![]() |
The Fratellis
Weer zo'n bandje met aanstekelige muziek.....
The Fratellis - Chelsea dagger The Fratellis - Henrietta Ik vind t leuk. (y) |
Aanstekelige muziek. Lol. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
whahah |
Jaaa ze zijn leuk! Vooral omdat ze me zo mooi aan de zomervakantie doen denken :)
|
ik vind 1 nummer van ze wel leuk, althans een tijd geleden.
verder doet het me niet zoveel. |
ze hebben zeker leuke nummers, maar als ik het album luister vind ik ze toch soms té catchy en té gemaakt.
|
ja heel leuk. In januari ergens in patronaat en doornroosje en melkweg. Ik ga naar de melkweg :)
|
Citaat:
|
Ik vind het vreselijk. Hoe ongeïnspireerd kan je zijn.
|
Citaat:
|
Wel grappig.
|
Citaat:
Ik wilde eigenlijk naar de Melkweg gaan, maar had niet verwacht dat het zo snel uitverkocht zou raken. Oh well. |
Citaat:
Maar 23 januari staan ze nu ook in Patronaat (Haarlem) en de 27ste in Doornroosje (Nijmegen). |
Citaat:
Lalalala she said. |
ik heb het nu zo ongeveer wel gehad met al die kant-en-klare hap-slik-weg bandjes. laat ze eens wat meer hun best doen om op zoek te gaan naar vernieuwende muziek, die uitdaagt ipv alles op een bordje serveert.
|
ik had er het vrijdag met mota en outlwa over.
noem eens een bandje van de afgelopen 5 jaar (nieuw) waarvan je verwacht dat ze of over 10 a 15 jaar nog bestaan of nog redelijke platen uitbrengen. ik kon er maar weinig opnoemen. |
ga ik over nadenken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Matigjes. Ik heb wel wat muziek van ze op de pc maar vind er naar 3 keer luisteren weinig meer aan.
|
Heel kut trouwens vind ik, The Fratellis.
|
Ik vind het wel ok.
|
Citaat:
|
ja oke.
zijn er nog mensen gegaan naar haarlem? Ik heb gehoord dat het daar niet al te best was. Hoe dan ook, maandag melkweg :) :) |
Morgen naar Doornroosje. Ben benieuwd...
|
Stiekem af en toe leuk, maar dikke MTV hype.
Is niet van de TV af te slaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben verslaafd aan Creepin' up the backstairs. De rest is ook wel cool, kan alleen veel van de liedjes niet helemaal uit elkaar houden. Niet erg gevarieerd, maar goed, het is leuke muziek en da's toch het belangrijkste. :)
|
Geen opschepperij over crimineel zijn, wapens en drugs? Check.
Geen hordes hiphopsletjes die bijna naakt over het scherm hopsen? Check. Geen infantiele Amerikaanse accenten? Check. Geen debiele background-brovahs met een woord tekst ? Check. Geen petten met meer inhoud dan herseninhoud v.d. drager? Check. Hmm, ze hebben dus al bonuspunten om mee te starten. Verder vind ik dat ze het aardig doen, aanstekelijke nummers, en dat heb ik zelden bij dit soort muziek. :) |
saaie eentonige ongeinspireerde flauwe typisch eendagsvliegerige niks opbouwende rommel.
|
vreselijk
|
Citaat:
|
Het optreden in de patronaat staat online.
|
Wievenmuziek.
|
Citaat:
|
Naar het schijnt heeft Jon een keelontsteking en vanmorgen is hun BNN That's Live optreden niet door gegaan. Hopenlijk gaat de rest wel door enzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neuh (N)
|
Chelsea Dagger is leuk om in een dronken bui mee te zingen, maar verder ist niks
|
chelsea dagger was een hit op wintersport
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42. |