![]() |
Eragon
wat had volgens jou de leeftijdsgrens moeten zijn
ik:12 |
Wat boeit dat nou weer?
Heb je het daardoor niet voor Sinterklaas gekregen ofzo? :D |
boeit me geen flikker lijkt me ook geen leuk spel btw
|
Citaat:
|
Wel grappig trouwens dat 80% van de ouders in de VS let op leeftijdskeuring, ik vond het altijd maar lelijk staan op het doosje (n)
Spel kan me(natuurlijk) gestolen worden |
Citaat:
|
is eragon niet een film?
|
Het is een boek, knurft.
Door de gigantische hype eromheen (omdat het door een 15-jarige geschreven is, whoopteedoo) komen/zijn er nu ook een film en een spel. |
computergames 4 life
|
Er is, zoals dat tegenwoordig bij marketing hoor, ook een game van, vrolijke vrienden. ;)
De Da Vinci Code, is dat een boek, een film of een game? Juist. http://www.eragongame.com/ |
het spel van the da vinci code zuigt zwaar kont
|
Citaat:
De Da vinci code is een boek, waarop een film en een spel gebaseerd zijn (Y)(Y)(Y) |
Gelukkig zijn de boeken van een kwaliteit dat de games en films de naam niet echt kunnen verkrachten (y)
De revieuw van eragon op gamekings was erg grappig. Nou je hebt dus een ei en je vliegt, ja ja je vliegt dus met een ei ja een draken ei ja, een draken ei en die moet je beschermen wat doe je nog meer? vliegen om het draken ei te beschermen :D |
Ik wilde dan ook eigenlijk iets posten over dat er eens een keer een verfilming/vergaming zou zijn die beter zou zijn dan datgene waarop het gebasseerd is, maar dat vond ik te makkelijk.
Ik zal nog wel dit zeggen: Eragon was een schurftboek, en ik ga die andere 2 delen dus ook maar niet lezen (Y)(Y) |
de game en de film lijken me niet echt beter dan het boek :o
Moet nog steeds een keer the shawshank redemption lezen, maar kan me niet voorstellen dat het boek beter is:P |
Slechter kan het niet (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ONTOPIC
|
Post van het jaar.
|
Citaat:
Verder, boeiend, ik schreef drie jaar terug ook al verhalen in D&D universum, dat maakt me niet direct tot een fenomeen dat boeken, films en spelletjes verdient. (daarmee geef ik slechts de mening van de buitenwereld mee, ik verdien dat natuurlijk wel, en meer) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik las een recensie in de PC Gameplay en het spel schijnt enorm te zuigen. Consoleport problemen, slechte graphics, enorm lineair, enzovoort. Het spel kreeg als eindscore 60 ofzo :D (n) |
Citaat:
http://www.esrb.org/images/ratingsymbol_t.gif En dat houd in: TEEN Titles rated T (Teen) have content that may be suitable for ages 13 and older. Titles in this category may contain violence, suggestive themes, crude humor, minimal blood, simulated gambling, and/or infrequent use of strong language. Tja, Sinterklaas en de kerstman kunnen soms erg streng zijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |