![]() |
Wat is het leukst?
Wat is het leukst, Sinterklaas, Kerst of Oud&nieuw?
|
Kerst
|
Oud&Nieuw
|
Kerst!!!
|
laatste :o
|
Ik vink graag dingen aan.
|
Citaat:
|
Kerst.
|
Oud & Nieuw (beste van drie slechten)
|
Citaat:
|
sinterklaas is nostalgie
kerst is gezellig nieuwjaar is feesten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sinterklaas is zo lekker Nederlands en het is leuk om al die kinderen zo blij te zien. En natuurlijk de cadeautjes :p
Maar kerst is weer erg gezellig en sfeervol. En ook zo'n familiefeest (bij ons dan) Ik vind oudjaarsavond wel leuk (feesten), maar nieuwjaarsdag vind ik wat saai. |
Citaat:
|
Sinterklaas!
Want ik vind het leuk op surprises te maken en gedichten te schrijven + ik vier het altijd met vrienden. Kerst vind ik lame, want mijn familie is helemaal niet gezellig. Oud & Nieuw heb ik nog nooit gevierd en vuurwerk is lawaaierig en stinkt. |
Ik vind ze allevier niet bijzonder interessant.
|
Kerst! Sinterklaas vieren wij thuis al jaren niet meer en oud & nieuw vind ik altijd een beetje suf. Ik houd niet zo van oliebollen en aan vuurwerk heb ik een enorme hekel.
|
Oud en Nieuw, want ik vind de oliebollen van mijn oma zo lekker.
Oh, en we eten over het algemeen zeer lekker dan. (Mijn vader kookt dan, en hij kan echt super goed koken.) Kerst is ook leuk, maar we vieren het dit jaar voor het eerst met cadeautjes, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Eten is altijd wel gezellig bij mijn schoonouders, maar het eten zelf is niet erg bijzonder, en dat vind ik wel jammer, want ik hou van goed eten :o Daarnaast is mijn schoonvader meestal heel erg gestresst, en dat maakt het niet erg gezellig :o |
Kerst + Oud&Nieuw
|
Oud & Nieuw (y)
|
Citaat:
|
ik vink graag dingen aan is echt een onzin optie.
|
Sinterklaas. Dat is echt iets om naar uit te kijken - en juist het er naar uit kijken maakt het zo leuk :o - , kerst zijn soms meer een "paar vrije dagen", waarin ik dan wel leuke dingen doe (uit eten, naar familie), maar dat zijn dingen die je door het jaar heen ook wel doet. Hoewel kerst wel knus is. :) En dit jaar vier ik het ook met cadeautjes enzo bij mijn vriend, dat is misschien ook wel anders. :o
Oh, en oud en nieuw is ook wel leuk. :p |
Kerst :o
|
Allebij natuurlijk :D
Kerst is leker eten en oud en nieuw is feest met vuurwerk EN shapagne. |
Moeilijk.. vind zowel Sint als Kerst erg leuk. Heb toch op Kerst gestemd, omdat ik dan op wintersport ga en omdat ik de hele sfeer erom nog beter vind. Oud&nieuw is ook altijd een groot succes trouwens. (y)
|
dat ik me even in de kledij van de sint mocht hullen :D :D :D
http://www.frank-raterink.nl/shared/DSC00324.JPG http://www.frank-raterink.nl/shared/DSC00322.JPG |
Ik ben een enorme Sinterklaasfan, maar we vieren sinterklaas tegenwoordig vaak op kerstavond, dus het maakt het wat vaag. Sinterklaas vind ik geweldig, kerst kan ik ook wel waarderen en oud&nieuw ook. Het heeft allemaal eigenlijk wel wat, dus ik kies gewoon niet.
|
Iedereen die Kerst invult is een burger!
|
O&n
|
Heb niet echt een voorkeur, maar doe maar Kerst en Oud & Nieuw, want Sinterklaas vieren we hier thuis niet meer.
|
Citaat:
|
Kerst
|
Citaat:
|
KERST , maar ook oud en nieuw is heel erg leuk!!! :D
|
Alles is best.
|
Sinterklaas!
|
Citaat:
Ik vind het alledrie heel leuk eigenlijk, maar ik ga toch voor oud en nieuw. Op 31 december is m'n broer ook jarig, dus er is dan ook vaak veel visite en gezellig enzo. (Y) :cool: |
1 januari ben ik jarig, go figure
|
Citaat:
|
Kerst. Oud en Nieuw vind ik vooral hartstikke stom. Sinterklaas is ook nog wel leuk, maar Kerst toch het gezelligst. :)
|
oud & nieuw :D
|
Kerst
|
laatste eigenlijk, ik houd ook niet zo van feestdagen, wel van de cadeautjes overigens
|
oud en nieuw natuurlijk :D
|
sinterklaas
|
Ik kan niet kiezen.
|
Kerst/oud en nieuw. Ik twijfel, wel weet ik dat Sinterklaas gigantisch stom is. Het is net niet koud en donker genoeg voor een kerstgevoel, en het is net niet leuk genoeg voor een goed gevoel, wat wil je nog meer niet?
|
kerst, maar ik vink ook wel graag dingen aan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27. |