak Volbeat Line-up is tot nu toe al veel sterker dan afgelopen jaren imo. Ik ben dus weer van de partij! |
ziet er goed uit al ja! maar ik weet niet of ik ga.
|
Het willen is geen probleem, het kunnen (vervoer enzo) is het probleem :)
Dus als iemand oplossing heeft, ik hoor het graag :d |
Line-up ziet er goed uit.
|
uiteraard ga ik.
WACKEN IS THA BOM!!! |
Ik wist helemaal niet dat Stratovarius weer aan het optreden was... Eigenlijk niet eens dat ze weer een werkende line-up hadden :o
|
Dat metal wordt nog eens groot zeg ik je.
|
Heaven SHall Burn en Neaera. (y)
|
hard aanwezig
|
zitten een aantal zeer goeie tussen!
ik betwijfel alleen of ik ga: budget, vervoer enz. |
vervoer is niet zon hard probleem hoor. gewoon ns bellen en je kunt voor 50 euro met 5 man op en neer naar hamburg.
dan ben je nog niet op wacken maar dan ben je al wel een heel end |
Afgelope jaar waren we met een man of 15
Vanaf groningen voor 35 euro retour naar hamburg. (dan itzehoe, en pendelbussen nog) Maar dat is ook totaal een 15 p.p En het is de zomermaanden dus kom je ook in Groninge vrij goedkoop, denk aan de zomertour... Maar dit jaar gaan we met de auto waarschijnlijk :) |
auto is inderdaad de beste oplossing.
maar ik denk dat het wer treinen word komende jaar. was afgelope keer best gezellig |
w00t!!! Zeker dat ik ga dit jaar :cool: maar dat wist ik al toen immortal vorig jaar was confirmed \m/ en toen was het ookal dikke lol.
(ff zelf promotie :p als jullie dan gaan, koop dan ook ff de Wacken calander, daar sta ik in :rolleyes: alleen weet ik niet welke maand...) |
Ik goat wel. :D :bloos:
|
Citaat:
|
Dit jaar wordt m'n jubileum, vijfde keer Wacken (Y)
Goede line-up inderdaad. |
net kaarten beselt
|
:d :d :d
|
Dit jaar ga ik dan eindelijk, weet niet of ik er dit jaar sziget of lowlands door mis, maar heb het gehad met wacken missen :p
O ja, natuurlijk niet aanwezig bij napalm death (y) |
Citaat:
edit: op wacken.com staat ook dat Destruction en Sodom komen.. |
Hm ik wil wel maar geld en vervoer is altijd een probleem bij zulke dingen.:(
|
Black majesty
Blind guardian Dimmu Borgir Enslaved In flames Kampfar Lacuna Coil Moonsorrow Moonspell Rage Stratovarius Therion Tyr Vision Bleak _O_ kijk daar ga ik voor... Naja daar wil ik dan voor gaan, heb zo gauw niemand om dr mee heen te gaan :( |
Citaat:
|
Citaat:
Hehe true, maar 't probleem is meer dat ik niet alleen mág gaan :P Ouders ook altijd XD (maar goed, dan hou ik het wel op gmm voorlopig, Wacken komt nog wel es *ooit*) |
maar graspop is niets vergeleken met wacken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amorphis
Belphegor Black majesty Blind guardian Communic Grave digger Haggard In flames Kampfar Lacuna Coil Letzte instanz Moonsorrow Moonspell Rage & lingua mortis orchester Schandmaul Stratovarius Tyr Vision Bleak Volbeat Toch maar iets zien te regelen :D |
Citaat:
|
Citaat:
vorig jaarr ook zoiets van alles moet ik hebben gezien maar bleef toch elke keer hangen in de beergarten |
Aan de wil zal het niet liggen, vervoer ook niet, nu nog het kunnen qua financieën en werk enzo! Line up ziet er zeker goed uit!
|
Ik weet nu al dat ik het helaas over moet slaan komend jaar. Zucht waarom moeten er mensen trouwen tijdens wacken :(
|
En nu maar hopen dat er dit jaar weer dooien vallen.
Uiteraard zit ik dan op een ander festival in Deutschland. |
Ga je Leipziger gothics spotten?
|
Citaat:
Ik ga naar de Zappanale. |
Daar ben je vast ook een stuk beter af dan tussen de Kelly's.
|
Immortal lag toch in stukjes?
|
Op zwaremetalen.com (maar nog niet alle bands op wacken.com?)
Wacken Open Air 2007 02.08 t/m 04.08 [23-01-2007] In de afgelopen week toegevoegd: Lordi, Mendeed en Narziss! [16-01-2007] Ook rondom het Europese metalparadijs blijft het niet stil, in de afgelopen weken werden er weer vier band bevestigd: Unheilig, Falconer, Swallow The Sun, ChthoniC en 1349. 1349! Hard! :evil: Mendeed is ook wel ok, nieuwe plaat mag er wezen. |
heb al kaarten.
|
ICED EARTH IS CONFIRMED <333
|
Zitten vette dingen tussen.
|
up
|
Citaat:
|
Ik ben present, ik baal alleen heel erg dat lordi niet komt.. :(
|
Citaat:
|
Hebben er meer mensen last van het feit dat metaltix.de steeds zegt dat er iets mis gaat bij de betaling?
Ik heb nou onze Duitse vrachtwagenchauffeur maar geregeld om kaarten voor me te halen :rolleyes: |
Wackenfeestje 2005: 15e Verjaardagsfeestje.
Dit was het eerste Wackenfeestje ooit. Er waren snoepzakjes en feesthoedjes in overvloed en ondanks de regen hebben de meeste mensen zich toch kunnen vermaken. De cadeautjes waren redelijk op het laatste moment geďmproviseerd, maar dat geeft niet. Wackenfeestje 2006: Sinterklaasavond Ja, de meesten schrokken toch wel toen Zwarte Piet op de tent waar iedereen op dat moment bijeen zat probeerde te kloppen. Helaas faalde het kloppen lichtelijk, maar dat gaf niet. Er waren cadeautjes en speculaasjes in overvloed. Sommige mensen kwamen er wat minder goed bedeeld vanaf, maar dat kwam omdat ze nou eenmaal niet naar het gedicht hadden geluisterd. Ik zal geen namen noemen (FinnaFace). Verder complimenten voor de cadeautjes die de organisatie kreeg, sommigen waren echt geniaal En dan nu! Het thema van Wackenfeestje III zal zijn: KONINGINNEDAG! Een avondje oud-Hollandsche spelletjes gaat er altijd in. Maar je kunt helaas alleen meedoen als je iets draagt dat oranje is. Het hoeft niet veel te zijn. Een sok of een elastiekje is al genoeg. Als je maar iets hebt dat oranje is. En ook: Iron Maiden is al aangekondigd voor 2008 :D Je kunt ook overdrijven hoor Wacken :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58. |