![]() |
Beste rap albums 2006
eerste post, ik zal der is invliege
voorlopig natuurlijk, het jaar is nog ni gedaan underground: -cunninlynguists-a piece of strange -vakill-worst fears confirmed -army of the pharaohs-torture papers -bronze nazareth-the great migration -jedi mind tricks-servants in heaven,kings in hell commercieel: -nas-hip hop is dead -busta rhymes-the big bang -clipse-hell hath no fury -jay-z-kingdom come nederlands: Opgezwolle-eigen wereld Frans: Booba-ouest side Fonky family-Marginale music instrumental: j.dilla-Donuts |
Ik begrijp niet wat mensen leuk vinden aan rap en r&b. Er zijn uiteraard uitzonderingen zoals het Vlaamse 't Hof van Commerce.
|
ben het er volledig mee eens, het is player muziek.
soms kan het leuk zijn maar zou niet weten welke. wannabe-kutherrie |
|
Citaat:
Citaat:
|
Haha wat een kankerlijst, Bronze Nazereth is wack.
Die JMT is matig Army zelfde Kingdom King is ook niet boeiend. |
Citaat:
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) |
Citaat:
ik ging met die duitse en er werd gevraagd of we groupies waren :( :( :mad: |
de mensen die hip hop playermuziek vinde hebbe nog geen underground geluisterd waarschijnlijk
allochtony u lijst? |
Mijn lijst:
Engelstalig: - KO-s - Atlantis (Hymns For Disco) - The Roots - Game Theory - RJD2 & Aceyalone - Magnificent City - Jurassic 5 - Feedback - Lupe Fiasco - Food & Liquor - KRS-One - Life - Mr Lif - Mo' Mega - Soul Position - Thing Go Better with RJ and Al - Jedi Mind Tricks - Servants in Heaven, Kings in Hell - Cut Chemist - The Audience Is Listening - Dudley Perkins - Expressions Nederlandstalig: - Opgezwolle - Eigen Wereld - Kas - Alles Uit de Kas - Wudstik - Mijn Wereld - Uni-Q - Rotterdam |
Blaq Poet - Rewind (Deja Screw)
En vanalles :p |
Ik ga morgen naar masta ace in de effenaar.
|
Citaat:
Volgens mij zijn er best wat fijne hiphop albums uitgekomen opgezwolle, the roots, RJD2 & Aceyalone en Jurassic 5 bv. en zelfs de nieuwe Snoop is bij vlagen erg goed maar de nieuwe Jay-Z vind ik erg slecht en die van Nas heb ik nog niet eens gehoord. Een volledige lijst komt nog. |
Citaat:
|
Nas - Hip hop is dead
T.I. - King The Roots - Game Theory Gnarls Barkley - St. Elswhere Opgezwolle - Eigen Wereld Ghostface - Fishcale de rest niet gehoord of niks aan, was maar een mager jaar |
Citaat:
Fuckkkkkk wat was dat gigantisch vet. Bijna alleen maar blanken, en de buitenlanders die er waren liepen er niet als homeboys bij. |
Citaat:
|
?
Volgens mij snap je me niet helemaal. |
ik snap je post ook niet echt. het komt een beetje sig heilireg over.
|
jawel hoor, maar vind je niet dat je het misschien een beetje pijnlijk verwoord?
|
Citaat:
|
Haha sorry. Klopt eigenlijk ook wel; maar het komt er op neer dat er alleen maar hiphop minded mensen rondliepen. was ook best wel duidelijk maargoed, juist interpreteren is ook een vak apart. En niet van dat typische tupac 50 cent volk.
Maar ik kan het jullie niet kwalijk nemen. |
50 Cent is hip hop.
|
Wat moet ik me voorstellen bij instrumentale rap?
|
Een soort rappende Stephen Hawking..?
|
Citaat:
|
Citaat:
leuk dat je je leeftijd niet zichtbaar hebt gemaakt maar wel 1991 in je naam hebt staan. Of heb je in dat jaar Bono gepijpt? |
Citaat:
http://www.disabilitiesunlimited.org...wheelchair.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, moet ik hem sturen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is clipse nog steeds een PhArRell protogéé?
|
iemand iets gehoord van the sollillaquists of sound? wat ik op de myspace hoorde was heel aardig
|
Servants vink echt best wel een K#t album, mjah, nou is Vinni ook een loser dus het staat 'm ;)
(JMT is wel ok verder) |
Citaat:
Het is makkelijk om een groot genre te generaliseren, nog makkelijker als het playen van een 14 jarige |
Citaat:
|
Damn 2006 was a good good good year..
J-dilla - Shining J-dilla - Donuts Pete Rock - Underground Classics M.O.P - St Marxmen El da sensei - The unusual Planet Asia - The sickness / The medicine Hitek - Hiteknology Dilated peoples - 20/20 Ghostface - Fishscale Rasskass - Revenge of the spit mixtape Saigon - Greatest story ever told Slum Village - Slum Village Sheek louch - After texas Kurupt - Against the grain Alchemist - Chemistry Files Alchemist - No days off |
Lssdd :d
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |