Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   gidsen...--->niet interessant genoeg ofzo?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=151378)

~*ErOs*~ 06-07-2002 20:48

gidsen...--->niet interessant genoeg ofzo?!

Ik heb, sinds ik hier dan rondsnuffel, nog geen enkele topic gezien over gidsen. Zijn er dan zo weinig mensen die contact hebben met hun gids, of is het gewoon niet zo interessant als al die andere dingen als bijv wicca en ki?? Ik vind het echt heel erg leuk om te praten met mijn gids, maar ben ik nou de enige of hoe zit dat?

Ki Fighter 06-07-2002 21:52

Die tijd is geweest, maar mischien dat jij het terugbrengt want ik vind gidsen ook interresant. Maar blader terug, en je zult heeeel veel topics over gidsen en totemdieren vinden. Echt, daar is veel over gesproken.

lady of the dark 07-07-2002 10:07

Jup Ki-fighter heeft gelijk, er waren een tijdje terug constant topics over. Ik vind trouwens dat jij het wel iets beleefder had mogen vragen.

Joris 07-07-2002 10:11

leg uit, ik ken gidsen niet.... kan iemand dit toelichten?

Gianluca * 07-07-2002 17:46

Citaat:

Joris-Den-2e schreef:
leg uit, ik ken gidsen niet.... kan iemand dit toelichten?
volgens ik mij zijn gidsen wezens, figuren die je hele leven bij je zijn je bijstaan en als je genoeg moeite en als je er voor open staat dat je contact met ze kan krijgen, zelf heb ik dit nooit gehad het lijkt me wel heel tof omdat te krijgen weet iemand een manier om je hier voor open te stellen? :)

groetjuhs,

p.s wat zijn totemdieren? :confused:

Yamyam 11-07-2002 13:05

Ik wil zelf heel graag contact met mijn gids maar weet iemand hoe dat moet? Ik kom namelijk niet verder.

~*ErOs*~ 11-07-2002 13:54

Citaat:

lady of the dark schreef:
Jup Ki-fighter heeft gelijk, er waren een tijdje terug constant topics over. Ik vind trouwens dat jij het wel iets beleefder had mogen vragen.
hihi, sowwiej:D

~*ErOs*~ 11-07-2002 13:55

ik d8 al dat t aan mij was, maar het onderwerp is gewoon 'uit' nu? keej, weet ik genoeg.

Gael 11-07-2002 14:53

Ik dacht dat niemand hier erover wist :S

Gidsen zijn begeleiders voor ons. Maar ook vrienden. Ze kunnen eigenlijk van alles zijn. Gidsen waken over ons.

Meestal is je hoofdgids in een vorig leven je partner geweest. Je hebt meedere gidsen, en die hebben meestal allemaal een reden om bij jou te zijn. Toen zij nog leefden kenden ze jou, of ze voelen zich simpelweg tot je aangetrokken.

Het is heel fijn om in verbinding te staan met je gids, je kan hem/haar vragen stellen en duidelijkheid krijgen. Het geeft je ook het gevoel dat je nooit alleen bent. Gidsen hebben zelfs een naam.

2 weken geleden heb ik kennis gemaakt met mijn gids.

Als jullie dit interessant vinden, maar er nog niet zoveel van af weten, kan ik jullie de volgende boeken aanraden:

Jouw persoonlijke Gids-Jan Kleyn
Omgaan met Gidsen-Jan Kleyn

Moonnature 11-07-2002 16:37

thnx voor de raad van die boeken!! Kan ik er eindelijk eens iets over lesen!!
Mr. Ed
Citaat:

p.s wat zijn totemdieren?
: dat zijn bepaalde dieren die bij je passen uhmmm.... er was geloof ik al een x een topic over.... *denk*

Gael 12-07-2002 22:48

Je hebt allemaal verschillende dingen met verschillende dieren.. lekker ingewikkeld :S

Bij mij was er een ook "de spin"...

Ben beniewd waarom... Er komen geen webben uit mijn pols :)

Rrr. 12-07-2002 23:51

Gidsen en meer

Totembeestjes

:)

real terminator 13-07-2002 08:49

Ben beniewd waarom... Er komen geen webben uit mijn pols :) [/B][/QUOTE]

:D :cool: :cool: looooooool

Amuwébee 13-07-2002 17:01

Ik heb ook een vraag over gidsen ik henb een paar maanden geleden voor het eerst contact gehad met mijn gids, ik heb er misschien nog maar ik ken maar 1.
Het was heel raar ik had het gevoel dat hij slecht was.
Nu ken ik HAAr al langer, het is vrouwelijk mijn gids en het is echt wel kwaadaardig.
Waarom heb ik een kwaadaardige gids, en is het dan ook een gids?

legatus 13-07-2002 19:04

Iedereen heeft een gids, en ik wil ervan af. Steeds dat gestaar op de meest ongepaste momenten. In je oor fluisteren. Ga maar door. Ik ben al bij een psychiater geweest maar die zegt dat ik er maar mee moet leren leven. Gidsofrenie. Andere mensen die hier ook aan leiden en zich constant bekeken voelen?

Freyja 13-07-2002 22:38

Citaat:

legatus schreef:
Iedereen heeft een gids, en ik wil ervan af. Steeds dat gestaar op de meest ongepaste momenten. In je oor fluisteren. Ga maar door. Ik ben al bij een psychiater geweest maar die zegt dat ik er maar mee moet leren leven. Gidsofrenie. Andere mensen die hier ook aan leiden en zich constant bekeken voelen?
:D:D:D:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.