![]() |
[hiphop] Macro, Che & DJ Native (aankomende cd)
Ongewtijfeld zullen de brabanders hier wel eens gehoord hebben van de Eindhovenaren Macro & Che.
Nu zijn deze heren terug met een schijfje als voorproefje op het aankomende album Alternaief wat rond Maart 2007 uit gaat komen. Aankomende vrijdag gaan ze het album releasen in de pop ei in Eindhoven er zijn er maar 100 van dus wees er op tijd bij, hier alvast een voorproefje op wat je te wachten staat. Doors: 20:30 Damage: Free PopEi Zoutstraat 2 5612 HW Eindhoven[/COLOR] Macro, Che & DJ Native - 12 steden, 13 bezoekers gastraps op dit nummer door Skenkie |
20 December in de 013, dan ga ik waarschijnlijk wel kijken.
|
Ik heb hem al! Evenals alternaief.
Ik mocht een track online zetten, alleen even kijken welke. En ik ben er ook, maar niet te lang aangezien rock on the roof 2 :) 23 |
allemaal goed letten op de cd-boekjes want die zijn met mijn papiersnijder gesneden!
on topic: ik ben er. maar blijf ook niet te lang i.v.m. rock on the roof. ;) |
up
|
Ik ben er ook denk ik, niet te lang ivm rock on the roof bla bla. Beter gooi ik eerst mijn spullen om een uur of 9 bij jou af Martijn of ben je dan al naar popei?
|
Is cool, gaan we samen naar PopEi.
|
veel plezier in de poop eeeh vanavond
|
Citaat:
macro was gewoon hard as ever, leenderweg represent (y0 |
ja was lelijk. maar die hardslag was wel gaaf. en fugi ook!
|
Che en macro en che vond ik prima. Erg leuk weer eens te zien. Dat cd'tje is ook leuk! Even wat anders dan die herrie die ik normaal luister.
|
12 steden 13 bezoekers is de bomb. De release van macro is nu ook gratis te downen van http://lowereast.nl/V2/pagina/macro
|
hij is erg gaaf ja
hop hop allemaal downloaden |
ik was erbij 20 dec. in de 013. Alhier mijn recensie:
http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazin...96&news=447846 |
ik kijk behoorlijk uit naar het officiele album wat in maart uit gaat komen, wat ik er tot nu toe van gehoord heb klinkt het echt super strak
|
oh wel jammer dat ik ze gemist heb, het beste voor ze, volgend jaar : )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |