Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Warcraft 3? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=151564)

138 06-07-2002 23:53

Warcraft 3?

Mensjes hoe is die?
Ik heb gehoord dat die wel kick moet zijn :P

king112 07-07-2002 12:11

iemand op battlenet vertelde me dat de gameplay ontzettend slecht is
ik hoop dat hier niks van waar is

MmmaartennN 07-07-2002 13:41

Hij is heel fijn :)

Schansyboy 07-07-2002 14:44

Citaat:

MmmaartennN schreef:
Hij is heel fijn :)
Wij hebben em gedownload en al uitgespeeld. hij is echt toppie hoor
Alleen is de skirmish weer eens te moeilijk. Ze komen echt snel aanvallen met een troep die je haast niet kan tegenhouden.

Gegroet

Lyx 07-07-2002 22:02

superspel

heb ook uren zitten spelen met beta
en nu dus met het originele spel

valt me eigelijk best tegen dat er zo weinig reply's zijn.....................

PIE 07-07-2002 22:24

Ik ben er net mee begonnen en vind hem gewoon erg mooi. :)

Retarded 07-07-2002 22:59

wel aardig. Ben helemaal geen fan van het genre... maar is opzich wel te pruimen hoor. Ziet er iig best goed uit imho! Toch speel ik liever racegames.... Colin 3 ofzow, die mag van mij wel es uitkomen..

Dminor 07-07-2002 23:04

Uhh... ik heb 'em alleen voor de muziek gedownload.

Marcade 07-07-2002 23:15

Kom net thuis (zondagavond 11:14PM) staat Warcraft III voor de deur. (Online besteld, collector's edition) :S Mot potverdorie morgen werken.

[EDIT]
Kan me herinneren dat iemand alle voorkanten van dozen wilde verzamelen van warcraft III? Nou bij de Collectors Edition krijg je gewoon alle vier de voorkant arts op een blaadje. :D Plus soundtrack, plus dvd met trailers, plus dvd met de wc3 filmpjes, plus poster met handtekeningen, plus groot boek "The art of Warcraft" plus een gigantisch mooie zwarte doos waar je het allemaal in kan bewaren. :D

*is blij als een klein kind*
[/EDIT]

Lyx 08-07-2002 00:35

Citaat:

Marcade schreef:
Kom net thuis (zondagavond 11:14PM) staat Warcraft III voor de deur. (Online besteld, collector's edition) :S Mot potverdorie morgen werken.
[/EDIT]

je hebt de hele nacht ;)
1 dagje niet slapen kan toch geen kwaad :o

Egyptian 08-07-2002 03:54

heb 't spel al 'n week geleden gedownload, plus addon speech en muziek.

maar nog steeds niet geprobeerd.

toch maar 's doen dus ?

is 't leuk of je echt van dat soort games houden ?

Lyx 08-07-2002 21:43

Citaat:

Egyptian schreef:
heb 't spel al 'n week geleden gedownload, plus addon speech en muziek.

maar nog steeds niet geprobeerd.

toch maar 's doen dus ?

is 't leuk of je echt van dat soort games houden ?

ik hou van zulke spellen
ik hou van blizzard
ik hou van battle.net
:cool: :cool: :cool:

nu nog wachten op Starcraft II

GeritoDM 09-07-2002 16:43

Citaat:

Lyx schreef:

ik hou van zulke spellen
ik hou van blizzard
ik hou van battle.net
:cool: :cool: :cool:

nu nog wachten op Starcraft II

*knikt veels te heftig* :D
same here... alleen doe ik geen battle.net... alleen deze comp heeft i-net en dees is van me pa en die wil geen spellen dr op... :( arme ik :D

[edit] Oja... ook nog iets over WC ]|[ lol :D. Echt wel gaaf! Alleen jammer dat de volken niet zo heel veel verschillen, zoals bij Star Craft... mgoed, dat valt te overkomen. En de stemmen vink btje kut, vooral van de undead. Die zijn helemaal niet evil. De stemmen van ][ waren stukken beter.

Citaat:

Schansyboy schreef:

Alleen is de skirmish weer eens te moeilijk. Ze komen echt snel aanvallen met een troep die je haast niet kan tegenhouden.

Gegroet

Whahaha :D dis wel lollig. Customs zijn idd wel pittig, maar na drie potjes oefenen moet je toch wel kunnen winnen? En anders ga je gewoon eerst met FFA... errug simpel zou ik zeggen.

GinnyPig 09-07-2002 17:07

Hoe is de multiplayer? Is die net zo verslavend als die van Starcraft? :)

Marcade 09-07-2002 18:08

schaap. :D :D

..

*klik* *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* BOOOM

..

:D :D

Psychopath 09-07-2002 19:46

wat is er mis met warcraft 3 als hij de meldine "can't find Game.dll"????

GeritoDM 09-07-2002 20:31

Citaat:

Marcade schreef:
schaap. :D :D

..

*klik* *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* *klik* BOOOM

..

:D :D

toch wel? ik heb al zitten proberen... maar bij mij deden ze het... maar toch wel :D beter dan

Marcade 10-07-2002 09:52

Citaat:

Gerito_Di_Mare schreef:

toch wel? ik heb al zitten proberen... maar bij mij deden ze het... maar toch wel :D beter dan

Zeker wel doen ze het :D

En ook de lamlendige opmerkingen als je teveel op een unit klikt, hoewel ik die opmerkingen een beetje te overdone vind.

-Octavius- 10-07-2002 12:43

Geweldig spel, (zat er ook al aan te komen hé!?) jah die stemmen zijn idd cool,

"My older Brother is king of the dwarfs"

"Yeah click me baby" :D !

Prachtig verhaal met prachtige graphics = goede combi !

Keb nog niet op b.net gespeeld (nog geen internet op mun kamer (2nachtjes nog!)

Paperz 10-07-2002 13:00

Ik moet 'm nog steeds halen... 't ontbreekt me alleen even aan de financien :(
En ik ben een beetje verslaafd geworden aan Neverwinter Nights :o

Marcade 10-07-2002 16:55

Citaat:

Paperz schreef:
Ik moet 'm nog steeds halen... 't ontbreekt me alleen even aan de financien :(
En ik ben een beetje verslaafd geworden aan Neverwinter Nights :o

:o ik ook, maar daarom speel ik ook nog WC3 ernaast. :o Ben nu een Paladin 4 Sorcerer 2

eXo 10-07-2002 22:46

"My life for Aiur.. uh.. I mean: My life for Ner'Zhul" :D

cup a soup 11-07-2002 00:34

Citaat:

Gerito_Di_Mare schreef:

Whahaha :D dis wel lollig. Customs zijn idd wel pittig, maar na drie potjes oefenen moet je toch wel kunnen winnen? En anders ga je gewoon eerst met FFA... errug simpel zou ik zeggen.

FFA ??? :confused: ik vind de skirmish idd veels te moeilijk, komt ook doordat het redelijk onoverzichtelijk is op grotere afstanden, is lastig als je 3 groepen heb en ook nog moet bijbouwen enzovoort..

Paperz 11-07-2002 12:48

Citaat:

Marcade schreef:

:o ik ook, maar daarom speel ik ook nog WC3 ernaast. :o Ben nu een Paladin 4 Sorcerer 2

Fighter level 14 (en dan heb ik dus echt veels gequest de laatste dagen)

guapo 13-07-2002 14:17

skirmisch is idd veeeeel te moeilijk en ik kan na 3 potjes oefene nog niet winne zal wel aan mij ligge mijn probleem is dat mun goudmijn op raakt en als ik dan naar een andere ga ligt mn kamp in 2e en dan word ik aangevallen VET KUT maarja iemand tips¿ maar is voor de rest wel mooi spel en de stemme zijn nie zo mooi ze lope nie gelijk met het gezicht van het figuur onderin beeld

Naz 14-07-2002 03:22

absoluut niet vechten tegen de computer in skirmish meeste kans zal je hebben tegen human of orcs, en altijd comp backstabben als hij tegen sterke creatures fightd

Rimmer_Dall 14-07-2002 20:52

Citaat:

Gerito_di_Mare schreef:
Oja... ook nog iets over WC ]|[ lol . Echt wel gaaf! Alleen jammer dat de volken niet zo heel veel verschillen, zoals bij Star Craft... mgoed, dat valt te overkomen.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Elk volk heeft ook hier weer zijn eigen speelstijl. Elk ras heeft zijn eigen sterke punten en zwakheden en vooral het invoeren van 'heroes' maakt elk ras toch behoorlijk uniek vind ik.

Citaat:

guapo schreef:
skirmisch is idd veeeeel te moeilijk en ik kan na 3 potjes oefene nog niet winne
Vind je dat zo vreemd? Ik vind het juist leuk dat je een beetje tegenstand krijgt, anders zou ik er al gauw op uitgekeken zijn. Als je er eenmaal aan gewend bent en veel oefent zul je binnenkort echt wel eens gaan winnen. Mijn tip is om de replay te saven en goed op te letten hoe de comp speelt en er van te leren. Wat eigenlijk wel beter zou zijn geweest is dat je een bepaalde moeilijkheidsgraad kon kiezen, zoals tijdens de campaigns.

Wat ik vooral zo mooi vind aan dit spel is dat het minder draait om wie zo snel mogelijk een zo groot mogelijk leger op de been kan krijgen (Starcraft), maar het juist veel meer om strategie draait: van elke omstandigheid in het spel moet je zo goed mogelijk van profiteren: strategische plaatsen verdedigen, creeps aanvallen, dag/nacht profiteren, upkeeps, etc. Het gaat er nu meer om wie de slimste is en minder om wie de meest ervaren speler is.

guapo 14-07-2002 21:42

kee bedankt maar mun compu izz kapot zie ook topic "[sof] start niet op"

Havock 14-07-2002 22:15

Citaat:

Schansyboy schreef:

Gegroet

mammoth tank :o

oh

Johnnie-mannuh 14-07-2002 23:50

hij is echt mega

ook skirmish valt reuze mee
en online is zelfs zupercool

bytheway
kut dat de playgame op B.Net lam ligt

-Octavius- 15-07-2002 11:29

Citaat:

Johnnie-mannuh schreef:
hij is echt mega

ook skirmish valt reuze mee
en online is zelfs zupercool

bytheway
kut dat de playgame op B.Net lam ligt

ja daar had ik ook last van..
maar custom deed het nog, en als je persé play game wilde doen kon je gewoon amerikaanse server pakken ...

GodProg 15-07-2002 23:50

I love the night elfs...
I love the orcs...
Ow I love them all, I love blizzard :D

Naz 16-07-2002 06:48

Night Elfs zijn cool jah

vooral die demon hunter @ level 6 +

king112 16-07-2002 13:46

hij valt diep tegen heb hem vandaag gekocht en is niet zo leuk als starcraft
echt zwaar jamer die ie zo tegen valt

Schmokey 17-07-2002 13:18

Ik heb een vraagje over warcraft 3. Als ik Skirmish mode wil spelen is het mij te moeilijk. Is er ook een patch ofzo voor om de skirmish makkelijker te maken of zelf te kunnen regelen?

Naz 17-07-2002 13:44

nee is er niet, en na een tijdje went skirmish wel

GodProg 17-07-2002 14:25

Citaat:

king112 schreef:
hij valt diep tegen heb hem vandaag gekocht en is niet zo leuk als starcraft
echt zwaar jamer die ie zo tegen valt

Je mag wel niet vergeten dat wc3 op gamespot het beste game ever is, he, de eerste in de top 10 ;) en ik zie daar nergens starcraft tussen staan, zelfs niet bij top tien best strategy games :)
http://gamespot.com/gamespot/filters...013054,00.html

BendeBen 17-07-2002 15:50

wat vor mij de (grootste) rede is voor niet meer spelen dat je gvd een limit hebt voor units bouwen, echt bagger

ook balen dat je maar 12 units tegelijk kan selecten, dat is zo ingewikkeld als je een heel leger wilt verplaatsen :(

Duran 17-07-2002 16:01

Er was ook een limiet bij starcraft, alleen die lag op 200. Die van W3 hebben ze bewust laag gemaakt om meer nadruk te leggen op taktiek en minder op het grote rossen.

chardros 17-07-2002 17:41

Ik denk dat ik het spel dan maar moet gaan kopen dan.
Ben ook helemaal verslaafd aan de andere spellen.
Starcraft
Diablo
Diablo II

GodProg 17-07-2002 18:22

Citaat:

BendeBen schreef:

ook balen dat je maar 12 units tegelijk kan selecten, dat is zo ingewikkeld als je een heel leger wilt verplaatsen :(

enof

Johnnie-mannuh 17-07-2002 23:24

ik vind het wel handig. maak je lekker 3 teams omsingel je een base en aanvalen

king112 18-07-2002 10:49

Citaat:

GodProg schreef:

Je mag wel niet vergeten dat wc3 op gamespot het beste game ever is, he, de eerste in de top 10 ;) en ik zie daar nergens starcraft tussen staan, zelfs niet bij top tien best strategy games :)
http://gamespot.com/gamespot/filters...013054,00.html

ja is hun mening ja maar veel mensen die vroeger starcraft hebben gespeeld en nu war3 vinden starcraft ook beter
het zou zo een perfect spel moeten zijn maar het valt een beetje tegen.
mischien had ik iets te hoge verwachtingen van het spel.
het is ook moeilijk om een beter spel te maken dan het beste spel wat er is
starcraft

king112 18-07-2002 10:51

wat ik vooral vind tegern vallen is de muziek de sfeer is wat minder dan in war2
ook kan je niet de ladderstand zien op battlenet en geen use map seting spelen

king112 18-07-2002 15:09

Citaat:

Rimmer_Dall schreef:

Ben ik het niet helemaal mee eens. Elk volk heeft ook hier weer zijn eigen speelstijl. Elk ras heeft zijn eigen sterke punten en zwakheden en vooral het invoeren van 'heroes' maakt elk ras toch behoorlijk uniek vind ik.

Vind je dat zo vreemd? Ik vind het juist leuk dat je een beetje tegenstand krijgt, anders zou ik er al gauw op uitgekeken zijn. Als je er eenmaal aan gewend bent en veel oefent zul je binnenkort echt wel eens gaan winnen. Mijn tip is om de replay te saven en goed op te letten hoe de comp speelt en er van te leren. Wat eigenlijk wel beter zou zijn geweest is dat je een bepaalde moeilijkheidsgraad kon kiezen, zoals tijdens de campaigns.

Wat ik vooral zo mooi vind aan dit spel is dat het minder draait om wie zo snel mogelijk een zo groot mogelijk leger op de been kan krijgen (Starcraft), maar het juist veel meer om strategie draait: van elke omstandigheid in het spel moet je zo goed mogelijk van profiteren: strategische plaatsen verdedigen, creeps aanvallen, dag/nacht profiteren, upkeeps, etc. Het gaat er nu meer om wie de slimste is en minder om wie de meest ervaren speler is.

dit is natuurlijk juist minder hierdoor moet je zo veel spelen vvoordat je een beetje goed wil zijn
dan zijn alleen de mensen goed die de heldag te spelen zitten goed

Rimmer_Dall 18-07-2002 18:41

Citaat:

king112 schreef:
dit is natuurlijk juist minder hierdoor moet je zo veel spelen vvoordat je een beetje goed wil zijn
dan zijn alleen de mensen goed die de heldag te spelen zitten goed

Als je perse een spel wil hebben waarbij je als beginner meteen goed kan zijn dan vrees ik dat je terug moet gaan naar spellen als ganzebord, mens-erger-je-niet en natuurlijk het altijd populaire 'eeuwige'. Natuurlijk moet je wel goed weten hoe alles werkt, maar heb je dat eenmaal onder de knie, dan komt het bij Warcraft 3 er meer op aan wie in een bepaalde situatie (en Warcraft 3 heeft er vele) de beste oplossing kan improviseren met de middelen die hij heeft (en dat is altijd een mooie uitdaging) dan wie de meeste potjes heeft gespeeld.

Bij Starcraft leken de potjes veel meer op elkaar. Bij de meesten (let wel: de meesten) was het idee erachter: ik bouw zo snel mogelijk superveel gebouwen die een bepaalde unit produceren en ik maak daarvan zo snel mogelijk honderd en ik val de basis binnen. Dit is uiteraard een klein beetje overdreven en zijn er bij Starcraft ook genoeg mooie trucjes die je slim kan gebruiken, maar uiteindelijk bleek toch dat wie het snelst de meeste units kon maken (en DAT is juist een kwestie van veel ervaring en de hele dag keiveel spelen) vrijwel altijd won.

GodProg 18-07-2002 22:23

Citaat:

king112 schreef:

ja is hun mening ja maar veel mensen die vroeger starcraft hebben gespeeld en nu war3 vinden starcraft ook beter
het zou zo een perfect spel moeten zijn maar het valt een beetje tegen.

iedereen ma ook dan iedereen op bnet vind wc3 beter dan sc, zelfs de greatest

spawn again 19-07-2002 19:09

Ik vin 'em zeer vet. :)

Heb vandaag de human campaign uitgespeeld en hijs :eek:. Graphics ook om te kwijlen. :D

Tofke_H 20-07-2002 12:55

(y) hij is cool... :D

CM-Thebest 25-07-2002 15:44

hij doet het niet!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.