![]() |
Holland's Next Top Model 2
Holland's Next Top Model 2007 ...
Je kan je nu al weer een tijdje opgeven om mee te doen.. Zijn hier mensen die zich al hebben opgegeven? ben benieuwd... hier kun je je opgeven.... |
Zeg me alsjeblieft dat ze vanwege teleurstellende presentatiekwaliteiten een nieuwe presentatrice hebben aangenomen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hoop ook iemand anders dan yfke
|
ik hou niet van verandering van presentators :p
|
een vriendin van me heeft zich opgegeven :) ben benieuwd!
ik hoop ook geen yfke btw:s maar ze zal er wel weer bij zijn.. |
pffff kut programma.
|
Ja ik zag de reclame ook. En totdat het begint kan ik me met British Next Topmodel bezig houden, zag ik vanmiddag :D
|
Indien je wordt geselecteerd voor het modellenappartement mag je tot na de uitzending van ModelMasters in september 2006 en oktober 2006...
actuele site weer. |
Haha, volgens RTL Boulevard is vandaag bekend geworden dat Yfke Sturm het weer gaat presenteren. :p
|
een oud klasgenootje van de basisschool van mij zit bij de laatste 100
volgens mij zei ze dat er komende week ofzo weer een 'test'/afvalronde zou zijn ben benieuwd hou jullie op de hoogte |
Gadver, weer 10 weken lang die opgesmukte Polderkut. Wat een marteling, dat accent. In ieder geval, het zal weer fijn klagen worden over de Hollandse amateuristische hoogstandjes (y)
|
gadverdamme.
|
ik hoop dat Frederique van der Wal de vervangster wordt van Yfke :cool:
|
Citaat:
|
jammer dat Yfke het weer gaat doen.....
|
Vanaf maandag 19 maart weer op tv. :p Dus de week na de finale van ANTM. :cool:
De meisjes waren bekend gemaakt bij RTL Boulevard, maar op google kan ik niks vinden over het nieuwe seizoen. :confused: |
Citaat:
En ik vond de Nederlandse versie ook kut, maar het is wel een van de betere qua echtheid betreft. In ANTM zijn de fotoshoots teveel 'apart' geworden. In Nederland wordt het redelijk naturel gehouden, waardoor de modellen zelf beter uitkomen. En bovendien heeft Sanne wel mooi de Ford Model Contest of the World gewonnen :cool: (als in: ze heeft het gemaakt.) |
Een vriendinnetje van mij doet mee :cool:. Ga zeker kijken maandag (y)
|
Citaat:
|
Er doet ook een een-eiige tweeling mee aan HNTM
|
oh ja! mooie meisjes zijn die (y)
|
Citaat:
|
:o
|
Citaat:
|
Ik hoop dat Yfke in de tussentijd lessen in presenteren heeft gehad. En ze konden eigenlijk net als Sanne die gesponsord werd voor Engelse les, ook gesponsord worden voor presenteerles. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Bodil is mooi. :bloos:
|
Er zitten deze keer veel mooiere meiden bij! :) En maar 2 blondjes. :p
|
Citaat:
|
Wow ja, veel donkerharige meisjes!
Zo op het eerste gezicht vind ik Sharmyla, Bodil en Tanimara de mooiste drie :) En wat een hoop meisjes met aparte namen! ow, en wat zien die meisjes er toch weer allemaal ouder uit dan ze zijn. Vooral die meisjes van 16 :eek: |
Wat een schatje is Sabrina. :o:p
|
En wat een idiote namen. :p
|
Woei, ik ken Tanimara :) Ze is een collega.
|
Oohh ik ken die tweeling! Ze zaten bij mij op de middelbare.
|
Citaat:
Ik dacht namelijk Sandra en Christa, maar op Onzin werd ook River en Lois genoemd :D |
Ik denk ook eerder River en Lois. Maar ik vind ze niet zo een-eiig, want het viel me echt niet op dat ze een tweeling zouden kunnen zijn. Wel zusjes, of twee-eiig, want ze lijken wel op elkaar :)
|
O gaaf :cool:
En inderdaad mooie meiden :o |
River en Lois zijn de tweeling.
|
Die Kim is echt een alien. Ik vind Sabrina er wel sexy uitzien. Die tweeling is ook wel mooi.
|
ja wat is dat met die wenkbrauwen van kim iew. bodil, tanimara en sabrina (Y) en je zou maar river heten zeg:( (N)
|
en maan is ook wel een suffe naam (N)
|
Ik vind niet echt één iemand eruit springen :s
|
Hmm een meisje dat ik ken deed mee, maar dat sloeg nergens op want toen was ze door naar een volgende ronde en toen stopte ze toch maar omdat ze toch niet zolang weg kon blijven van school :s
Dom wijf. OT: Bodil (y) trouwens daar staat dat het 12 maart begint? en om half negen al, das naar want dan werk ik meestal op maandag. |
wat hebben er veel een gek lang gezicht :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Stopt Grey's Anatomy niet binnenkort? :o) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |