![]() |
Meet 15-12-06 15:00 Utrecht CS
Verzamelen op CS en daarna richting Mick 'o Connels om vervolgens naar een of ander restaurantje af te zakken
Kunnen de mensen die definitief komen even zich melden? |
hoi ik kom definitief
|
Ik ook
|
Ik ook!
|
ik niet!
|
Citaat:
Ik bedoel dat ik dus weg moet om tien voor 6 :P Andere keer zuipen bij jou :) |
Ik kom ook.
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd Noodles :cool:
|
Dankje :)
|
Ik kom. (Maar ik ga wel wat eerder weg.)
|
Ik kom ook. En pficiat@Noodles.
|
Ik kom ff hoi zeggen in de Mick O' Connels, maar ik blijf niet.
|
Ja dan kan ik niet
|
Citaat:
|
Zal ik stiekem van een afstandje komen kijken? :bloos: nee laat maar, dat is flauw
|
De centrale contactpersoon mag me PMmen voor m'n nummer :P
|
Ik kom ook maar ga gelijk naar die pub.
|
ik ben er ook, hoor.
|
Ik zal naar jullie zwaaien. :p
|
Ik wacht vol verwachting op de foto's.
|
Haha, t percentage vrouwen is wel hoog! Lijkt me wel leuk, maar volgens mij is t echt een meet met allemaal liefdes- verdriet verhalen... ;)
|
Citaat:
|
Ik kom niet. Ik moet dit weekend langs mn ouders om het 1 en ander te regelen voor mn verhuizing en dat kan alleen vrijdag. Verder heb ik geen geld. En dat laatste is echt problematisch. Ik ben blij als het weer de 24e is, pfffff....
|
Change of plans; ik ga met m'n vriendin auto's kijken (voor haar dus) morgenmiddag, dus ik ben er niet bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha, een nerd-meeting, ik wacht in spanning op de foto's:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom nooit op L&R.
Ik ben rond dat tijdstip (1500) wel in Utrecht, dus wellicht (bij geen bezwaar) dat ik even iets mee ga drinken, aangezien ik de meeste forumers wel vaak zie posten op andere deelfora. |
Citaat:
Ik kom ook nooit op L&R :P |
Citaat:
|
Ik moet tot 17.00uur werken, misschien dat ik nog even een biertje kom halen in de O'Connels. Kan iemand mij een telefoonnummer sms-en? :)
|
Citaat:
|
Doe de foto's op een site en stuur die link alleen door via PMs, zodat de zielige Lifestylers die hun lol enkel op andermans meet kunnen vinden, er vooral niks mee kunnen :o (y)
|
Ik post hier ook nooit, boeiend :o
|
ik ben rond 3 uur wel op centraal, als ik jullie zie staan kom ik wel ff gedag zeggen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel veel plezier in de leukste stad van Nederland in ieder geval ;)
|
Tot vanmiddag!
|
Ik kom dus rond 4 uur aan met Qimm en heb het nummer van Sarah, dus zal wel goedgaan :p
|
Citaat:
OT: Helaas, ik moet werken :( |
Ik ben er om 15:00 uur en bel dan wel even met Sharif.
Heel misschien kan ik ook mee eten, maar dan moeten we wel lekker gaan eten :P |
Tot zo!
|
Eresh'kigål en ik komen straks herrieschoppen.
|
Ik houd me aanbevolen voor alle foto's.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |