![]() |
Hoe stel jij andere dingen voor aan je vriend(in)?
Ik vroeg het me af, na het lezen van een aantal topics hier, hoe sommige mensen het aan hun vriend(in) voorstellen om eens iets anders te proberen in bed, of hoe zij zelf reageren op voorstellen van hun partner... :)
|
Citaat:
Althans, dat is mijn ervaring. |
Gewoon op een fatsoenlijke manier vragen idd :) en voorstellen van mn vriendin wil ik altijd wel horen :) als t me zint, voeren we t voor mijn part dan meteen al uit en als t me niet zint, tja dan zeg ik gewoon nee, lijkt me niks.
|
Citaat:
Ik vraag me ook af of zij veel overredingskracht nodig hebben (of dat zij zelf overhaald moeten worden), of ze die moeite wel willen doen, etc... :) |
Dat ligt eraan wat het is.
Als het een standje is, dan is het gewoon tijdens de seks, iets anders? of omrollen en em in een positie plaatsen die ik wil. En als t ingrijpender is, dan begin ik er gewoon een keer over als we op bed liggen te kletsen ofzo. |
Het op een fatsoenlijke manier vragen, maar ik ga hem niet overhalen tot dingen die hij niet wil.
|
eh, meestal ben ik het die andere dingen voorstelt, ik treed niet in details, maar als ik wat anders wil, dan kondig ik het eerst subtiel aan, ff peilen of hij huiverig is of niet, en of hij zich daar overheen kan zetten, dan paar keer nog toespelingen maken, en dan gewoon doen.
nog nooit klachten gehoord. :D |
Een film uitzoeken met dat erin, samen kijken, en dan zie ik vanzelf wel of hij het ziet zitten. :)
Hoewel ik tegenwoordig wel een beetje uitge-experimenteerd ben en hij het dus is die met de voorstellen komt, ook leuk. :cool: |
Als het een klein iets is: gewoon doen; mocht hij dat onverwacht toch niet willen, dan hoor ik dat vanzelf wel.
Als het is iets waarbij de kand dat hij bezwaar heeft wat groter is, even vragen à la 'zullen we eens ... proberen?' |
Citaat:
|
"hee, wil je het vanavond anaal proberen?".
Het lijkt me dat sommigen daar wel van schrikken. Maar dat lijkt me wel beter dan hem plompverloren in het verkeerde gaatje te steken en dan tot de conclusie komen dat ze er niets van moet hebben. Kleine dingetjes, zoals Sarah zegt, gewoon doen. Een speeltje kun je desnoods inpakken en als kadootje geven. |
Door het even fatsoenlijk te vragen, en mij daarna er rustig overna te laten denken. Ik hoef niet gedwongen te worden, en andersom ook niet. :)
|
Gewoon vragen :confused: Zo moeilijk is dat toch niet?
|
gewoon vragen,
en als je daar niet geestelijk capabel genoeg voor bent moet je ook maar geen sex hebben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maarre, Methuselah, wat ga je aan d'r voorstellen? :D
|
Citaat:
|
Meestal komt het vanzelf te sprake en kom ik er dus wel achter of hij het ziet zitten. Als ik niet genoeg weet, vraag ik het gewoon. Of we geinen er een tijdje om en dan doe ik het gewoon, geen idee.
|
Als het iets kleins is, dan doe ik het gewoon en merk ik vanzelf wat hij ervan vindt. Als ik denk dat hij het niet wil, dan vraag ik het gewoon. Als hij iets wil, dan zegt ie het meestal gewoon of hij vraagt of ik wel eens dit-en-dit gedaan heb, of hij doet t en merkt dan vanzelf wat ik ervan vind.
Niet zo moeilijk hoor.. zulke dingen gaan toch allemaal vanzelf als je elkaar goed kent? Ik heb er iig nog nooit over nagedacht hoe ik iets moest zeggen of vragen. |
Ja maar WAT voor andere dingen dan, dat je er zo mee zit hoe je het moet vragen?
|
Dat hoeven we jou toch hopelijk niet te vertellen? :]
|
Nou, ik zit me nu dus hele kinky stuff voor de geest te halen. :D
|
Ja, maar ik neem aan dat het daar dan ook over gaat. Hoewel het een scholierenforum is, dus de meesten zullen het wel over een ander standje hebben. :p
|
Vragen. En als je dat niet durft, dan moet je het ook nog niet willen, want dan is je relatie nog niet goed genoeg.
|
zeg zullen we t nou es zus of zo doen?
hoe makkelijk kan het zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |