![]() |
Woning in Delft
Volgend jaar wordt het studeren voor mij. Een vriend en ik hadden het idee eventueel samen een flatje te nemen in Delft, zodat je toch wat meer ruimte hebt. We vroegen ons alleen af hoe dat zat met de kosten. Wat kost een gemiddelde studentenwoning? Wat kost een gemiddelde flat? Zijn er verder nog punten waarmee we rekening moeten houden?
Alvast bedankt :) |
Een kamer in Delft kost je ongeveer 300 euro inclusief alles.
Bedenk je goed dat veel kosten op een flat voor jezelf zijn, die in een studentenhuis voor rekening van de huisbaas zijn. Servicekosten kunnen ook erg hoog uitvallen. Daarnaast is het heel lastig om zonder jaren inschrijving een flatje te kunnen krijgen. |
Citaat:
|
Bij de kamer die ik op het oog heb :o
|
Citaat:
|
Delft :| Daar zijn zo weinig vrouwen dat het wel een gevangenis lijkt. Hell on earth.
|
Citaat:
|
Als je via de woningbouw aan een flatje wilt komen, moet je in Delft minstens drie jaar ingeschreven staan om een beetje kans te maken. Je kunt ook particulier huren, maar dat is een stuk duurder.
|
Citaat:
Voor de rest in Delft zit je al gauw boven de 300, en dat is dan ook exclusief servicekosten e.d. (voor een zelfstandige woning dan...). Maarreh, als jullie nog niet ingeschreven staan, zou ik dat in ieder geval maar snel doen: http://www.duwo.nl/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27. |