![]() |
Peter Pan Speedrock
Wie kent ze/heeft ze wel eens gezien?
Ik heb ze vandaag voor t eerst gehoord en gezien in muziekwinkel Sounds in Venlo..... Geweldig, helemaal freaken (y) |
Jaja gezien gedaan en gehoord enzo.
Wel te doen, dikke dennis is wel grappig ook al hoort hij er niet echt bij. |
Citaat:
Maar die was er vandaag helaas niet bij..... je zag het wel op hun shirts staan, shirts in Mötorheadstijl :D |
Ze kwamen wel eens in Gouda, toen ik daar nog kwam. Wel grappig, maar vooral vies :(
|
motörhead cover "de schoppen aas"
hoe vet :cool: |
Die dikke dennis is nogal een loser. En peter pan schijtrock is nou ook niet bepaald geweldig ofzo.
|
Yea, helemaal freaken.
|
Gasten hebben een coole split uitgebracht met Zeke. Het feit dat ze helemaal weggeblazen worden door Zeke op die plaat deert natuurlijk niet.
|
Heb het wel beetje gehoord ondertussen.
|
't is een band die na 5 liveshows mee te hebben gemaakt nogsteeds niet gaat vervelen. de sinterklaas-act op speedfest vorige week was ook weer erg absurd.
geslaagd projectje van de drie mannen (y) |
ja, live erg gaaf altijd maar verder niet zo mn ding.
|
ik vind het helemaal niks.
|
Gave drummer. Bartje (Y)
|
PPS is tof
|
oh ik vermaak me altijd wel bij peter pan speedrock tenzij er vieze mannen naar me toe komen die hun gulp open maken.
|
Die zanger is toch de erfgenaam van een groot imperium ofzo?
Tneminste zijn vader is fuckin rijk, zo gaat het verhaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Scheisse muziek.
|
Zo hee, dat Speedfest dat Peter Pan vorige week organiseerde, was één groot, vet, ranzig feestje! Volgend jaar weer!
|
Alleen een beetje jammer van het kutgeluid, te weinig meters bar en de garderobe die vol was. Of niet?
|
geluid was niet bijzonder goed maar in het klokgebouw heb ik 't wel erger meegemaakt.. de bar moet idd wel beter.
|
|
Citaat:
|
dat is dikke dennis. van ppsr
|
Joh.
|
http://denduik.awardspace.com/Speedf...b__DSC5744.JPG
Dennis op Speedfest 2 dec jl. |
HELMOND!!!! skyle gek
|
In z'n vrije tijd is het een furry.
|
ja laten we er nog een topic over maken ook
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Zijn stijl past wel in de muziek..... :) Tis wel raar dattie de Hi-Hat én de ride rechts heeft zitten :s Issie soms linksvoetig en rechtshandig? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |