![]() |
Ignite in Het Bolwerk 25-02-07
IGNITE + Death By Stereo + Burn The 8 Track
Genre : hardcore punk Voorverkoop : € 15,00 Kassa : € 15,00 Zaal open : 15:00 Een unieke kans om Ignite in een kleine club te zien! En dan Death By Stereo als support erbij! Enige clubshow in Nederland! Ignite is een tussen punkpop en hardcore laverend Amerikaans kwartet uit Orange County. Maar Ignite heeft een grote voorsprong voor op de rest: Ignite schrijft echte liedjes, die pakkend en to-the-point zijn en elk een verbazingwekkend verslavende hook hebben. Ignite heeft echter nóg een grote voorsprong op elke band die ook maar in de buurt tracht te komen: zanger Zoli Teglas. De man heeft een overschot aan power, verzint de prachtigste melodieën en zanglijnen en zingt vervolgens ook nog eens de sterren van de hemel. |
Zal best een coole show worden, jammer genoeg geen NL bands.
|
jeetje dat lijkt me wel wat
|
oh dat is toch in sneek?
das best klein ja |
Roadtrip!!!!
|
Ignite...pfffff. "niet te doen"
|
DeadNation... pfff "niet te doen"
|
al dit soort muziek .... "pffff niet te doen" :) (y) !
|
Ignite is duidelijk wel goed te doen. Nu alleen nog kijken of ik nog mensen zo gek kan krijgen om dat eind mee te gaan.
|
Citaat:
Wat een waarheid! |
Hap hap.
|
Dat is fuckin sneek.
|
Snits.
|
Ignite heeft wel vaker in het bolwerk gestaan dus zo uniek is het niet, maargoed koele band jammer van de openbaar vervoersmogelijkheden
|
Citaat:
|
Citaat:
1e treinen gaan weer rond 7 uur ofzo (way back iig) |
Argh Bolwerkvervuiling, allemaal s.commers in sneek :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooo leuk! Ik weet nog dat ik op de middelbare school zat en stinkjaloers was op een paar mensen die Ignite daar toen gezien hadden haha en nu kan ik zelf (y)
Als iemand een auto regelt vanuit A'dam ofzo bob ik wel heen en terug! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ook op Paaspop!
|
paaspop wederom feest !!!! :D
|
Citaat:
pyamaparty! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IGNITE’s Europe Tour Postponed
We are very sad to announce that our upcoming European tour from Feb 15- March 10 is going to be postponed. Our singer Zoli Teglas will be undergoing a series of tests on his stomach at that time which will followed by surgery. Obviously the health of Zoli takes precedent over any show that we have booked. As soon as we have any news on when the European dates will be re-scheduled we will post them on our website and myspace immediately. Thanks to all of our fans for their continued support and for making 2006 the most successful year for Ignite ever! We are very excited about 2007. kut..... |
Dit komt mijn saldo wel ten goede eigenlijk
|
Citaat:
|
en waarom?
|
een gevoel boertje bertus
|
haha altijd
maar ben nog steeds benieuwd wat er zo voorspelbaar was en waarom :p |
Citaat:
Hopelijk gaat Zoli niet dood of zo want dan zie ik ze nooit meer live :mad: |
heb ze op dour gezien , maar ach was wel hard. maar niet zo tof dat ik er na 3 nummers nog steeds stond.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet nog goed dat ik die zanger op Graspop knap irritant vond.
|
Citaat:
|
Kun je aantonen dat God Thunderstruck wel correct zou spelen?
|
Citaat:
maar toch die laatste cd is echt vet en die keer dat die zanger me van me stoel duwde (for no reason) vergeten we dan maar !!! hopelijk gaat euro tour door! :) |
vmbo interpunctie (N).
|
Hm, aangezien ik maar 8 km van Sneek af woon en er elke dag ben denk ik dat ik wel ga. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O.
|
Citaat:
|
Optreden is verplaatst naar 25 april!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |