![]() |
CD branden lukt niet.
Ik heb net een cd gebrand met Winamp, ging goed. Ik wilde de volgende cd gaan branden en nu geeft ie ineens een error.
http://img.photobucket.com/albums/v3...jeee/37837.jpg Wat is er mis en hoe kan ik 't fixen? Oh, en ik wist niet of het hier moest of op Hardware omdat ik niet weet of het aan Winamp ligt of aan m'n brander.. |
Al een ander brand programma geprobeerd zoals Nero? Zo nee kan je dat ff proberen. Zo ja en doet hij dan nog niks lijkt het me slim ff een postje te doen op hardware (y)
|
Offtopic: Ik was dit topic vergeten. :bloos:
Kan iemand dit topic verplaatsen naar Hardware? Het ligt dus aan de hardware, want met Nero geeft ie dezelfde melding. Overigens kon ik enkele dagen later wél een cd branden, maar toen ik de 2e cd wilde gaan branden, gaf Winamp/Nero wéér dezelfde melding. Iemand enig idee waar het aan ligt? |
Ik ben te lui om ff verder te zoeken.
Zoek jij vanaf daar weer verder, sabje? :) |
Citaat:
Maar de één zegt dat 't aan de cd's ligt, de ander zegt weer dat de laser aan het verslijten is en weer een ander zegt dat de laser de cd niet goed 'raakt'. En aangezien ik daar nog niets mee opschiet, probeer ik het hier. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |