![]() |
De cliche: De goede voornemens voor 2007!
Ga jij stoppen met roken? Ben je van plan om aan je konijn te beloven nog net iets beter voor hem/haar te zorgen? Je moeder van nu af aan te helpen door eens in de week het gehele huis te stofzuigen? Of wil je aankomend jaar juist wat meer tijd voor je vrienden maken? En nog eens een biertje extra achterover slaan?
Vertel op! Wat zijn jullie goede voornemens voor 2007? :) |
-rijk worden :o
-Doorgaan met roken -Meer tijd aan studie besteden even tussendoor: het is HET cliche |
Citaat:
Je begint aan een studie bedrijfseconomie? :eek: *aait* |
Citaat:
|
Ehmmmmm...
- Gezonder eten - Weer big time gaan sporten - Minder roken Dat was het wel zo'n beetje denk ik, verder mag alles doorgaan zoals het is :cool: |
- eindelijk mijn havo diploma halen
- rijbewijs halen - veel gaan werken en dat deze keer niet uitgeven. |
- meer aan school doen
- meer aan pianoles/sport doen - goed leren voor de volgende schoolexamens, maar dat valt eigenlijk ook onder de eerste noemer. |
- Gezonder eten, aangezien ik stop met sport.
- Mijn eigen keuzes maken, hart volgen (nu we toch met cliche's bezig zijn ;x) - Gitaar leren spelen. :) |
Ik doe niet meer aan goede voornemens, ze komen toch niet uit bij mij. :o
|
- beter me mening laten horen
- gezonder eten - kampioen worden - examen halen - meer geduld voor me zusje |
Ik houd me toch nooit aan voornemens, dus daar begin ik maar niet aan. :o
|
- minder twijfelen
- meer risico's durven nemen - meer voor school doen - meer mezelf zijn - liever zijn :p |
-Mijn wachtwoorden niet meer rond laten slingeren
-Uit vogelen wat ik nou wil qua studie volgend jaar -Meer werken -Minder forummen/gamen |
Ik denk erover te gaan stoppen met roken, maar dan zal ik dat heel bewust niet op 1 januari doen.
|
Ik rook niet dus hoef ik ook niet te stoppen:P
-zou denk wel wat serieuzer kunnen gaan studeren -optijd naar bed (echt waar :o ) Mn kamertje net zo netjes houden als nu |
Ik moest er eventjes overna denken, mijn goede voornemens:
- Wat meer mijn rotzooi opruimen - Wat braver mijn afspraken bij artsen/in het algemeen nakomen :o - Mijn havo-diploma halen - Een nieuw paard uitbrengen in de nationale dressuursport - Mijn rijbewijs halen - Iets meer socializen met vrienden - Me nog langer in alle opleidingen verdiepen zodat ik misschien eens weet wat ik uiteindelijk wil gaan doen qua werk - Mezelf eens braaf in de scheepvaart verdiepen - Assertiever worden Gut, het zijn er weer heel wat. :p :| |
- meer slapen.
- minder drinken. - mijn schoolmentaliteit wat opkrikken. - omzet verdubbelen. |
- gezonder eten
- mn rijbewijs halen - slagen - gaan studeren :) |
-opschieten met mn studie
-gevarieerder eten -mn vrienden vaker zien (offtopic: hoe zeg je in het engels: mijn goede voornemen voor 2007?) |
Citaat:
|
werk zoeken
|
- mijn tweede schooljaar halen
- gezonder eten (minder ongezonde rommel dus) - verhuizen - veel op vakantie gaan naar Spanje:o |
Ik doe niet aan goede voornemens.
Niets zo deprimerend als op 1 januari alweer een bak slagroomsoesjes leeg te eten terwijl je goede voornemen gezonheid uber alles was. |
Ik heb er geen een
waarom? omdat ik weet dat ik ze toch niet kan waarmaken |
Aangezien ik ze altijd weer breek, doe ik er dit jaar niet aan, anders begint het al zo snel zo teleurstellend.
|
- tentamens halen
- naar berlijn fietsen vanuit enschede - open podium en toneelstuk organiseren |
- Mijn propedeuse halen
- Meer dansen of sporten - In december 2 jaar samen zijn met mijn vriendje kunnen vieren - Vrienden maken bij m'n studie - Een nieuwe kamer vinden - Zorgen dat m'n commissiewerk allemaal goed verloopt - Eén of ander krantje of tijdschrift vinden waarvoor ik kan schrijven |
-beter mijn best doen op school
-aanleren beter tegen kritiek te kunnen -minder snel opgeven |
- Beter tegen kritiek kunnen
- Lief zijn voor mijn ouders, broer en zus - Alle moed bij elkaar verzamelen om te stoppen met dansen.... - Meer bij vrienden zijn en uitgaan |
- aan mezelf werken
- eetstoornis loslaten - assertiever worden - studie weer oppakken - mezelf leren accepteren dat was het denk ik wel ;) |
- meer sporten
- meer uitgaan en ''leuke dingen doen'' - minder zeuren (maar dat neem ik me elke dag voor en gaat toch niet lukken) - minder internetten - mn propedeuse halen - vriendje vinden - geld verdienen/vast baantje vinden - auditie doen voor een productie van mn toneelverenging :eek: - minder nadenken, dat vooral |
Zoals altijd:
DAT IK GEEN GOEDE VOORNEMENS MEER GA MAKEN |
Ik heb geen goede voornemens. Stoppen met roken ga ik toch niet, dus dat valt al af en verder gaat alles wel zoals ik het wil, dus.
|
Ik doe niet aan voornemens :o
|
Citaat:
Maar goed, dat moet allebei al tijden, niet per se vanaf 1 januari. :p |
- Gezond eten
- Weer gaan sporten - Een iets minder grote ramp met mannen worden :o - Meer van het leven genieten - Minder negatief doen, ook als het er soms aanleiding toe geeft - Meer tijd vrijmaken voor vriend(inn)en De helft breek ik al binnen een paar dagen/wekend, maar het gaat om het idee :) |
Citaat:
verbeterde versie ofwaT? :p |
Mijn nieuwe voornemens zijn:
- egoïstischer worden -meer mensen op m'n haat-lijst -gemener doen -minder ban's krijgen -meer ruzie maken -examen, hoef ik niet te rekenen, ik haal het toch :d . -eerder gaan slapen |
- geld sparen
- sporten - afvallen (zie bovenstaand) - het jaar overleven zonder teveel stress - met goede punten overgaan - minder bijdehand doen tegen sommige mensen |
ik heb dit jaar geen goede voornemens...
het was altijd stoppen met roken, maar dat lukte me nooit. ben nu 2 maanden en 2 weken gestopt, helemaal uit mezelf (met een beetje hulp van mn vriend) dus hoef ook niet meer te doen alsof :D |
- minder stressen
- Dieet strenger aanpakken |
ik doe niet aan goede voornemens, dat betekend meestal dat je dat juist niét gaat doen
|
geen, want als ik iets wil doen (bv stoppen met roken indien ik een roker zou zijn) dan deed ik het onmiddellijk
|
- Slagen!
- Leuk gaan studeren - Al mijn tentamens halen -_- - En daarnaast ook af en toe eens écht tijd voor mezelf nemen :) |
- Mezelf goed ontwikkelen op het werk
- Meer sporten - Meer genieten van het leven - Meer dingen ondernemen / meer van de wereld zien - Meer initiatieven leggen, vooral op het gebied "sociale contacten" |
Slagen en mijn rijbewijs halen. Geen andere dingen zoals sporten of gezonder eten, dat red ik toch niet.
|
Misschien wel weer eens proberen om te stoppen met nagelbijten. Eens kijken hoe lang het deze keer dan lukt :bloos:. En om mijn schoolwerk beter bij te gaan houden, en een bijbaantje te vinden, en om minder chagrijnig te doen tegen mensen die dat niet verdienen.
Oja, en om nu echt eens stappen te ondernemen om hier bij een zwemvereniging te gaan, want sinds ik verhuisd ben in augustus heb ik me dat al voorgenomen en is het er nog steeds niet van gekomen, hoewel ik het sporten eigenlijk wel mis. |
Meer tijd in geloof steken. Stoppen met roken.
|
-socialer worden (is me aardig gelukt dit jaar)
- werken... :) |
- Bij men principes blijven en nog een jaar niet beginnen met roken
- Mijn Havo diploma bij de 2de poging halen - De wereld op een uiterst geweldadige manier veroveren - Ietwat socialer worden zou wel mogen (minder wow :( ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |