![]() |
Cadeautjes
Wij doen dus altijd lootjes trekken met kerst maar het is maar voor 8 euro en ik heb mijn vader getrokken en omdat ik nooit weet wat hij wil (wat ik dus wel bij mij moeder weet) weet ik niet iets leuks wat ik voor hem kan kopen. Want wat erop het lijstje staat is niet echt leuk en de helft heeft hij eral van. Dus weten jullie een leuk cadeau voor onder de kerstboom voor een man van 45? :P en niet duurder dan 8 euro?
|
de playboy :D
|
een cd in de aanbieding. zakdoeken(afgezaagd maar toch wel handig). kalender / agenda. iets voor in huis, voor de kerst bijvoorbeeld (beeldje/kaarsje/kristal/lichtjes). gereedschap.
:confused: (ik herken het probleem;)) |
Ik neem aan dat hij dingen op het lijstje zet die hij wil? Dus of jij ze leuk vindt maakt niet echt uit...
Ik geef mijn vader meestal een cd of een dvd. Of een boek. Of een luchtje. Voor 8 euro is dat niet zo makkelijk... dus zoek gewoon eens tussen de cd's/dvd's die in de aanbieding zijn. |
idd: als het op zijn lijstje staat, dan zal hij het toch wel leuk vinden?
en voor 8 euro zijn ook zat dingen te vinden (ik vind dat niet zo weinig eigenlijk :confused: ). Het is jouw vader, dus ik neem aan dat jij wel weet wat hij leuk vindt. En zo niet dan ga je naar de hema en koop je een sjaal - is ook nooit weg. |
Vaders zijn gewoon moeilijk! daarom ben ik ook heel trots op wat ik dit jaar voor hem heb bedacht; een openhaard dvd :D en ik denk dat ie t nog oprecht leuk gaat vinden ook! hij wil altijd al een openhaard :p (5 eu bol.com)
voor het zusje een cd, prima. nu moeder nog pff.. |
sokken! liek duh je weet toch :nono:
|
Nieuwe pantoffels, een dvd-tje (geen nieuwe voor 8 eu), een flesje likeur etc.
|
Wij hebben met sinterklaas al cadeautjes (inclusief surprises of gedichten, verhalen) uitgewisseld.
|
tja ik zou mijn pa een boek of een flesje drank ofzo geven voor de kerst of douchespulletjes ofzo
|
Nu zit ik met nog een probleem, nu heb ik iets leuks gezien (een nepbosje bloemen dat licht geeft), maar ik dacht dat dat op het lootje stond dat hij iets wou voor op zolder want daar heeft hij een klein discotheekje gebouwd maar dat stond dus niet op zijn lijstje, en nu weet ik niet of tie het leuk vind omdat ik niet weet of hij nog genoeg plek daarvoor heeft. :s
|
Gewoon geven, het gaat toch om het idee? Hij vindt het vast juist leuk dat je iets hebt bedacht dat niet eens op zijn lijstje stond. :cool:
|
Ik denk dat ie het idd leuk zal vinden om iets te krijgen dat je zelf bedacht hebt.
|
Mijn vader zeurt er altijd over dat z'n muts kwijt is, of dat 'ie de goeie niet heeft. Als jouw vader kalend is, en met de winter in aantocht, denk ik dat als hij nog geen muts heeft hij erg blij zou zijn met een leuke muts! :D
Eventueel zelf breien kan ook, maar ik zou daar geen zin in hebben :p Succes iig, ik zal miss later nog wat ideetjes opnoemen, als ik een paar leuke bedenk.. :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |