Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   doorbraakbloeding??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1513861)

melovedan 11-12-2006 09:52

doorbraakbloeding???

gister heb ik seks gehad met mijn vriend en toen bloedde ik ineens nu is het zo dat ik de pil een aantal maanden heb doorgeslikt is dit gewoon een doorbraakbloeding of is het iets anders? ik heb nog nooit een doorbraakbloeding gehad en slik mijn pil regelmatig door. alleen nu is de periode dat ik mijn pil heb doorgeslikt wel erg lang (ong 9 maanden) ik ben al anderhalf jaar samen met mijn vriend en we hebben altijd seks zonder condoom. nu doet het de laatste tijd wel wat pijn en gister dus ook. ik hoop dat u mij kan vertellen wat dit zou kunnen zijn. ik ben trouwens gister wel gelijk gestopt met de pil.
ik hoop echt dat dit een simpele doorbraakbloeding is.
alvast bedankt.

Andijvie 11-12-2006 09:58

Je hebt hem dus nog nooit zolang achter elkaar doorgeslikt?
Dan is het gewoon een doorbraakbloeding, die kan je na een tijdje niet meer voorkomen. (Ik krijg dat zelf al na twee maanden de pil doorslikken.)

melovedan 11-12-2006 10:11

ik heb hem idd nog nooit ZO-lang doorgeslikt maar maak me er wel zorgen over.
ben nu gelijk gestopt en ben ook niet meer van plan om hem nog een keer zolang door te slikken. maar ja als je een vriend hebt heb je nogal snel zoiets van ik heb nu geen zin om ongesteld te worden :rolleyes: maar ja het moet maar hah
bedankt voor je reactie igg.

@Moon 11-12-2006 10:21

lekkere vriend heb je dan :rolleyes: Volgens mij is het ook onwijs slecht om het zo lang door te slikken.

melovedan 11-12-2006 10:34

dat ligt niet aan mijn vriend hoor dat doe ik toch zelf !!!!

Lumihiutale 11-12-2006 10:57

je bent gelijk gestopt met de pil schrijf je. Heb je de strip wel afgemaakt? Want als je in de 1e, 2e of 3e week stop met het slikken van de pil, en je hebt in een bepaalde periode ervoor onbeschermde sex gehad, dan kan de werking van de pil verminderen en is er een kans op een zwangerschap.

Balance 11-12-2006 11:15

Citaat:

Lumihiutale schreef op 11-12-2006 @ 11:57 :
je bent gelijk gestopt met de pil schrijf je. Heb je de strip wel afgemaakt? Want als je in de 1e, 2e of 3e week stop met het slikken van de pil, en je hebt in een bepaalde periode ervoor onbeschermde sex gehad, dan kan de werking van de pil verminderen en is er een kans op een zwangerschap.
Ze slikt de pil al 9 maanden door, dan hoeft ze die strip niet af te maken.

z0pje 11-12-2006 11:42

Allemachtig, negen maanden doorslikken. Niet zo raar dat je lichaam dan een beetje van slag raakt hè.

Iduna 11-12-2006 11:53

Citaat:

z0pje schreef op 11-12-2006 @ 12:42 :
Allemachtig, negen maanden doorslikken. Niet zo raar dat je lichaam dan een beetje van slag raakt hè.
+
Zwangerschap duurt ook negen maanden, ik zou echt niet zo lang de pil doorslikken. :o

Bloem 11-12-2006 12:04

Lalala piltopic.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.