![]() |
naam voor paard (pony)
Ik zoek namen voor als ik een paard of pony krijg.
alvast bedankt leske |
'paard'
nee okee ehm... Bennie vind ik wel een leuke naam... of Mara... 'dark rider' 'sneeuwstorm' |
Ik ken enkele paardennamen, maar weet niet of het 'goeie' zijn:
Mina Little Queen Oceaan Breezer Laika Baccardi Jalle Henk Miranda |
euh..
Spirit Pirell Tamboo Silver Dream Melody Rakker Lotte Robbedoes Katrichta Zadinia |
janes maria georgie wilhelminus roderikus sodemieterus. oftewel jan http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Citaat:
|
hee ik heb nog een pony te koop als je wil :-) nee serieus moet je me ff mailen ok en namen.....euhm
Jewel joeki lord of mistique flash wesel uento(zeg joe-ento) cloud dancing heb je daar iets aan? |
dit lijkt me een grappige naam
my little pony... |
mijne heet joery
nog enkele suggesties: orlanda rocko igor |
jujuke http://forum.scholieren.com/smile.gif of jumper een paard van een vriendin heet schatje
|
Waar hebben we dit eerder gezien?
|
biefstuk ?
|
Hele leuke namen (vind ik dan he) zijn:
Minerva (betekend konningin) Tukker Rambo Speedy (vooral geschikt voor een kleine snelle pony) Groetjes!!! |
mijn paard noem ik Cleopatra, ook een mooie naam : Aphrodite
|
mash.
flash. mikado. gloria. ella. lorando. ------------------ zo gek als een deur met een stralent humeur |
piper
mmm ik zal wel even een paar namen fantaseren bliksem sandy picolo siria tonka amber mistral blue angel sunflower lucky baby mitzi linsy/linsday crystal lentel het is een meisjes naam maar toch hij is mooi summer spring wel op z'n engels uitspreken prinses adventure als ik er meer weet post ik ewr nog wel een paar sunshine |
mmm ik zal wel even een paar namen fantaseren piper flying star snowy daylight patch snowbird bliksem sandy picolo siria tonka amber mistral blue angel sunflower lucky sunshine baby mitzi linsy/linsday crystal lentel het is een meisjes naam maar toch hij is mooi summer spring wel op z'n engels uitspreken prinses adventure als ik er meer weet post ik ewr nog wel een paar |
mijn paard heet amigo, maar deze zijn ook wel leuk.
blacky lets go tess bento hilde kimmy als ik er meer weet mail ik je wel |
hoi hier ben ik weer ik weet er weer een paar
aram nanda silvana starlight peppie kokkie donder asta nou ja ik schrijf nog wel |
ben ik weer
sarina sabrina sari maartje elisa wendy levi rambo jolanda belinda tim kruimoltjr knabbel babbel spyke speedy luckey fluut schadow nou ja doei |
NiLes
------------------ Wie dom is denkt dat hij slim <A HREF="http://angelcities.com/members/bluewolf/" TARGET=_blank> is, en wie</A> slim is weet dat hij dom is. I LOVE LESLEY® |
mijn paard heet noushka
kan ook lespry (vind ik persoonelijk erg mooie naam) nikita pasja joy febora loetje kelvin |
ik zal eens alle (bijna alle) namen geven van alle paarden die ik ken
hollywood misty donna charade orpheus(vind ik heel mooi) zarra arabi dillys ('k weet niet of dat juist geschreven is) benetton(zo noemt mijn paard) bento sunshine joepie knabbel mistral shogun silvester take it easy darco apollo wienerblüt unika stanford poker orion Kahekili (hawaïaans voor donder) don gregory don juan don pieterke(shetlandpony) djamil odyssee ilias tamboer fleur sans soucis(zonder zorgen) queen king gulliver pilgrim (uit de paardenfluisteraar) shy boy chablis cote d'or nesquick max silver sundance silky (zo wilde ik mijn paard noemen)(betekent:zijdeachtig) ... als je er nog wil,zeg het maar [Dit bericht is aangepast door undefined (01-03-2001).] |
bedankt voor alle namen
leske |
en wat d8 je van ED
|
Citaat:
Topper Pepin Coco Tango Suprise Sidney Boris Jinger Bijou Annuska Blooper Eros Tessa Aestro Bella Marie Charoef Ampra Oasis Tuttie Fruttie Oswald Madame Gibsy Midas Njoef Bianco Rasta Rabanne Jamie Label Bonny Magic Polly Moonlight Daylight Thunderstorm Shadow Milton Roxanne Pride and Joy Sproet Destany Binkie Bingo Boy Nobbel Soleado Gringo Pedritto Orion Montana Diabalo Calafornio Tornado Pegasus Pepe Cichito en ga zo maar door.... [Dit bericht is aangepast door Princess (08-03-2001).] |
Aard...(Aard het paard)
------------------ Je hebt 3 soorten mensen: zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen. |
Herculus http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
[Dit bericht is aangepast door Snow White (08-03-2001).] |
mijn pony's heten pepper en roefje, maar de meeste hebben al een naam, dus niet erg handig om het te veranderen.
maar als je nou een veulen zou krijgen, effe denken. snowy poacher strawberry alaska spot d'amour amber dancer twikle lancelot goliath dark star angel dragon devil marusha widon winston puk kwizi gaia stardancer star banda kuzi latoya destiny darling serendipity storm snowflake jazzie op zijn engels uitspreken blossom king queenie champion zilla goldy golden love lady simsy mister x kaneeltje dat was het hoor!! ik heb al deez namne, wel meer, een keertje gehoord op ons paardenbdrijf,zie maa rof je er één vind!! Pepper |
Willy...
*snik* *denkt aan haar lieve pony die is overleden* |
Harry!!
|
smurf
|
destiny
|
Satan? hehe
|
hier heb je een paar namen en als je hier een leuke naam bij zit stuur dan een berichtje terug
kimmy sylly rosa harry kikki sammy mariska baby shedo wandy marley mirhte bas |
De standaard naam voor alle paarden is 'vriend'
(Dus mijn paard heette Friend) De veulens van vorig jaar: Lomion Kelion Varion Join (spreek uit: "Djion") Marion Celion (spreek uit "Selion") Darion <ga zo maar door> |
............>>>>>> MACHO <<<<<<.......... heel stoer deze ......... |
Citaat:
EEN PAARD NANDA??? NEEEHEEEEEEJJJJ...plies groetjes van .... (tja hou zou ik nou heten hè....) |
Citaat:
Ik heb de naam veranderd omdat de afkorting heel stom klinkt ("mach!") Helemaal als je hem op volle sterkte door het weiland schreeuwt <G> |
Mijn paard heette DYNAMITE
maar is heelaas overleden maarja ik vind als het een wild paard is Nightmare wel grappig Of eeeh Lightning Cassanova Heartbreker Kindof Magic Desire ( op z'n engels uitspreken ) Pilgrim Gulliver of ....jah een stomme naam maarja wat maak het uit.. ( hungry eyes ) zo noemde ik het veulentje van m'n oom omdat ik bij de geboorte was het dat beesie mij met hongere ogen zat aan te kijken omdat d'r moeder haar afstootte en het moest van hetStamboek met een H beginnen..vandaar Hungry Eyes |
Waarom noem je je paard niet:
- Jood - Pistool - Honkbalknuppel - Gaz - Mes - Bom - Dood & Verderf is dat niet wat? |
eclips :als zwart
Grimm :als selle francais Furioso : als het een snel paard is cord de la bruyere :als het een heel mooi paard is wat kan heeft om wedstrijden te winnen Goliath :als het een groot paard is Tasca /prisca :als het een BWP/KWPN merrie is mikado,tequila,punch,funky,muffin,saudades,jus de pomme,kioudy,diva,pt mec,lioubovna,pacifique,dallas,killo watt,rubyne,nana,galaxy,marco,lady,diego,amario,peppy bell,dafny etc etc ... |
Kir royal
|
Wat dacht je van echika, of ferea, dit vind ik nou leuke namen voor een ponytje, maar ja, dat is je eigen keus......
greetzzzzzzzz.......... |
mr ed
|
Hier staan meer dan 10.000 paardennamen: http://members.tripod.lycos.nl/paardennamen/index2.html
|
Hiero een paar namen van paarden die wij hebben(we hebben een manege vandaar):
Gabon, Ringo Star, Helma, Floortje, Lucky One, Angel, Jolien, Tenderness, Roadrunner, Spirit, Angel of Love, Didi, Bianca, Nienke, Snoopy, Tikarla, Nikita, Teenspirit. Dat was het wel een eindje |
ik ken er zelf 2. k weet niet of je die namen leuk vindt. Replay en Suprise
|
Henk!!!!!!
|
lara,
silver, storm weet ik veel!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |