![]() |
Wat draag jij in de regen?
Voornamelijk als je nog ergens naartoe moet en dus niet daarna gelijk om kunt kleden ofzo.
Draag je regenkleding, een spijkerbroek, trainingsbroek, regenjas of winterjas, etc. Ik meestal spijkerbroek en gewoon mijn winterjas. Verder handschoenen en soms een muts maar liever niet. |
Gewoon wat ik lekker vind zitten. Dus niet iets speciaal voor of eigenlijk tegen de regen. En handschoenen + sjaal draag ik niet tegen regen maar tegen de kou.
|
Niets, ik kan me dan eindelijk wassen.
|
Gewoon wat ik ook draag als het niet regent. Soms neem ik een paraplu mee, maar meestal niet. En dan maak ik me even wat toonbaar op de wc of bij een spiegel ergens, en dan klaar.
|
Citaat:
|
Als het even mogelijk is ga ik dan met de auto. En anders draag ik gewoon wat ik ook draag als het niet regent. Heel soms neem ik een paraplu mee, maar dat vind ik ondingen en ze gaan altijd kapot.
|
Ik draag hetzelfde als altijd. Maar dan met een winterjas, sjaal en handschoenen.
|
ik ben zo cool dat een regenbroek mij goed staat
|
zwarte regenbroek
m'n jas is waterdicht een muts draag ik ook als het niet regent en een capisjon geen handschoenen want dan worden die nat |
niks. lekker hoor, naakt in de regen rennen
|
Hetzelfde als anders. Soms een regenjas.
|
Als het echt stortregent doe ik een regenbroek aan en anders gewoon zoals anders.
|
ik heb een regenpak maar dat is helemaal kut, wordt je niet nat van de regen dan wel van dat plastic ding waarvan je helemaal gaat zweten....bovendien zijn regenpakken echt lelijk. altijd van de foute kleuren enzo.
Dus meestal draag ik mijn gewone kleren, maar zorg wel dat ik een trui/vest/jas met cappuchon aan heb. |
Citaat:
Regenkleding heb ik niet. |
Als het echt hard regent doe ik een regenpak aan. Ja, compleet met jas. Mijn winterjas is helaas niet helemaal waterdicht. Het ligt er sowieso aan waar ik naar toe moet. Als ik twintig minuten of meer moet fietsen dan wel. Anders laat ik me nat regenen. Als ik te voet ga neem ik ene paraplu mee.
|
net als altijd: mijn oliver twist-petje, mijn legergroenbruine handschoentjes (helemaal gecustomized zodat het echte fagin-handschoentjes zijn :D), mijn groene versleten winterjas en mijn afgetrapte all stars en een driekwartbroek, en een truitje. thats all. net als altijd. Oja en beha en onderbroek. Verder helemaal niks :o
|
edit:
http://www.elsnoscar.pwp.blueyonder....l%20dodger.jpg het petje van de jongen vooraan (charley) en de handschoenen van de oude man (fagin) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Een regenbroek met goude schoenen er onder. verder mn winterjas en die is nu nat.
|
Citaat:
|
een paraplu
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt eraan wat ik ga doen. Als ik post ga bezorgen mijn winterjas en een regenbroek, maar als ik gewoon ergens naar toe ga of maar even buiten ben, neem ik een paraplu mee of zet ik mijn capuchon op :o .
|
Gwn een jas :p
|
Een boodschappentas.
|
Ik zet m'n capuchon op als het regent (y)
|
Niets bijzonders.
|
vandaag droeg ik in de regen: wat ik ook in school droeg; ondergoed, afgetrapte all stars, spijkerbroek, shirt met lange mouwen en poloshirt erover.
Ik was te lui om mijn jas te halen toen we koffie gingen halen, die hing helemaal boven :D |
Als het écht hard regent en ik 45 minuten op de fiets moet zitten kies ik toch maar voor mijn regenpakkie. Als het niet zo hard regent hou ik het gewoon bij mijn normale kleren, of met mijn paraplu of een mijn lange witte jas.
|
spijkerbroek, t-shirt, vest.
|
Als ik lopend ga gewoon mijn normale kleding + winterjas. Ik let er dan wel op dat ik schoenen aandoe die waterdicht zijn want een hele dag rondlopen met natte sokken is echt niet leuk. Als het niet al te hard stormt neem ik wel een paraplu mee.
Als ik op de fiets ga doe ik mijn regenbroek aan met mijn winterjas en waterdichte schoenen. Verder gewoon mijn normale kleding en geen paraplu want dat vind ik irritant op de fiets. |
Hetzelfde als bij droog weer. :o
|
Als ik moet werken een mooi zwart/oranje regenpak. :')
|
als ik de hele dag rondloop met natte sokken voel ik me vaak echt rott.
|
Wat ik altijd draag. Ik vind het helemaal niet erg om natgeregend te worden, alleen een hele dag in kleren lopen die maar niet willen drogen is wel minder prettig. Driewerf hoera voor verwarmingen <3
|
nixxx
|
Gewoon mijn normale kleding. Regenkleding is voor mietjes! :rolleyes:
|
Mn leren jack
|
Mijn ziel onder mijn arm
|
tenson jack
ziet er niet uit, fel rood met zwart, maar ik voelde me wel lekker warm en droog, terwijl 's ochtends vroeg al die modepopjes met hun kleine parapluutje zaten te kutten :cool: |
vandaag een regenpak, omdat ik een afspraak had en er niet helemaal verregend uit wilde zien.
|
Wat ik altijd draag, ik heb geen andere kleding. :o
|
je blijft gek
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |