![]() |
gekke locaties
de gekste locaties waar je het hebt gedaan :)
vind ik altijd wel een leuk onderwerp en ik heb geen zin om te kijken of dat al ergens als onderwerp is geplaatst! (sorry :p) |
Topic # 499274729
|
antisuccestopic
|
Och, volgens mij is het ondertussen al wel weer een halfjaar geleden ofzo dat dit topic er was. Er zijn nu vast andere leden om erin te posten.
ot: op school :o (in een afgesloten ruimte), langs een autoweg (wel tussen wat bomen en struiken en in het donker), in een speeltuin (om 1 uur 's nachts, dus zonder aanwezige kinderen). Verder weet ik even geen gekke lokaties meer. |
In de vrieskist
|
hahaha een speeltuin
en dan op de glijbaan ofzo? was dat niet vervelend :D? ja ik weet dat het een nutteloze topic is maar ik verveel me dus laat me :D |
nee in de zandbak :D
|
Citaat:
|
dan kan je het beter op het strand doen ja:P.. ga je op het schoolplein, kies je alsnog zoiets zanderigs uit..
|
wat bazelen jullie nou :confused:
zand bied meer weerstand om je tegen af te zetten dan een gemiddeld matras, toch geeft het mee zodat je jezelf geen pijn doet, en er is lekker veel van zodat je alle kanten op kunt rollen, ideaal (y) |
Citaat:
OT op een trap van mijn, toenmalige, stageschool |
ja goed, maar een keertje douchen en het is weg.
|
in een auto, op een schoolplein tegen een container, in een bos, in een park. verder niets raars denk ik..
|
Op een toilet
|
achter de amsterdam arena
|
Strand, zwembad, sauna, toilet, bij de voordeur van een bedrijf, auto. ..
Dat was het denk ik wel weer. |
in de regen in het park
in de tuin van m'n school in de auto in een speeltuin (ook 's nachts) bij de brandweer |
Ik heb het wel eens gedaan in een pappagaaien kooi!
|
Citaat:
|
Toch wel de hooiberg.. ;)
|
Op een plein, naast een disotheek achter een muur, zodat die mensen ons niet zagen.
Portiekjes. Buiten op straat voor der huis. |
- bos in ouders woonplaats
- bushokje bij rotterdam centraal - bij kasteel helmond - in pathe cinema eindhoven (toilet) - trein tussen eindhoven en tilburg - zwembad tropicana rotterdam - biblioheek eindhoven - voor centraal station eindhoven (bij appartementencomplex trappangat) - valkofpark nijmegen - hunnerpark nijmegen en nog een paar plekken die niet interesssant genoeg waren om te herinneren |
Citaat:
|
Voor de originaliteit gooi ik de holle boom er maar eens in, die is tenminste letterlijk gek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In de achtertuin ;)
|
op een houten bankje in een speeltuin.. ik had de volgende dag wel een zere rug :p
|
In de groetenlade van de koelkast!
|
- Trein
- In 't bos op enkele meters van een grote weg - Tussen de kinderknuffels in de woonkamer - Klaslokaal van een Hogeschool - Dak (buiten) van een Hogeschool Dat is het wel |
- duinen/bos
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-op het dak van een school
-achter de school -in een huisje van een speeltuin -poortje -uitlaatplek voor honde (bos) :D :D :D :D :D |
School WC
|
tot nu toe is mijn gekste plek mijn of zijn bed.
En ik vind het wel prima zo... (alhoewel ik het gisteren eigenlijk overal wel had willen/kunnen doen maar het uiteindelijk toch maar niet gebeurt is, wat zijn we weer netjes :p ) |
De douche in een medicijnenonderzoekcentrum, wc in metropool (kroeg), ergens op een grasveld langs een snelweg, een keer bijna in zo'n bos maar toen kwamen er allemaal muggen aan en dat was niet tof dus zijn we maar weggerend. :(
|
Oh en tentjes natuurlijk, Lowlands, Oostenrijk, camping in Holten, bla.
|
Ergens op straat, midden in de nacht. Geen idee waar dat precies was. Op een keukenblad in de keuken. Op het strand.
Naja, qua spannende locaties heb ik er dus niet zoveel :o |
Citaat:
|
Dugout van een hockeyveld
Bed van mn ex (met mn nieuwe) Auto Parkeergarage Douche van gymzaal |
Gadverdamme neuken op de wc (n)
|
ben ik niet te jong voor dit topiv haha :D
(nee geintje :p ) |
Citaat:
ohja, en afgelopen zomer nog, in de waal, op klaarlichte dag :) |
Citaat:
|
Duinen van Zandvoort.
Om er later achter te komen dat je t makkelijk kon zien vanaf de laatste duinenrand. |
Citaat:
owja en die kinderen de volgende ochtend lekker in die kleef zooi spelen lol |
Op het school op het toilet.
Bij de intratuin op het toilet Bij het speeltuintje bij het kanaal in de trein midden in de tweede klas. |
ik eigenlijk nog nergens :bloos:
maar daar zal toch ook iemand me bij moeten helpen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |