![]() |
Hele foute irritante liedjes
kheb vandie K3/frans Bouwer gevallen nodig :D (don't ask)
|
:D
k3 - leonardo sooowww hinderlijk.. *ik ben verliefd op leonardo leonardo dicapri pak me vast ik wil met je dansen net als op die grote boot* wahahah :D |
Rick Astley - Never Gonna Give You Up.
|
haha just what I needed..
Marianne Rosenberg- Ich bin wie du...is echt toppunt |
Citaat:
maar em...Y.M.C.A. is ook wel fout... vergeet de moves niet ;) |
southpark - Uncle Fucker
|
"Het is zomer op je radiooooo" :kill:
|
alle nummers van ja rule vooral die ene met dat foute piano gepingel
|
mkids, dit is nou echte marketing onzin!!
(n) (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Zie top40... :rolleyes: |
Abba teens?
ernst bobbie en de rest? captain jack ;) gabber piet ofzo :) |
Ooh vergeten:
Shakira - whereever whenever |
liedjes zoals
'ze zitten me achterna' of dat domme 'bubbelbad' lied Ik kan dat echt moeilijk muziek noemen... |
Ik weet niet meer precies van wie die was maar hij gaat ongeveer zo:
Dikkevettepannekoeken Dikkevettepannekoeken Dikkevettepannekoeken Dikkevettepannekoeken E.T.C. |
moet ik die allemaal gaan posten hier?? :eek:
|
Di-rect
dat moet dood |
Citaat:
|
Citaat:
|
murder on the dancefloor lalalalala and so and so and so padam padam padam
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je snapt het nog niet helemaal, maar daar kun jij ook niks aan doen. Ieder z'n mening trouwens ;) Ik moet wel objectief blijven :o |
Citaat:
whaah :mad: jij hoeft me niet te vertellen wanneer ik iets begrijp of niet. Ik vind mensen die op de tmf awards hun broek naar beneden trekken en hun reet in het publiek duwen gewoon ronduit triest, inclusief hun muziek :D |
Citaat:
|
ben blij dat er foute nummers bestaan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
TOP 40 1 177 1 19 Dromen zijn bedrog - Marco Borsato 2 155 1 18 Ik wil niet dat je liegt / Waarheen waarvoor - Paul de Leeuw 3 118 1 14 Dreams (will come alive) - 2 Brothers on the 4th Floor 4 112 2 16 The second waltz - André Rieu 5 107 2 13 Never alone - 2 Brothers on the 4th Floor 6 88 1 11 Waterfall - Atlantic Ocean 7 83 1 12 Buseruka / Ik kan echt zonder jou - Ruth Jacott 8 78 1 11 The real thing - 2 Unlimited 9 74 2 10 Voorbij / Ik ben zo blij dat ik een vrouw ben - Paul de Leeuw 10 73 2 9 Let the beat control your body - 2 Unlimited 11 71 1 10 Liefde in de nacht - Nico Landers 12 69 1 8 As Dick me hullep nodig heb - Johan & de Groothandel 13 69 2 12 Doop - Doop 14 69 3 12 Where is the love - Timeless 15 63 2 10 Dikke lul - de Dikke Lul Band <-----:D:D:D 16 59 2 11 No one - 2 Unlimited |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:( jaja, tis echt zo.
|
12 69 1 8 As Dick me hullep nodig heb - Johan & de Groothandel
:D |
Niet fout maar wel zeer irritant: pearl jam - bugs
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen ik hoor helemaal geen: britney spears met I love RocknRoll???!!! KOM OP ZEG! Das nog wel het toppunt...!!
|
idd zullen we britney eens wat rok en rol laten horen? :)
|
ja hallo mensen we vergeten er 1!!!!!!!!!!
Wat d8 je van dat very blije nummer van Jody Bernal en dat meisje. (zo slecht dat ik de titel niet eens weet!!!) Er komt in ieder geval heel veel lalalalalalalalalala in voor.... Nu ik erover nadenk HEEL Jody Bernal Sucks!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
helaas bestaat het grootste getal "slechts" uit 24 nullen, dus dat wordt weinig slaap. |
het is altijd lente in de ogen van de tandarts assistente
|
Allles van "O die drie" misschien? *zingt* Jongens, zijn niet zo cool... jongens, hebben geen gevoel... blablabla... :D (n)
|
Waar ik me momenteel verschrikkelijk aan irriteer is dat mens dat dat nr zingt van sex me up ofzo?
Met die verschrikkelijk kinderachtige piepstem. Weet niet hoe ze heet,maar dat is echt té erg! En ja....alles van Jody Bernal hé,spreekt voor zich lijkt me |
Citaat:
ennuhm K3 is wel leuk vind ik zelf :) uhm... dat barbiegirl liedje :p |
Dat eendenliedje... weet zo gauw ff niet hoe die heet, maar ik weet wel dat die ontzettend fout en irritant is..
|
Gigi d'agostino-bla bla bla
Wat een zeikliedjes maakt die vent! (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) |
Citaat:
iemand nog suggesties? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |