![]() |
Je eerste sexuele ervaring met een meisje...ontmaagding?
Stel je bent een meisje, en je eerste sexuele ervaring is ook met een meisje geweest. Spreek je dan van ontmaagding of niet?
|
Ligt eraan of je jezelf dan ook als ontmaagt beschouwd. ik vind het hele ontmaagden zowwieso al een vaag iets ik bedoel als je jezelf neemt dan zou ik als meisje zijnde me misschien ook wel als ontmaagd beschouwen maar ik (als mij zijnde :p) zie gewoon de eerste echte sexuele ervaring als ontmaagding dus gewoon JA. :D
|
hey lieverd, uhm......ja je KAN het zo ervaren en wetenschappelijk is het dan ook wel zo maar of het voor je gevoel ook zo is, dat weet alleen jij
xxx alex *hugt floor* |
Citaat:
dank je :) moest ik even weten ;);):o |
Ik vindt eigelijk van niej :p
Meisje - meisje Jongen - Jongen Tog? |
Ontmaagden, is eigelijk niks... Wat noem je ontmaagd?
Stukje der ingeweest ooit? Noem je dat ontmaagd? Zelf met de hand (leest vrouwen bladen :o) Noem je dat ontmaagd? Ontmaagd noem ik zelf: Jongen - meisje die zig helemaal hebben gegeven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jawel vind ik van wel |
Ik vind dat meisjes meisjes kunnen ontmaagden :) Ik bedoel, meisjes kunnen toch seks met elkaar hebben op allerlei mogelijke manieren.. dan kan je elkaar toch ook ontmaagden? Of moet daar per se een lul bij komen kijken? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
*deelt deelname-formulieren voor deze situaties uit* |
Citaat:
|
Ik vind dat je twee keer ontmaagd kunt worden, een keer met een meisje en een keer met een jongen, het zijn twee hele verschillende dingen toch?
|
Citaat:
Was iig veel spectaculairder dan de eerste :p |
Ik denk het wel..
Maar het hangt af van wat je voelt, en zoiets is heel persoonlijk.. |
dat vroeg ik me laatst ook al af.
Maar ik vind dat als je sex hebt gehad met iemand van hetzelfde geslacht.. dat je dan wel ontmaagd bent. Want anders weet ik t ook niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht dat ik jou ontmaagd had? :(:o
|
ik vind van niet...
|
Citaat:
boeie... ik vind dat je ontmaagd bent als je dat zelf denkt... penis of geen penis |
k denk als je lesbi bent wel ja...maar ik weet t ook nie zeker is een goede vraag :)
|
Meisje meisje met een voorbind dildo zeker :rolleyes: :D :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |