![]() |
Ik zoek....
|
ik zoek ik zoek....
paarse flatjes, voor niet zo duur! |
ik een geit.
|
|
h&m
only vero moda zara |
Een geblokte das :D
http://www.wildties.com/vimages/ties/WT810811L.jpg Rond de 5-10 euro (ik heb geen idee hoe duur dassen zijn dus als dat veel te weinig is mag dat gemeld worden :p) |
clockhouse (oid), dat merk van c&A heeft ze geloof ik.
|
Ik zoek grijze oorwarmers. Waar o waar?
Niet van die roze glitterachtige, onwijs pluizige dingen die ze bij de Claire's etc. hebben, maar gewoon simpele oorwarmers. Het liefst met zo'n plastic haarbandje die je als een klein rondje in elkaar kan doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het was een kadootje dus ik weet ook niet waar ze vandaan kwamen :( |
Ik zoek tablatuur site's om uit te printen, voor mijn elektrischegitaar.
|
Citaat:
|
|
|
Ok tnx (y)
|
|
Voor oorwarmers: er was vorig jaar een malloot op marktplaats die volgens mij een container vol oorwarmers gekocht had en hij verkocht ze voor 1 euro.. hij zal er nog wel zitten I guess.
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast zou ik denken dat sportwinkels (winterafdeling) ze zouden kunnen hebben. En kijk eens in de wat oudere winkel, waar ze bijvoorbeeld ook opa-hoedjes hebben of op de markt inderdaad, je hebt van die kousen-kramen, volgens mij hebben die ook wel van dat soort dingen. |
De C&A in oss heeft geen clockhouse stropdassen :( Weet iemand waar wel?
|
de clockhouse in de kalverstraat a'dam naast de dump had ze.
|
Op deze momenten haat ik het feit dat ik geen ov heb :mad:
Weet je ook ergens waar ze ze hebben, en waar het geen 25 euro voor een retourtje er naartoe kost? :p |
zoek een andere clockhouse bij je in de buurt?
|
Makkelijk als mensen voor je denken :D
|
Citaat:
|
Er is laatst een foto van mij gemaakt tijdens het uitgaan in ESCAPE (amsterdam) nu waren er een paar fotografen, weet iemand welke sites er allemaal zijn? Heb er een paar gevonden met google partyflock en nog een vreemde.
Weet iemand ook een trucje hoe ik de foto kan downloaden? Mijn foto staat bij http://www.stayonthescene.nl/cmsystem |
Citaat:
|
Citaat:
nu wel? http://www.stayonthescene.nl/cmsystem |
Citaat:
|
Citaat:
En dan kun je hem nog uitsnijden met de selectie, rechthoekig dingetje in menu links, sleep om de precieze buitenkant van de foto, Control+X, Control+N, JA, Control+V (eventueel JA) en opslaan. Voila. |
ik zoek nog steeds een online skate(schoenen)winkel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zoek een nietkinderachtige of varkensvormige spaarpot of kist. Het liefst zou ik het kistje op slot kunnen doen (maar hoeft dus niet per sé). Ik heb alleen gene idee waar deze te verkrijgen zijn, iemand een idee?
p.s. Marktplaats, wehkamp, ebay en al ben ik al afgeweest. Ik heb het meer over gewoon een winkel waar ze mooie kistjes verkopen |
ik zoek een zwartwit geblokte sjaal :s
|
ik zoek sites met akkoorden om te leren spelen. :s :s
( beginners) |
kijk es op www.tabsrus.nl en dan heb je links theorie staan..
|
Ok bedankt (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
godverdorie zeg, jij snapt het nog steeds niet he. |
oke, ik kom nooit zo vaak in alto winkeltjes :o
|
Blauw jack,(marineblauw) niet dik, maar ook voor binnen als jasje, met vale plekken erop. in iedergeval geen colbert.
net zoals bono aanheeft op 1 van de foto's voor het album. zou het bij de dump kunnen zijn? ik weet het niet:S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |