Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Je eerste sexuele ervaring met een meisje...ontmaagding? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=151298)

Fleurop 06-07-2002 18:41

Je eerste sexuele ervaring met een meisje...ontmaagding?

Stel je bent een meisje, en je eerste sexuele ervaring is ook met een meisje geweest. Spreek je dan van ontmaagding of niet?

AtHell 06-07-2002 19:03

Ligt eraan of je jezelf dan ook als ontmaagt beschouwd. ik vind het hele ontmaagden zowwieso al een vaag iets ik bedoel als je jezelf neemt dan zou ik als meisje zijnde me misschien ook wel als ontmaagd beschouwen maar ik (als mij zijnde :p) zie gewoon de eerste echte sexuele ervaring als ontmaagding dus gewoon JA. :D

Günther 06-07-2002 19:27

hey lieverd, uhm......ja je KAN het zo ervaren en wetenschappelijk is het dan ook wel zo maar of het voor je gevoel ook zo is, dat weet alleen jij

xxx alex *hugt floor*

Fleurop 06-07-2002 20:36

Citaat:

black angel schreef:
hey lieverd, uhm......ja je KAN het zo ervaren en wetenschappelijk is het dan ook wel zo maar of het voor je gevoel ook zo is, dat weet alleen jij

xxx alex *hugt floor*

*hug back*
dank je :) moest ik even weten ;);):o

LM 06-07-2002 21:37

Ik vindt eigelijk van niej :p

Meisje - meisje
Jongen - Jongen

Tog?

LM 06-07-2002 21:40

Ontmaagden, is eigelijk niks... Wat noem je ontmaagd?
Stukje der ingeweest ooit? Noem je dat ontmaagd?
Zelf met de hand (leest vrouwen bladen :o) Noem je dat ontmaagd?

Ontmaagd noem ik zelf:
Jongen - meisje die zig helemaal hebben gegeven.

Arenda 06-07-2002 21:55

Citaat:

LoveMaster schreef:
Ontmaagd noem ik zelf:
Jongen - meisje die zig helemaal hebben gegeven.

Vindt ik ook idd... als 'hij' drin is geweest :D Dus niet zelf met je hand.. meisje-meisje en jongen-jongen zou je wel een vorm van kunnen noemen denk ik... tis alleen zow vaag... :p da is niej echt 'ontmaagden' toch eigenlijk?

LM 06-07-2002 22:10

Citaat:

sweetsterretje schreef:
je wel een vorm van kunnen noemen denk ik... tis alleen zow vaag... :p da is niej echt 'ontmaagden' toch eigenlijk?
Idd :D *geeft schouder klopje :p*

Fleurop 07-07-2002 09:13

Citaat:

sweetsterretje schreef:

Vindt ik ook idd... als 'hij' drin is geweest :D Dus niet zelf met je hand.. meisje-meisje en jongen-jongen zou je wel een vorm van kunnen noemen denk ik... tis alleen zow vaag... :p da is niej echt 'ontmaagden' toch eigenlijk?

precies, het is ook vaag, volgens mij heeft gewoon iedereen er een andere mening over

robijnbeertje 07-07-2002 09:49

Citaat:

sweetsterretje schreef:

Jawel vind ik van wel

DarkCat 07-07-2002 18:15

Ik vind dat meisjes meisjes kunnen ontmaagden :) Ik bedoel, meisjes kunnen toch seks met elkaar hebben op allerlei mogelijke manieren.. dan kan je elkaar toch ook ontmaagden? Of moet daar per se een lul bij komen kijken? :D

'I'he Prophet 07-07-2002 18:50

Citaat:

DarkCat schreef:
Ik vind dat meisjes meisjes kunnen ontmaagden :) Ik bedoel, meisjes kunnen toch seks met elkaar hebben op allerlei mogelijke manieren.. dan kan je elkaar toch ook ontmaagden? Of moet daar per se een lul bij komen kijken? :D
Ja. En bij mooie meisje-meisje combinaties meld ik me bij deze aan om de ontmaagding voor mn rekening te nemen :D.

Havock 07-07-2002 21:00

Citaat:

'I'he Prophet schreef:

Ja. En bij mooie meisje-meisje combinaties meld ik me bij deze aan om de ontmaagding voor mn rekening te nemen :D.

goed idee

*deelt deelname-formulieren voor deze situaties uit*

Fleurop 08-07-2002 10:31

Citaat:

DarkCat schreef:
ben ik het wel mee eens ;)

Winner 08-07-2002 21:07

Ik vind dat je twee keer ontmaagd kunt worden, een keer met een meisje en een keer met een jongen, het zijn twee hele verschillende dingen toch?

)Vampje( 10-07-2002 12:30

Citaat:

water willowglo schreef:
Stel je bent een meisje, en je eerste sexuele ervaring is ook met een meisje geweest. Spreek je dan van ontmaagding of niet?
Ik was al ontmaagd voordat ik het met een meisje deed, maar ik zie het toch wel een klein beetje als een 'tweede ontmaagding'.
Was iig veel spectaculairder dan de eerste :p

*Morgrist* 10-07-2002 15:04

Ik denk het wel..

Maar het hangt af van wat je voelt, en zoiets is heel persoonlijk..

girlmetwijdebroeken 10-07-2002 16:30

dat vroeg ik me laatst ook al af.
Maar ik vind dat als je sex hebt gehad met iemand van hetzelfde geslacht.. dat je dan wel ontmaagd bent. Want anders weet ik t ook niet

Tsoenami 10-07-2002 16:38

Citaat:

girlmetwijdebroeken schreef:
dat vroeg ik me laatst ook al af.
Maar ik vind dat als je sex hebt gehad met iemand van hetzelfde geslacht.. dat je dan wel ontmaagd bent. Want anders weet ik t ook niet

ben ik wel mee eens jah

LM 10-07-2002 17:49

Citaat:

DarkCat schreef:
Of moet daar per se een lul bij komen kijken? :D
Jep ;)

DJ Incompetent 10-07-2002 19:10

ik dacht dat ik jou ontmaagd had? :(:o

fruitmand 12-07-2002 11:29

ik vind van niet...

Embraced Pale Death 12-07-2002 14:44

Citaat:

fruitmand schreef:
ik vind van niet...
koel, dus als je lesbisch bent en je hebt nooit sex met een jongen, dan ben je dus voor altijd maagd...

boeie... ik vind dat je ontmaagd bent als je dat zelf denkt... penis of geen penis

MissBi@tch 13-07-2002 14:06

k denk als je lesbi bent wel ja...maar ik weet t ook nie zeker is een goede vraag :)

brotherofevil 20-07-2002 12:44

Meisje meisje met een voorbind dildo zeker :rolleyes: :D :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10.