![]() |
[GEZ] goedkope bioscoop stoel
heeft iemand hier een (comfortabele) goedkope bioscoop die hij/zij nietmeer nodig heeft?
ik zoek er 1... :o |
Ik werk in een bioscoop en in februari gaat een zaal op de schop en worden stoelen in een container gedumpt. Het enige punt is dat je er minimaal twee aan elkaar hebt, dus die moet je dan nog wel even zelf loszagen ofzo.
|
ik ben ook wel geintresseerd :)
waar is die bioscoop? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een meeloper en
Citaat:
|
ik heb ook nog twee bioscoopstoelen staan in de schuur. Rode met een klapzitting, om het ff duidelijk te maken. Ze staan in Lemele, overijssel. PM me maar bij interesse.
|
Over overtollige bioscoop stoelen gesproken. in 2004 werd de Royal bioscoop in heerlen verbouwd (met nieuwe stoelen ;) ) op zich niks bjzonders, de oude stoelen kwam ik tegen op het erf bij een boerderij gelegen nabij de Brunssummer heide en de Sigrano (echt waar! :rolleyes: ) de luxe houten stoelen met rode fluwele bekleding lagen gewoon als grof vuil opgestapeld in de open buiten lucht. Omdat het prive terrein was, kon ik echter niks ervan meenemen.
In godsnaam, hoe komen luxe bioscoopstoelen op het erf van een afgelegen boerderij terecht?? :eek: Als rond 2003 de bioscoopbezoeken in Nederland opnieuw beginnen te dalen besluit Royal een nieuwe koers te varen. De theaterfunctie moet weer terugkomen en er wordt geëxperimenteerd met muziek en theater. De formule lijkt succesvol, mede dankzij de langdurige sluiting van de Stadsschouwburg voor een ingrijpende verbouwing. In oktober 2004 worden er twee rijen stoelen uit de zaal weggehaald om plaats te maken voor een groot podium. Ondanks het verdwijnen van zo’n 50 zitplaatsen heeft Royal dan toch nog het grootste aantal zitplaatsen van alle bioscopen in Nederland. Vanaf eind 2004 is Royal naast bioscoop blijvend actief met speciale evenementen. Er vinden concerten en theatervoorstellingen plaats, de Limburgse premières van Floris en Madagascar en diverse sterren vinden hun weg naar Royal. |
Citaat:
|
Ik wil ook wel gratis bioscoopstoelen uit de container, maar ik vrees dat de horde hierboven mij voor is. :D
|
check: bioscoopstoelen.nl
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wow. Die bioscoop is in wijchen nabij nijmegen en er gaan zo'n honderd stoelen de deur uit. Ik weet momenteel niet precies wanneer het gaat gebeuren. Het zou eigenlijk vorige week zijn maar omdat de vloerbedekkingfabriek uit denemarken in de fik gevlogen is wachten ze met alles nog even. De bekleding is zwart en heeft sowieso vlekken maar soms ook gaten. De stoelen staan nu dus in rijen van 6 en in rijen van 2. Sommige rijen van 2 hebben een leuning en omhoogklapstoelen en andere zijn meer zoals een bankje. De stoelen staan nu vastgeschroeft aan de schuinoplopende grond, dus misschien moet je er iets onderzetten om niet helemaal te liggen, sowieso kun je niet in iedere vloer zomaar gigantische schroeven zetten neem ik aan.
|
Whaha komt straks het halve forum vechten om 100 stoelen:D
En: Citaat:
|
ik was eerst :@@2
|
maar pb me Roxy, als je de datum en eventueel de tijd weet :)
adres zou ook wel chill zijn :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry voor de up :bloos:
Maar ik heb nog bioscoopstoelen te koop :D |
Citaat:
|
ja, laat zien.
vraagprijs? |
Citaat:
|
http://img03.picoodle.com/img/img03/...om_b18db36.jpg
Er zit een onderplaat van dikke traanplaat onder de twee stoelen zodat ze blijven staan. De stoelen zijn in prima staat en staan in Hattem (bij Zwolle). Vaste prijs is 50 euri. De afmetingen van de twee stoelen samen: 1.30 m breed / 50 cm diep / 90 cm hoog. De totale diepte met rugleuning is 90 cm. Ze zijn in de auto te vervoeren maar dan moet je ze wel van de plaat schroeven en eventueel ook nog uit elkaar halen. Maar het in elkaar zetten is niet zoveel werk hoor! |
Hoe groot zijn ze (en zijn ze in een personenauto te vervoeren?)?
|
hmm, wel gaaf.
tis alleen redelijk uit de buurt dus autokosten zouden er ook nog bij komen. ik zal er eens over na denken |
Citaat:
|
Is goed, ik lees het wel.
|
Nou, iemand nog belangstelling? Ik ben aan het wortel schieten met gemak :s :p
|
timmy :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ben iig niet meer geintereseerd in jouw stoel. het is helaas te ver weg om opgehaald te worden |
Citaat:
Maar in ieder geval fijn dat ik op de hoogte ben dat niemand meer de bioscoopstoelen wil. Ga ik ze ergens anders verkopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
huh, als je ze wil hebben da pm je die gast toch gewoon?
Er staat alleen dat ie ze ergens anders gaat verkopen omdat ze hier nog niet verkocht zijn. Of snap ik het niet?? |
Helaas, ze zijn inmiddels verkocht. Succes met verder zoeken!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |