![]() |
dvd-drive doet het niet meer
Ik zit met een probleempje en graag wil ik suggesties horen van anderen hoe het opgelost zou kunnen worden.
Mijn dvd-drive deed het een paar maanden geleden, totdat ik mijn computer naar een winkel bracht om een één of ander probleem op te lossen. Daarna deed mijn dvd-drive het niet meer. Ik had toen een mail gestuurd naar de winkel en die zei dat er waarschijnlijk wat los zat binnen de kast. Nadat ik de winkel terugmailde met de vraag wat er los zat, mailden ze niet meer terug. Weet iemand misschien hoe mijn probleem opgelost zou kunnen worden? |
kijken of de data en voedingskabel vast zitten
|
Kast openschroeven. Naar je DVD-drive gaan als het goed is twee kabels: één voedingskabel, die zit over het algemeen niet zo snel los, en een brede platte IDE-kabel die naar het moederbord gaat. Die moet je gewoon even goed aandrukken, aan beide kanten.
|
Citaat:
Wel slechte service van die winkel zeg... het ene probleem is opgelost, en verwisselt voor een ander probleem, en dan niet eens reageren. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Tegen die lui van de winkel zeggen dat ze het hebben verprutst en al komen ze niet over de brug met wat centen dan moet je daar maar de ramen ingooien.
|
precies, je moet het aftuigteam even bestellen, we komen heel goedkoop en slaan die prutsers graag voor je in elkaar :D
|
Dank jullie wel voor de reacties. Het blijkt dat er dus één van die IDE dingen los zat :)
|
en voortaan naar fatsoenlijke computer winkel gaan ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |