![]() |
trio
er zijn waarschijnlijk niet zoveel mensen die hier ervaring mee heben maar je weet maar nooit :p ik ben vreemdgegaan met de beste vriend van mijn vriend.. (ja ik weet t het is nogal lullig) ik heb dat aan mijn vriend verteld, maar die heeft mij dat wonder boven wonder vergeven maar, na een half jaar wil hij een trio met mij en zijn beste vriend.. :s ??! hoe ziek is dat? ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet, want ik ben bang dat ik dan zijn vriend meer aandacht ga geven ( :bloos: ) en dat hij daar niet tegen kan, maar aan de andere kant, het is wel zijn eigen idee!?
|
Wat is daar ziek aan?
|
hoezo zou je die vriend meer aandacht geven?
en wat wil je verder met het topic? |
hij wil zn homie doen. (als man wil je toch een trio met 2 vrouwen?!)
|
Hij wil jou met hem zien. En dan kan hij er niet tegen en maakt hij het uit.
|
naja t is niet echt ziek, maar wel vreemd, want net zoals BendeBen zegt; als man wil je toch met twee vrouwen? en als ie t dan uit zou maken is dat best dom.. of is dat dan mn eigen schuld? :s hij gaf me wel echt het gevoel dat het weer goed was.. :confused:
|
Uh... Met je beste vriend? Is hij ook bi of gaat het daar niet om?
|
Hij wil gewoon een London Bridge doen en op het moment supreme zijn mattie een high five geven.
|
En daarmee je ultiem vernederen - terugpakken - dumpen.
|
Grote kans dat het een combi van de 2 boven mij is.
|
ik zou me toch wel achter de oren krabben als m'n vriendin het met m'n beste vriend zou doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat hoort niet zo... |
wat ik me dan afvraag, is of je vriend jouw met hem wil zien, of dat je vriend graag met zn beste vriend naar bed gaat of dat hij beide tegelijk wil...dat vraag ik me toch af.
en het lijkt mij dat dat is wat jij je moet afvragen. misschien gaat het helemaal niet om jou en je foutje, misschien gaat het wel gewoon om die beste vriend. |
Citaat:
|
Citaat:
Nog effe. Wat ik bedoel is dat ik het idee krijg dat zij die 'beste vriend' toch wel behoorlijk ziet zitten. Misschien lees ik teveel tussen de regels door, maar anders is er toch iets behoorlijk mis in de relatie. |
Je vriend stelt het voor, jij geeft min of meer aan zelf ook wel te willen, ik zie het probleem niet? :confused:
|
Citaat:
Of hij wil uittesten of jij gauw een kans zou grijpen om nog eens met die jongen naar bed te gaan. Of hij wil bevestiging dat als jullie er allebei zijn, jij alleen maar oog hebt voor hem. |
Hij is homo.
|
Citaat:
|
Hij test je!
|
Citaat:
|
Citaat:
Net als de Amerikanen in Irak is deze relatie een kansloze missie. |
haha lullig
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kortgesloten: niks doen waar je géén zin in hebt! |
ik zou zoiets zelf niet voorstellen :p
|
jeetje
ik zou je hebben voorgesteld om dan maar helemaal naar die beste vriend ( ik zou hem toch niet meer als zodanig betitelen, maar goed ) te lopen, en op te krassen uit mijn leven. maar dat ben ik. overigens: trio gewoon doen |
Citaat:
Persoonlijk vind ik het in dit geval dan wel weer raar dat je dat met je eigen vriendin en beste vriend wil doen, terwijl die 2 je bedrogen hebben, maar goed. Als je het allemaal wil, prima. Zo niet, doe het dan ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, ik zou nooit maar dan ook nooit een trio met twee bekenden doen, en zeker niet met mijn vriend en zijn beste vriend ( zoeel redenen dat ik ze niet op ga noemen, maar de voornaamste is omdat zijn beste vriend getrouwd is).
Als je dit wilt doen, doe het dan met twee 'onbekenden' en zeker geen mensen waar je een voorgeschiedenis mee hebt. Zo kun je unwanted emotionele na-effecten voorkomen. |
hmm. de meeste antwoorden/adviezen/opmerkingen zijn best logisch.. en ik weet dat het lijkt alsof mn vriend en ik een klote relatie hebben, maar we houden het al 3,5 jaar vol, en t ging eigenlijk best goed tot aan mijn grote fout.
Maar eigenlijk is zo'n trio best geil.. ik vind zijn beste vriend inderdaad nogal geil, maar mijn vriend vind ik veel leuker(geiler).. ik weet niet precies waarom ik dat toen heb gedaan, ik was nogal zat, maar ik weet ook wel dat dat excuus niet goed genoeg is.. het was gewoon dom, en gemeen. Maar als ik dan de kans krijg om het met die twee te doen, dan denk ik dat ik die ander meer aandacht geef omdat hij (bijna) "nieuw" is, en dat is natuurlijk spannender.. maar misschien valt dat allemaal wel mee, en krijgen ze (als ik 't doe) gewoon even veel aandacht. misschien is het inderdaad niet slim om het met twee bekenden te doen, maar ik heb dit vaker gedaan en dat is goed afgelopen, en deze twee jongens kennende is de kans klein dat het fout afloopt (als het allemaal goed is bedoelt..) Citaat:
ik ga het er maar een keer goed met mijn vriend over hebben waarom hij nou zo'n trio wil, ik heb dat natuurlijk al wel gevraagd, maar hij draaide er een beetje omheen en als hij geen duidelijk antwoord geeft doe ik het gewoon niet. |
Die gaat het doen, wedden? :D
|
Citaat:
|
Ik denk dat hij er ook foto's van wil maken. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha dit is zo erg níet goed bedoelt
|
Als mijn vriendin zo iets vertelt, en vervolgens zo iets vraagt?
Dan zou ik me vriend zo hard aanpakken, dat hij nooit meer een oogje wenkt naar me vriendinnen. Goede vrienden doen zoiets niet, doen ze dit wel dan solliciteren ze naar een serieus pak slaag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
blijkbaar weinig vertrouwen in elkaar = dumpen of na je trio natuurlijk :p |
Euj double penetration!
|
hoe goed is die vriend eigenlijk niet wat te goed???
Maar alsnog best lekker van voor en achter, niet?? |
Citaat:
|
Ik geloof dat ik in de lach zou schieten; Niet omdat ik iets heb tegen het idee van een trio, maar wel tegen jongens waarvan ik het verhaal wantrouw. Mijn voorgevoel zegt: Niet doen, en zoek twee leukere slachtoffers. :|
|
Citaat:
|
Oooh, idee :)
Als ik een vriendin heb mag ze best vreemd gaan met mn beste vriendin, als we daarna een trio doen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |