![]() |
Videokaart
Yo,
Ik ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen van max €200,- Ik wil oblivion op een veeel hogere kwaliteit spelen. Ik speel het nu op 640*(nog iets). En dan crasht ie nog af en toe. Zelf zat ik te denken aan een 7600GS met een passieve koeling. En als het budgettair kan met HD Ready. Sys specs: Manufacturer: HP Pavilion 061 Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.93GHz Memory: 1536MB RAM Hard Drive: 242 GB Video Card: NVIDIA GeForce 6200 TurboCache(TM)(pci-e) Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 Heeft iemand tips voor mij? gr, Mark |
Wat voor P4 cpu is dat precies? Met een 533 s478 schiet je nog niks op, crashen heeft uiteraard niets te maken met eventuele lage specs.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk dan eens onder cpu wat voor type het is. |
Citaat:
CPU Type Intel Pentium 4E, 2933 MHz (22 x 133) CPU stepping E0 Instructieset x86, MMX, SSE, SSE2, SSE3 Origineel kloksnelheid 2933 Mhz Volgens mij bedoel je dit?:P |
Citaat:
|
een vriend van mij wil ook een nieuwe kaart, voor Splintercell 4, total war 2 en oblivion, is deze kaart goed voor hem?
http://www.zercom.nl/index.php?p=35&...=1&s=1&a=25427 het hoeft volgens hem niet op high, als het maar draait (met 30 fps) |
Citaat:
|
Citaat:
Amd athlon 3500+ 1 gig mb ram en nu een ati radeon 9600Pro en het is toch niet kapen? het gaat ook om een 7600GS (die trouwens bij hem AGP moet zijn, en niet PCI) |
Citaat:
|
Citaat:
Weet iemand of dit kan? |
Iemand???
|
Hoe bedoel je "of het kan"? Natuurlijk kan het.
|
Als die kaart te zwaar is voor mijn cpu dan werkt mijn kaart toch niet goed?
|
Citaat:
|
Oke dan.
Dan ga ik hem maar bestellen:P MSI GeForce 7900GS, 256 MB DDR3 Silent | NX7900GS-T2D256EZ Dit is hem geworden gr, Mark |
je weet btw wel zeker dat je goede interface hebt gekocht ? agp of pci-express ?
|
Ja het is zeker pci-e.
De pc is een jaar oud. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |