![]() |
Surrogaat knipoog
ik weet niet helemaal zeker of dit het goede forum hiervoor is, zoniet, verplaats de boel maar :)
Er zijn zát gelegenheden dat mensen knipogen, maar ik kan het dus niet. :o Het ene oog krijg ik niet eens dicht zonder dat de ander dicht gaat, het andere oog krijg ik wel dicht maar dat lijkt in de vérste verte niet op een knipoog (en áls ik dat al eens doe, juist om te demonstreren dat ik niet kan knipogen, is een lachsalvo gegarandeerd.) Niet handig dus, als je eens subtiel iets wil duidelijk maken, of juist een ''vette knipoog'' wilt uitdelen. Nu is mijn vraag: wat kun je - in alle uiteenlopen situaties dat knipogen voorkomt - doen met je lichaamstaal/qua gebaren, wat hetzelfde effect heeft en/of hetzelfde betekent als knipogen? (en heel belangrijk: het moet dan ook op díe manier worden opgevat natuurlijk.) |
Heel subtiel glimlachen :)
|
knipogen is zo fucking cheesy.
|
Met een van je wijsvingers je onderste ooglid even aantikken (of even naar beneden 'knipperen') :)
|
als mijn vriendje het voor de grap doet, omdat het idd zo cheesy is, vind ik het sexy omg :o
|
je haar naar achter zwiepen ( subtiel)
op je pink zuigen je wenkbrauwen twee keer optrekken |
Citaat:
|
Citaat:
jeweetwel, net als dr evil in de austin powers films. Vinden mannen helemaal te gek :D |
Citaat:
OT: ik knipoog de hele dag door, maar eigenlijk bijna altijd juist als vriendelijk knikje of korte begroeting, en niet als versiertruc :s |
Met beiden ogen net iets duidelijker knipperen. :)
|
Citaat:
Glimlachen kan ook heel goed en dat kan natuurlijk, net als knipogen, ook op veel verschillende manieren. Aardig, lief en onschuldig, uitdagend. En iemand diep in de ogen kijken en dan beide ogen langzaam neerslaan. Oh, en zachtjes op mijn onderlip bijten, betrap ik mezelf ook vaak op :o |
Citaat:
|
Ik knipoog werkelijk nooit. Echt helemaal niet gewoon. En ik heb moeite met geloven dat je tot nu toe nooit met lichaamstaal hebt kunnen uitdrukken wat je wilde (waar je nu schijnbaar een knipoog voor nodig denkt te hebben)...
|
Ik knipoog ook nooit, maar ik wil het mezelf aanleren, juist omdat het zo cheesy is.
Was ik maar een jongen, dan ging ik knipogen naar andere jongens en dan lekker naar de geschokte reacties kijken. :D |
ik knipoog wel.. veelste vaak.. heb het mezelf aangeleerd maar het is idd zo fakkin' cheeeesy
en toch zijn er meisjes die er voor vallen.... :bloos: alternatieven..? euhm lachen en wenkbrauw een beetje optrekken..?? |
Citaat:
Maar ik zie al, aardig wat suggesties. (al ga ik dus écht niet op mn pink zuigen :p) |
Ik zie nooit mensen knipogen eigenlijk. Behalve soms als ze grappig willen zijn, maar dat heeft niets met liefde&relatie te maken.
|
Knipogende jongens zijn echt IEWL.. Echt té glad. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het eigenlijk wel wat als een jongen naar mijn knipoogt ;)
|
Ik kan geweldig goed knipogen. Als alternatief is even een wenbrauw optillen of een vette grijns ook wel aan te raden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |