![]() |
Grey's anatomy #5
Om verder te babbelen over Onze-Lieve-Meredith. ;)
|
Wow, mijn oren (ogen?) tuuten nog na het lezen van die spoiler... :|
Oh well, heb het mezelf aangedaan :P @ MrSoija: feli ;) |
omg @ spoiler :eek:
|
laat hem maar mooi in het vorige topic staan, dan kom ik ook niet in de verleiding om hem te gaan lezen :P
|
Misschien is het dan toch beter om een spoilertopic aan te maken..... :)
|
Ik probeer heel de tijd te stoppen met downloaden, maar het blijft gewoon zo ontzettend leuk en spannend steeds dat ik het echt MOET zien!
|
Ja, maar dat is eigenlijk niet het idee achter de spoilertopics. Het gaat er meer om dat ze zo overheersend gaan worden, en door zoveel mensen besproken worden, dat ze echt storend zijn voor de mensen die de normale afleveringen volgen.
En zeker nu volgende week toch de laatste nieuwe aflevering hier op tv komt, kunnen we beter even wachten met een eventueel spoilertopic om te kijken hoe het GA-topic uberhaupt nog loopt als ze voor de tweede keer beginnen met herhalen :) |
heej kan iemand me aub een site geven waar ik afleveringen kan downloaden??
alvast bedankt :D |
kutttttttt verkeerd opgenomen en dan nét bij zo'n belangrijke aflevering :mad: :mad: kan iemand mij ook een link PM-en? :o
|
ze gaan in Amerika pas weer 4 januari verder met seizoen 3 :s
Dan moet ik nog ff op nieuwe wachten :( |
Citaat:
Ik hoop dat volgende week niet de laatste is die Net5 heeft, maar zal wel :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gave aflevering afgelopen dinsdag! Ben benieuwd naar de komende (en tevens voorlopig laatste?) aflevering.
|
Citaat:
Spoiler
:) |
Citaat:
|
@Escapism: gelukkig heb ik een goede zelfbeheersing wat geen spoilers lezen betreft...
|
Citaat:
|
:)
|
kan iemand alsjeblieft een link sturen waar ik afleveringen kan downloaden??
:D |
kut die spoilers wilde ik niet weten :(
|
ik eigenlijk ook niet...
|
vanavond all about grey's anatomy trouwens (y) half 10.
|
Citaat:
|
net 5 recycled graag haar eigen programma's. volgende week ongetwijfled 'the making of all about grey's anatomy'.
irritant. |
maakt niet uit, zolang het over GA gaat ;)
|
@limoen16 & freakjuh: pm gestuurd!(y)
|
Citaat:
Citaat:
ik keek gister btw wel naar all about GA, hoewel ik die serie (nog steeds) niet volg. en wat een aparte voorvallen allemaal in dat ziekenhuis :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zijn altijd van die stomme zinnetjes die ze dan zeggen. 'die en die zijn toch leuke personages' of 'nou zo en zo zit het dan' over afleveringen die je toch al hebt gezien.
Net zo'n soort loos programma als I love the 80s of the 90s of fucking Sinterklaas, ik snap daar ook niet zo goed het nut van eigenlijk. Maar misschien ligt het aan mij (y). |
Ik vind het ook niks, zulk soort programma's.
Wat interesseert mij het nou wat een of andere derderangs bn'er er over te zeggen heeft? Wat eigenlijk op zich wel weer vreemd is, omdat ik het wel interessant vind om de meningen over de serie hier in het topic te lezen :P Het enige leuke is dat je leuke serie-stukjes terug ziet :) |
Citaat:
|
mauw? dat zegt ze toch ook helemaal niet :confused: wat een overdreven reactie.
|
haha, idd.
|
ik heb de laatste aflevering gemist (die 2 van 1 :P) kan alstublieft iemand mij vertellen waar ik hem kan downloaden of hem mij toesturen? (A)
en die laatste spoiler wilde ik eigelijk niet lezen :O |
oh... morgen laatste alweer. k wil eigenlijk wel heeeeel graag weten hoe het gaat :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg toch ook helemaal niet dat mensen het NIET moeten gaan kijken of dat ik het niet accepteer dat zij iets anders leuk vinden dan ik of dat ik verwacht dat programma's speciaal voor mij gemaakt moeten worden :confused: Dit is nog steeds een Grey's Anatomy topic dus waarom zou ik mijn mening over een programma over GA niet mogen geven, ook al is die wat negatiever dan de jouwe? edit; maar ontopic. Komt het nu wel of niet terug in het voorjaar? |
Oeh, vanavond wordt leuk! Alleen kan ik het niet zien, maar gelukkig heb ik de aflevering al weken op m'n pc staan, dus moet ik morgen ofzo maar weer eens even genieten voor de zoveelste keer :)
Veel plezier vanavond! |
Citaat:
En ik was al weer vergeten dat het dinsdag is. Leuk, vanavond dus weer! Maar wel de laatste. Dat wordt afkicken :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, mijn fout dan.
|
:D (n)
|
Stond 'n stuk in de Spits over GA van vanavond. Met spoiler foto's. Wel leuk though..
Spoiler
Ben benieuwd naar vanavond! |
Citaat:
Zin in vanavond :) |
Citaat:
Spoiler
|
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |