![]() |
bloodhoundgang??
weet iemand wat de bloodhound gang aan het doen is? ongeveer 1,5 jaar geleden zijn ze de studio ingedoken en sinsdien heb ik niet zo heel veel meer van ze vernomen. ook de Cyber Hate Club laat niet veel los.
ik had ook gehoord dat er een gerucht was dat jimmy pop dood was gegaan aan alcohol vergiftiging, maar dat was ook weer ontkent ofzo... |
ik weet het niet
keb er ook lang nix van gehoord ik heb alle 3 de albums, kvind ze wel cool dat er maar es iest nieuws komt jah |
Geruchten over iemands dood zijn in 98% van de gevallen nergens op gebaseerd. Dat zal het dus niet zijn....
|
laat ze nog maar ff in die studio blijven...met een groot slot er op zodat ze er ook niet uitkomen
|
ze hebbe wel humor :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ikheb one fierce beercoaster nog, die 2 anderen daarvoor heb ik ook gehad maar weer weggedaan
dat laatste album had wel wat grappige nummers, alleen tis allemaal zo dance enzo... |
ik heb one fierce beer coaster , vind ik wel een coole plaat...
|
Citaat:
ik zal het wel verkeerd begrepen hebben |
ow, ik zie het al, ze hadden nog 1 ep en een paar demo's n'shit .
|
zo, het heeft even geduurt. Maar een update van de site.
Citaat:
|
ze leven sowieso nog want ze zitten in een aflevering van Viva la Bam (y)
|
Citaat:
|
o ja das waar :D
|
Burn Motherfucker, Burn
|
Ze hebben wel gave nummers, maar een hele cd van die shit is een beetje zout.
|
brand moederneuker brand (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Thats some funny fuckin' shit, motherfucker"
Ik vond het vetste nog altijd Why Is Everybody Always Pickin' On Me :D en Hoorah For Boobies was ook vet |
Citaat:
|
dat zijn toch die ventjes met die apenneukertjesclip?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond die clip wel sekseah (y)
|
Citaat:
|
nou jeetje, doe niet zo emo
|
Citaat:
|
hihi, ja goed zo. schrik maarr
en nou hou ik op want ik mag niet meer forummen iiii, x |
Citaat:
|
Citaat:
check ook "you're pretty when i'm drunk". a capella! |
die gasten hadden zo'n kiddo op drum toch ?
|
Citaat:
Een Ballad over Ralph Wiggum moet wel cool zijn :D Die kiddo is al een paar jaar geleden vervangen :) |
hm, ik ken alleen de hitjes en die vind ik op zn tijd wel leuk maar verder boeien ze me niet.
|
Citaat:
|
kebbum al :)
|
Spelen op Sziget :)
|
muhahaa vette shit p00p :cool:
op welk album staat die? |
ik mag de Bloodhoundgang wel, heb er laatst ook aan gedacht waar ze op dit moment mee bezig zijn.
|
Citaat:
"Earlameyer the Butt Pirate" is ook meesterlijk nummer staat op 'use your fingers'. |
Ik heb Fire Water Burn op single, de rest is bagger..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die wil ik ook wel eens horen haha. wat lachen was: ik zag een x die band live, en die zanger besloot eerst te kotsen en daarna chicks te zoenen, die bereid waren om te zoenen. roem he;) |
wow dat ralph wiggum nr (y) ik vind em nu al geniaal en ik heb em nog niet eens gehoord
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |