![]() |
Wat verdienen jullie per uur met oppassen ?
En op hoeveel kinderen moet je dan passen en hoe oud zijn deze?
TS begint: ik pas op drie kinderen, van 1, 3 en 6 jaar..Hiermee verdien ik acht euro per uur..:) |
Zijn al 1 miljoen topics over geweest. :rolleyes:
|
Hoe oud ben je, hoe lang pas je op en op welke tijdstippen? dat zijn allemaal factoren die meespelen.
|
Ik heb een tijd opgepast bij verschillende gezinnen, toen was ik 16/17. Dit werd geregeld via een oppascentrale en daar lagen de bedragen vast.
Als ik het me goed herrineren was het per uur: overdag 4 euro 's avonds 3 euro 's nachts 3,50 |
gebruikelijk tarief is geloof ik 3 euro per uur voor 1 kind, + 1 euro extra per uur per extra kind, + 1 euro extra per uur per kind dat het kind wakker is.
Ik kreeg, volgens de eigenlijke afspraak, 3 euro per uur voor 1 lief kind dat dan 2 uur wakker was en 2 uur sliep. Maar dat werd meestal afgerond naar 15 euro. |
Citaat:
Dat is echt heel veel.... Ik kreeg de laatste keer iets van €5 per uur. |
Ik pas wel eens bij de buren op, 2 kids, één van 4 en één van 1; krijg ongeveer 5 euro per uur (ook als ze al op bed liggen, wanneer ik kom). Prima dus. Maar ik doe 't niet meer zo vaak, ik kan niet zo vaak.
|
Ik krijg 10 euro voor een avond oppassen op een kindje van anderhalf. Aangezien hij meestal driekwart van de avond op bed ligt, vind ik dat wel genoeg.
|
1 keer per week op maandag van 5 tot 6
krijg er 5E voor wat ik zelf best veel vind op 2meisjes 1 van 4en een half en 1 van 7 |
666 surinaamse guldens
|
3 euro p/u bij 1 kind en
4 euro p/u bij 3 kinderen. |
ik vraag altijd standaart 5 euro per uur,
dus ook snachts enzo |
Iets van 6 a 7 euro.
Afhankelijk van aantal kinderen en de uren dat ze me nodig hebben. |
2 kinderen van 8 en 11 €15 tot €20,- per avondje
2 kinderen van 3 en 6 €2,50 per uur |
ik verdiende 2,50 dus ben blij dat ik gestopt ben als ik al die reacties van mensen zie die veeeel meer verdienen
|
Voor een noodgeval krijg ik 9 euro per uur, en 1 euro per kind extra. Voor slapende kinderen/nachtoppas is het vastgelegd op 5 euro per uur en 1 euro per kind extra.
Voor oppassen volgens afspraak 4 euro per uur, en een euro per kind extra. (y) |
Een paar jaar geleden: €7,50 voor 3kinderen.
Uit school halen, kinderen vermaken en koken. 1x in de week 2à3uurtjes. |
8,50 per uur... :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52. |