![]() |
lovehotel
Wie van jullie is er wel eens in een lovehotel geweest? (Het gaat dus om kamerverhuur voor enkele uren, waar je samen met je partner naartoe kunt gaan om seks te hebben).
Wie is er al eens naartoe geweest? Waar was dat? Hoe vond je het? Had je een gewone kamer of bijvoorbeeld een suite met waterbed en bubbelbad? Kortom; deel je ervaringen! |
Wie is er al eens naartoe geweest? Ik. :p
Waar was dat? Ergens in de provincie Limburg (België). Hoe vond je het? Was erg leuk :p. Tja, wat kan ik er meer over vertellen... Het waren nette kamers, alles was erg proper, en het was daar trouwens volledig anoniem. Als je het 'hotel' binnenkwam stond er in de hal een automaat, vergelijkbaar met een sigarettenautomaat. Daar stak je geld in (25€), dan vielen er twee sleutels uit: één om in het hotel te kunnen binnengaan en één voor je kamerdeur. Je kon er trouwens ook condooms draaien. Had je een gewone kamer of bijvoorbeeld een suite met waterbed en bubbelbad? Een gewone kamer. Er was wel een tv :p en het was dus, zoals ik al gezegd heb, erg netjes. Kortom; deel je ervaringen! Als je nog iets zou willen weten mag je het altijd vragen. :) Het was wel eens een leuke ervaring, maar omwille van de prijs niet echt iets om elke week te doen. Dat hoeft ook niet ofzo. Maar voor een enkele keer is het dus es leuk. |
:confused:
ehh kan dat in andere hotels niet? en waarom zou je zoiets alleen huren om seks te hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
"I am not my brother's keeper."
Zo'n 'lovehotel' hoeft helemaal geen leeftijd te checken, er wordt binnen, neem ik aan, geen prostitutie bedreven, ofwel sterke alcoholische drank geschonken. |
Citaat:
|
Niet gedaan, maar het lijkt me wel leuk om te doen voor een keer. Al dan wel een luxe kamer met bubbelbad etc, anders kan je net zo goed thuis blijven imo, daar staat ook wel een bed ;)
|
en als je die sleutel niet terug brengt heb je voor de volgende keer een gratis kamer om te neuken?
|
Citaat:
|
Met zo'sleutelsysteem zou ik me vooral afvragen of de kamer sinds het laatste gebruik nog schoongemaakt is..
|
ja dat vraag ik me inderdaad ook af..
en als je op die kamer zit, wie schopt jou er dan uit na een x aantal uur? komt er iemand op de deur kloppen dat je tijd om is? en inderdaad, het lijkt mij dat je daar makkelijk gewoon je sleutels kan jatten, of hangt het vol met camera-bewaking? |
Citaat:
|
Waarom zou ik, ik heb toch zelf een kamer :confused:
|
Citaat:
En als je de kamer verlaat moet je de sleutel op de buitenkant van de deur laten steken. Er zal wrs van elke kamer maar één sleutel in die automaat zitten (veronderstel ik), en aangezien je je sleutel moeilijk terug in de automaat kunt stoppen :p, kan je er wel zeker van zijn dat de kamer schoongemaakt is. Ik denk niet dat er camera's hangen, ik heb in ieder geval niks gemerkt daarvan. Citaat:
|
en er zitten rode gloeilampen in de fitting?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
www.lovehotels.be
Hier een voorbeeld van wat je kunt verwachten. M'n vriend kwam ermee (suite, lokatie lorraine), maar 'k zou graag eerst ervaringen van anderen horen. |
Ik vind het er behoorlijk eh twijfelachtig uitzien.
En ik vind het ook nogal een raar idee.. je gaat daar voor 4 uur binnen om seks te hebben op een bed waar al honderden stellen voor je seks hebben gehad. Ik weet niet, ik vind het een beetje een louche iets. En waarom zou je, je hebt thuis toch ook een bed? |
Ohja, bij onze kamer zat trouwens wel een kleine badkamer. Douche en wc enzo.
|
Getver.
|
Citaat:
Er zijn tal van redenen te bedenken. |
Wat een vreemd systeem. Opzich best leuk om een keertje te proberen als ik er toch tegenaan loop, maar persoonlijk vind ik het vrij nutteloos om 30 euro te betalen voor een kamer om seks in te kunnen hebben. :|
|
Mja, bij ons was de reden dat we toen nergens anders terechtkonden.
En uiteindelijk is het dus goed meegevallen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar, nee, 't lijkt me echt niets. Ik vind het echt een soort iets voor mensen die vreemdgaan ofzo. Ik vind het ook niet romantisch en fijn, je komt er echt voor zo'n doel, dat spreekt me ook niet aan. Dan liever een weekendje weg in een mooi hotel, natuurlijk :) |
Vroeger noemden we dat toch een motel?
|
Citaat:
|
Wat een trieste bedoeling. Maarjah, niet iedereen heeft van die makkelijke ouders :rolleyes:
Echt opwindend vind ik de hele gedachte niet. Kamer huren om seks te kunnen hebben, heel gedoe met sleutels, totaal niet romantisch natuurlijk... nee bah |
Toen ik nog klein was, heb ik met mijn moedertje bij kennissen van vroeger van haar gelogeerd, en die hadden in Antwerpen een echt ouderwets love hotel toen dat woord nog niet eens bestond. Maar dat wisten we nog niet toen we ernaartoe gingen....We vonden het wel raar dat er geen receptie was, en dat er een bordje met uurtarieven hing, dat wel. Maar nog steeds onnozel he, moeders en ik. (Kom op, ik was pas elf. )
Er stond een meisje voor de deur, met een bontjasje en een kort rokje ( Ja dat had moeders nog wel door, dat die meid daar niet op de tram stod te wachten) en mijn moeder vroeg nog aan "tante Alice" of ze het niet vervelend vond dat er een meisje van plezier voor haar hotel stond. En toen zei "tante Bertha": "nondeju, nou je het zegt, dat is er eentje van mij". Bleken de beide dames dus "in zaken" te zitten... |
Je hebt er dus blijkbaar wel een trauma aan overgehouden. Seks bah viesch
|
Citaat:
Die is goed. Ik en een sexueel trauma. :D :D |
Citaat:
|
hoezo stiekem?
|
heeft mn vriendje voor me al een paar keer gedaan met random meisjes, niet in nl trouwens
vind het maar een smerig idee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ahja dan valt het wel mee, iedereen is zijn sletperiode gegunt natuurlijk ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Totdat het schilderij boven t bed door de trillingen op je hoofd valt :o
|
Ideaal voor vreemdgaan
en niks voor mij |
Zijn deze er ook in Nederland? Vind namelijk niks op google :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |