![]() |
Kerstpakket
Wat krijgen de forummers hier voor kerstpakket? :)
|
is ieder jaar een verrassing bij de AH :) en dit is mn eerste kerstpakket omdat ik er pas een paar maanden werk.
er zit wel altijd iets praktisch bij en eetbare dingen :P |
kleine tapa hapjes.
en een fles wijn. btw werk in de zorg |
Ik werk bij de jumbo en vorig jaar kregen wij een tegoedbon van 10 euro om uit te geven bij de Jumbo. Best wel handig. Hoop dat we dat dit jaar ook weer krijgen.. Heb je toch meer aan dan allerlei vieze etenswaren enzo :s
|
Misschien krijg ik van mijn stage (basisschool) een kerstpakket.. nog geen idee wat daar in zou kunnen zitten :)
|
Ik werk in de apotheek van de Erasmus MC en heb net via de TNT mn pakket gekregen. Allemaal boer'n spul; Roggebrood, boterkruiden, hollandse kaaskoekjes etc, plus een één of ander design keramieken schaal... (niet bepaald mijn smaak).
Mn tweede pakket zal ik morgen wel krijgen. (krijg er altijd 2 :):)) |
Geen idee, 3 jaar geleden kregen we een traditioneel kerstpakket, met eten enzo en ook nog vrijkaartjes voor 2 pretparken; 2 jaar geleden kregen we een waardebon, waarmee je allemaal dingen kon doen; vorig jaar kregen we weer een traditioneel kerstpakket, zonder boeiende dingen erin. Dit jaar... geen idee.. spannend. :p
Oh en ik werk in Dierenpark Amersfoort. |
|
ik mocht kiezen uit een stuk of 30 cadeaus ter waarde van zo'n 40 euro. Ging van verrassing tot voetenbad tot gratis museum bezoek. Iig beter dan een bak met eten.
|
Kerstpakket bij ons op het werk: Waarschijnlijk iets voor de kerst, toastjes, kruidenboter, flesje wijn etc. :)
|
Ik krijg gewoon een dikke vette kerstuitkering :D
|
Ik vermoed niks, want ik heb geen contract.
|
Niks. De kerstpakketten werden elk jaar kleiner, nu zijn ze ongeveer verdwenen ;)
|
Ik kreeg net een brief dat ik er eentje van het ErasmusMc krijg :D, ben benieuwd...
|
Mijn baas heeft besloten om geen kerstpakketten te geven, maar om gewoon een envelop met geld te geven. Persoonlijk vind ik dit wel fijn (ook een bon was goed geweest), omdat bijv. het eten wat in zo'n pakket zit, niet echt is voor mij is :o
|
Citaat:
incl. een één of ander gaar boekje met fotos van de EMC :S |
Citaat:
|
Misschien krijgen wij tomtommetjes in onze pakketten :D
|
ik mag naar een soort markt waar je voor 25 euro zelf mag uitzoeken wat je wilt :)
|
Ik krijg altijd een douglasbon van 25 euro van de Hema waar ik werk. Dit jaar loop ik mijn eindstage bij een basisschool. Misschien krijg ik nu dan ook een kerstpakket daar omdat je nu echt hele weken aanwezig bent.
Vorige jaren nooit gehad bij mijn stage. |
50 euro
|
werk ik een kaas speciaalzaak, kreeg vorig jaar een pakket met wijn, buitenlandse kaas, olijven e.d., de dingen die we vaak zelf ook in de winkel hebben. vond het wel gaaf dus hoop dit jaar op hetzelfde :cool:
|
ik werk bij de albert heijn en wij mogen voor 20euro uit de winkel halen (y)
|
Citaat:
De 2 jaar daarvoor kregen we allemaal een rituals-cadeaupakket, erg luxe en erg fijn! Alleen een beetje jammer voor de mannelijke medewerkers... |
ik weet het niet. volgens mij een fair trade achtig iets. van mn vrijwilligersbaan bij de daklozen. ik werk ook bij de belastindienst tijdelijk, maar ik den kdat ik daar niets krijg. omdat ik te laat ben. zeg maar.
|
Ik weet het niet. Vorig jaar kreeg ik olijfolie en olijven en bruchetta en allemaal ander olijvigheden (van oil&vinegar).
|
Ik heb een krentenbrood van een halve meter gehad :| :D
|
Met spijs?
|
Ik krijg een boek van mn werk, is elk jaar het standaard kerstpakket.
|
Ik heb toch zoooo'n leuk kerstpakket gekregen :cool: :cool: :cool:
Bij ons mocht je zelf met waardebonnen uitkiezen op een soort markt van een aantal winkels uit ons dorp. Dat is echt heel handig en heel gezellig. Dan kan iedereen precies wat hij/zij mooi vindt uitzoeken. |
Zozo, heb dit jaar voor het eerst 'echt' een kerstpakket. Bij de Xenos (vorige baantje) kregen we cadeaubonnen, in het begin 25 euro, maar de afgelopen jaren was het steeds 37.50, om te besteden in de winkel. Wel leuk als je servies wilt, maar wat moet iemand van 16 met 37.50, te besteden in de Xenos?:P
Maar goed, werk nu in een prakeergarage, en we hebben ene pakket gehad. Standaard, met worst, toastjes, koekjes, knakworsten, 3 soorten plantjes, mini Jenga, tonijn troep etc etc We kunnen ff vooruit, mn broertje heeft precies t zelfde pakket |
Ik heb zo'n banketletter gehad, een waardebon van 20 euro en ik krijg 2 dagen vrij (uitbetaald).
En van m'n andere werk moet ik nog krijgen. Waarschijnlijk een traditioneel kerstpakket. |
Vorig jaar kreeg ik een IRIS-cheque van 15 euro en een oliebollen-bak-pakket (met een schaal, garde, oliebollenmix, olie enzo) :cool:
Dit jaar is het nog een verrassing, krijg het donderdag pas! |
Citaat:
Ik kreeg een roze pakket met... van alles. Geen zin om alles op te noemen, weet het ook niet uit mijn hoofd. In elk geval veel ingrediënten voor cocktails (incl. shaker) |
Ik heb er zelf geen, mijn vriend wel.. die had:
- toosjes - zalmsalade - minipretzels - zoutstengels - chocolaatjes - sporttas - 50 euro aan irischeques Dus dan weet je waar je belastingcenten heengaan.. :p |
Citaat:
|
Jeej, ik heb 'm ook! Een handdoek en wat eten en drinken. En huismerk shampoo (N). Maar verder wel allemaal lekkere dingen! Zeker nuttig!
|
Citaat:
En er zat ook wat in van de etos......body scrub spul oid. |
Ik heb zelf m'n kerstpakket nog niet, maar collega's van de Kassa wel. Het is een tasje met heel groot JUMBO erop en een waardebon van 15 euro, die alleen uit te geven is bij de Jumbo.
Daar zijn wel leuke dingen van te kopen (y) Daarom ga ik nu ook éindelijk een keertje Ben & Jerry's ijs proberen! En ik ga er denk ik ook dure shampoo van halen ofzo :cool: |
ik heb ook de roze ah-doos... arme gozers :)
en een bon van 20euro voor mijn geweldige extra inzet! |
Geen, maar bij nader inzien moeten we dat maar ff veranderen :P :D
Werk in een VOF, eigen baas ;) |
ik krijg een 'kleine kerstattentie' als ik op de borrel kom a.s. vrijdag, maar dan moet ik werken dus ik krijg niks (n) :|
|
ik krijg een 'kleine kerstattentie' als ik op de borrel kom a.s. vrijdag, maar ik ben net ontslagen (contract is afgelopen ik kan over 30 dagen weer solliciteren ) :rolleyes: (n)
|
Ik kreeg een sportief pakket (servex), met n sporttas, handdoek, boksbal, springtouw, stappenteller etc.. en der zat natuurlijk t standaardkerspakketgedoe bij in: n fles chardonnay, chocolaatjes, en ander snaaisel.
mijn andere pakket moet ik nog krijgen (zozijn) |
Ik heb er geen. Mijn vriend heeft echt een hele grote doos met allemaal eten gekregen. Echt leuk :) o.a. pasta, tonijn, witte en rode wijn, fruit in een pot, chocola, een ovenschaal met handschoenen, moster mayonaise, marshmallows, slagroom, chocolademelk enz.
|
Ik kreeg een kerstpakket met etenswaar erin, o.a. vegter's rolletjes, slagroom, hotdogs, drop, kerststaaf, chips, dubbelfriss, rosé, borrelnootjes etc. + een aansteker met kaarsjes, en nog een tegoedbon t.w.v. 10 euro om te besteden in de albert heijn.
En nog een kaartje van de baas waarin hij verteld dat het goed gaat met zijn winkel en dat hij trots is op zijn personeel (geslijm; normaal heeftie altijd wel wat te zeuren op je werkwijze enzo) want we zijn voor de 5e keer achter elkaar de beste albert heijn van ons district en nu mogen we weer naar het eindfeest wat altijd gruwelijk vet is :D |
Ik krijg noppes aangezien ik geen plaats heb binnen de arbeidsmarkt.
|
Citaat:
ik werk op de akc |
Een blije doos met:
- taco chips - sausje om te dippen - bonbons - fles wijn - vers fruit sapje - kerst stol - nog meer chocola - enz |
Ik krijg waarschijnlijk iets van een doos bonbons en een IRIScheque/boekenbon, dat kregen de vakantiekrachten vorig jaar in elk geval...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |