![]() |
wat nu???
ik denk aan 7jongens tegelijkertijd
ik voel voor allemaal iets maar kweet ni juist hoeveel en ik vind dat ambetant kkan ni weten of ik verleifd ben of niet wat is het nu???? |
gangbang
|
wa bedoelt ge daarmee?
|
Je bent iig niet op allemaal verliefd :)
|
Dan vind je niemand leuk genoeg :p
|
Als ik dat zo hoor ben jij nog niet gereed voor een relatie, zoek eerst eens even uit wie je echt leuk vind en voor wie je een korte vlinder voelt.
|
Als je nou foto's post dan gaan wij wel kijken welke je moet doen.
|
ik heb maar aan vier van de 7 al gesproken
van die 4 is er 1 die nog goed is(heel een verhaal daarover) die andere 4 zijn de gasten aan wie ik het meeste denk 1 van die 4 heb ik al gesproken + klein relatie in de zomer(in spanje)(ps:kdenk da k hem ni meer zal terugzien) en ik denk toch nog altijd aan hem wat ik zeker weet van mezeld is dat ik op 1 van deze al velreid geweest(maar super)(nu in ander klas) snappen jullie???? |
kheb geen fotos van iedereen sorry
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er zijn 7 jongens,ik denk aan hen (heel de dag)
en soms droom ik ook van hen. van die 7 heb ik maar aan 4 gesproken. van die 4 zie ik 1 al ni meer(maar met hem is er iets speciaal s gebeurd=>zomer 2005)(ps kzie hem nooit meer) 3 van die 4 zijn goeie vrienden en ik ben ooit verliefd geweest op 1 van die 3 tot nu toe verstaan??? |
En nu wachten tot je echt verliefd wordt op nummer 8.
|
grappig :p
|
hoe kan je weten dat je echt velriefd bent??,
hoe voelt da kweet he tzelf niet meer :s :rolleyes: |
Volgens mij ben jij echt geen vijftien, trouwens. Hooguit 11 of 12.
|
kben al 3 keer veliefd geweest
je hebt me gekwetst met die woorden kben echt 15 kijk maa rop mijn paginas http://mivida2.skyblog.com www.coolbox.be/laloveuse2 kebn gewoon een beetje verward da komt wel aan iedereen eens voor,he |
Arme meid, misschien moet je maar eens wat minder op msn zitten.
|
Ik moet in ene denken aan Annuschka van dat vreselijke UnderCoverLover.
'Ja.. ik heb hem dus eigenlijk een beetjen gestreeld enzo waardoor hij dus eiegnlijk ja.. is klaargekomen'. Goed. Degenen die je niet hebt aangesproken, laat dat maar zitten. Zij kennen jouw wss niet en jij hen ook niet. Diegene die je al sinds 2005 niet hebt gezien, laat ook maar zitten, die heeft geen interesse meer. Dan blijven er nog 3 over. Diegene waar je ooit verliefd op bent geweest, dat is ook niet zo handig. He might just hurt you again. En van van de laatste 2 er eentje kiezen die de mooiste ogen heeft, de lekkerste lippen en de grootste schoenmaat. En DAAR kun je dan verliefd op worden. |
Citaat:
|
Net wat Lilith zegt, en anders lekker even verder zoeken. Maar zeg nu zelf, Ken blijft het leukste nietwaar?
http://www.kaleidoshop.de/produktkat...rchenprinz.jpg Goed, ik begin irritant te worden. Excuses :| |
Citaat:
|
Help haar nou jongens! :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
3 zijn goede vrienden, dat kan je beter zo houden, met 1 heb je een geschiedenis, dat kan je beter dan ook zo laten. Blijven er 3 over die je nog niet kent, ik zeg doe je best! |
Citaat:
|
Hopen dat 1 van die 7 jou wel leuk vind. Probleem opgelost.
|
ok bedankt
kzal mijn best doen of ik wacht tot dat ik echt velreifd word ;) iedereen heeft verschillende boys in het oog die knap zijn,maar nog niet verleifd zijn. kwacht dan totdat het echt wordt en ik probeer ook om mijn verlegenheid te overwinnen,okay :) kusjesssssssssssssssssssssssssss |
dit topic is pure humor :D
|
Kusjes terug, en dan doe ik er nu voor de zekerheid maar een preventief slotje op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |