Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Doves (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=151432)

clubje 06-07-2002 20:40

Doves

Misschien is hier al een topic over geweest, maar het is al een tijdje geleden dat ik hier gekomen ben dusja..

Wat vinden jullie van "Doves"? De zogenaamde redders van de britrock. Ik zou ze allessinds hoger inschatten dan Oasis, Travis en gelijken.
Wat vinden jullie van hun nieuwste cd "the last broadcast"?
De single van die cd: "there goes the fear" wordt bestempeld als hun beste lied maar ik vind "the man who told everything" toch nog beter!!!
Ik vind het allessinds een leuke groep die wel wat moeilijke muziek maakt.

meningen?

konflict 07-07-2002 16:06

Kheb hier een paar maanden geleden ook een topic over geopend, want ik had die poster van the last broadcast meegenomen bij de cdwinkel maar ik wist niet wat voor muziek 't was. Heb er wat nummers van gedownload en 't is wel relaxte muziek, beetje luchtige rock. Af en toe wat te soft vind ik.

battlestar 07-07-2002 22:30

kheb alleen Catch The Sun op mp3 en tjah, kweenie, vind het niet echt geweldig
beetje 13 in een dozijn-achtig..wel feel-good muziek, maar vond het niet de moeite om er meer van te downloaden.

TearSong 08-07-2002 07:02

kun je wat van hun betere nummers noemen, dan ga ik eens wat downloaden om te kijken of ik het wat vind.

p33r 08-07-2002 10:49

kheb ze gistere gezien op beach rock, tklonk wel leuk maar niet mijn ding

MCH 08-07-2002 13:51

Citaat:

TearSong schreef:
kun je wat van hun betere nummers noemen, dan ga ik eens wat downloaden om te kijken of ik het wat vind.
Catch the sun!

clubje 08-07-2002 19:52

Citaat:

*BattleStar* schreef:
kheb alleen Catch The Sun op mp3 en tjah, kweenie, vind het niet echt geweldig
beetje 13 in een dozijn-achtig..wel feel-good muziek, maar vond het niet de moeite om er meer van te downloaden.

Echt spijtig. Dat is idd hun grootste 'hit' en dat geeft een totaal verkeerd beeld van de muziek die ze maken. Ik snap echt niet dat ze zulk een stomme song hebben gemaakt terwijl ze zulke intelligente muziek maken! Echt waar, dat lied geeft zoo'n verkeerd beeld van hen, echt, echt, echt waaar!

ECHTE nummers van doves:

the man who told everything
pounding
there goes the fear
sea song

clubje 08-07-2002 19:52

Citaat:

Morgan C. Hoax schreef:

Catch the sun!

aargh!
Ik wil niet rot doen maar ken je alleen de singles?
catch the sun is zooo fout. Echt spijtig dat ze ooit dat lied gemaakt hebben.

MCH 08-07-2002 20:10

Citaat:

clubje schreef:

aargh!
Ik wil niet rot doen maar ken je alleen de singles?
catch the sun is zooo fout. Echt spijtig dat ze ooit dat lied gemaakt hebben.

Ik ben het album kwijtgeraakt op de comp. :o
Vind het wel een aardig liedje alleen ze ijn wel veranderd ten opzichte van dat nieuwe album. Oasisfans vonden het ook een leuk album ha ik gelezen in verscheiden nieuwsgroepen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.