![]() |
Groezrock 2007
Het festival vindt plaats op 28 en 29 April 2007.
De volgende bands zijn tot nu toe bevestigd: SATURDAY 28TH APRIL 2007 CONVERGE RISE AGAINST CANCER BATS THE BRONX TIGER ARMY DEADLINE MAD CADDIES IGNITE |
CONVERGE. :| :| :| :| :| :| (y)
Aangezien mijn huisgenoten ook altijd gaan, aanwezig voor converge. |
ik ben er ook wel, al dan neit vrijwillig
|
en ik zit ook te denken om te gaan
|
Nee, mocht Gorilla Biscuits nog doorgaan dan denk ik er over na.
|
Gorilla biscuits als gerucht.
Ik ben siked en ik ga nat. |
converge?
ik ga. |
converge!!
|
fuck dan zit ik in montreal, dus het hele feest gaat aan mijn neus voorbij.
|
Hmm,misschien.
Converge wil ik wel zien eigenlijk. |
aantal jaren niet geweest, misschien dit jaar weer oppikken
|
Present. Line-up kan me gestolen worden.
Bier, dropshot en Duitsers. God, wat heb ik er veel zin in. (y) |
Waar haal je vandaan dat Ignite bevestigd is dan? Volgens hun eigen website zijn ze in februari en maart in Europa (over april wordt niks gezegd).
|
ik wacht even de verdere line up af, maar zit nu al wel wat tofs bij (converge, rise against, the bronx)
|
Ik weet het nog niet, ik heb dat weekend nog andere plannen maar groezrock is eigenlijk altijd wel tof.
Maar converge & the bronx (y) |
Jezus begint de voorpret nu al.
Ik ga toch wel, al zal ik wel weer flink aan mezelf gaan twijfelen als het dichterbij komt omdat elke achterlijke mongool gaat. Ach dingen kunnen toch nooit hetzelfde blijven. |
overigens spelen rise against, the bronx en cancer bats 29 april ook in de melkweg.
|
oh dat ligt wel erg ver uit mijn planning om al te denken aan gaan/niet gaan. maar de eerste namen zijn leuk, rise against en the bronx (y)
|
ik ga vast wel ondanks de mad caddies :( :(
|
Waarschijnlijk 1 dag. Het was me toch net iets te koud vorig jaar.
|
Citaat:
|
ik ben er ongetwijfeld bij, maar om nou te zeggen dat ik er voor converge heen ga doe ik niet.
converge is een hele vette band maar het is mij al een keer eerder gebleken dat het geen festival band is. Deadline ben ik wel benieuwd naar, ik vraag me af of die chick het net zo hard kickt als op plaat. |
ik ga sowieso.
|
Citaat:
|
Oe Ignite.
Hahahaha ik kom als boysetsfire ook komt. :( :( :( :( :( |
tiger army. leuk.
|
ghe caddies. sentimeeeent!
maar ik ben geen groez fan eigenlijk, ik hoop dat de bands die ik wil ook wat gewone showtjes in nl hebben staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoop dat het dit jaar beter te doen is snachts, ijs op de tent is toch niet mijn favoriete dingetje...
|
Citaat:
Ik ga alleen als ik dit jaar weer op tour ben met één van de bands in de line-up. |
tot dusver wel leuke bands... denk wel dat ik ga
|
rise against, converge, the bronx (Y) ik hoop dat ik dit jaar wel ga.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
komt er ook nog iets origineels ofnie ;D
|
Citaat:
|
THIS IS HELL toegevoegd aan groezrock 2007
dit begreep ik vanuit dit bericht via hun myspace THANK YOU EUROPE!! so we are finally back in new york, the tour was fucking amazing... big thanks to MAD Booking & Positive Nuisance.... and a big thank you to Lost Prophets, Cancer Bats, Alexisonfire, Turn Cold, Bring Me The Horizon, Gallows, Ghost Of A Thosand, every fucking band we played with....big fucking TOMASSSS, everyone who put on a show for us, let us sleep on their floor and so on.... it looks like we are going to be coming back in april to play Groez Rock in belgium and do some other shows around the fest...so keep an eye out for that... |
Hoop dat converge wel op het kleine podium speelt(ga er eigenlijk wel van uit), anders kan het haast alleen maar tegenvallen.
rise against begint een soort nieuwe racoon voor me te worden, blijf ze maar tegen komen (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Converge, leuk. Als ze ook eens degelijk voedsel hebben ben ik helemaal blij. |
Citaat:
en wat het eten aangaat heb je het op groez helemaal niet verkeerd. |
Citaat:
en vlees&aanverwanten zijn geen eten, dus het voedsel is helaas wel karig. |
Citaat:
moet je nu rond deze tijd niet bij jullie plaatselijke slager op de stoep gaan staan en foldertjes uitdelen over hoe slecht vlees wel niet is... |
Citaat:
|
|
laat ook maar
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |