![]() |
"Plannen" van masturberen
Hey allemaal,
Een kort vraagje maar "plannen" jullie wanneer je gaat masturberen, ik bedoel denken jullie er bijvoorbeeld 's-middags aan dat je zin hebt om vanavond te gaan masturberen? Ik bedoel niet dat je het weken vantevoren in je agenda schrijft. Ik zelf denk er 's-middags wel eens aan om 's-avonds het te gaan doen. Ciao |
Eigenlijk niet, nee.
|
Citaat:
|
Plannen?:s
Je doet het toch alleen als je er zin in hebt op het momend dat je er zin in hebt en niet omdat je hetr geplanned hebt staan omdat je er vanmiddag zin in had? Waarom doe je het dan s'middags niet? Bij mij is het in elk geval lekker impulsief en vij :p |
Agenda
25 december 2006 09:15 Uit bed gaan 10:00 douchen en aankleden 11:00 brunch met de hele familie 13:30 aftrekken 14:15 leren voor komend tentamen 16:15 opa en oma afhalen voor diner 18:30 dineren 21:30 opa en oma terugbrengen naar huis 22:30 tandenpoetsen en omkleden 23:00 aftrekken 23:30 slapen Zo heb ik mijn dag gepland natuurlijk. Ik laat kerst er niet voor zorgen dat ik niet kan genieten natuurlijk. ;) |
Nee.
|
Citaat:
|
Ik plan het meestal een maand van tevoren zodat ik niet in tijdnood kom.
|
Citaat:
|
Citaat:
:D :p nee ik plan het niet. Maar als je bedoeld dat ik wel eens in de bus zit, of op mijn werk (niet dat ik daar snel geil word) en dan onderweg naar huis denk : 'ik ga iets met die geilheid doen', dan ja. plannen is wat overdreven dus. |
jij bent duidelijk een kind uit de 2e fase
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Over 5 minuten weer mijn middernachtsessie. :cool:
Nee het is toch idioot om er zo iets mee te gaan doen, gewoon spontaan of niet ... |
Goed, het is duidelijk dat ik dus een belachelijke vraag stelde.
Bij mij komt het regelmatig voor dat ik 's-middags wel eens zin heb om te masturberen maar dat het domweg niet kan, door school, werk, familiebezoek, bij vrienden enz. En dat ik daardoor pas 's-avonds laat de mogelijkheid heb. Dus spontaan is dan niet mogelijk. Tuurlijk doe ik het ook wel spontaan. Zoals ik al schreef, je schrijft het niet in je agenda (bedankt Fides!) maar misschien heb ik mijn vraag niet goed gesteld. Ciao |
het word wel gepland maar niet door mij, maar door de roostermaaker van de school.
ik doe het altijd in de engelse les :o |
heel soms. maar daar zit dan maar weinig tijd tussen ofzo :)
kvind t geen domme vraag, maar ik vind de schrijfwijze van 's middags en 's avonds wel overdreven. ;) |
ja zeker weten dat ik dat doe! Anders lukt het gewoon niet.. Ik heb ook nog een vriendje... We trekken de agenda's samen!
Naast het mastrubeerrooster, hebben we ook het copuleerrooster! :rolleyes: |
Wat reageert een groot deel hier toch zo stom? Kinderen...
Met je vraag is niks verkeerd, lijkt me. En volgens mij de normaalste zaak van de wereld. Net als dat je met je partner o peen gegeven moment zin krijgt, maar het wegens omstandigheden of zo wel moet uitstellen/plannen naar 's avonds of zo. |
Citaat:
|
Nee, ik ga echt niet kijken of ik nog een gaatje heb.
|
Leuk hvj die grapje ja tog
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Verder vind ik het vreemd dat jullie blijkbaar bijna altijd onmiddellijk kunnen doen waar jullie spontaan zin in hebben. Jammer genoeg lukt mij dat al jaren niet meer. |
Stel dat ik 's middags op een ongemakkelijk moment zin krijg in masturberen, dan zegt dat helemaal niets over of ik daar 's avonds op een gemakkelijk moment ook zin in heb, dus nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat mij zelf betreft: ik masturbeer meestal direct na het opstaan, maar als ik daar om wat voor reden dan ook geen tijd voor heb doe ik het 's avonds, omdat ik er dan wel de mogelijkheid voor heb. |
Citaat:
|
Kinders doe normaal, dit persoon vraagt iets (ADVIES.. niet om belachelijk gemaakt te worden dus!) en verwacht daar normaal antwoord op. Dat zouden jullie toch ook willen? of niet soms? worden jullie graag belachelijk gemaakt met iets dat je je afvraagt?
|
Nee, het is geen advies wat de TS vraagt..
Citaat:
En ik snap dat hij wil weten of meer mensen het plannen, maar seks (zowel solo als teamsport) moet spontaan zijn.. zoiets plan je niet, lijkt mij.. vandaar de antwoorden. |
ach als iemand ermee 'zit' verwacht ik dat diegene een redelijk antwoord mag verwachten van misschien meer ervaren personen of wat.
het verbaasde me alleen, het is trouwens ook neit alleen in dit topic moet ik zeggen |
Citaat:
|
Heb het allemaal in mijn trek kalender staan :D . de kalender loopt tot eind 2010 maar waarschijnlijk moet ik hem verandere eind 2009 want dan volgens mijn berekeningen eindigd de pubertijd. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh my God , wat een foute vraag... natuurlijk ga je dat niet plannen.. het is gewoon echt heel fout. :eek:
|
Citaat:
@Marzs: Er bestaan geen foute vragen, hooguit vragen die je zelf misschien nooit zou stellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Nee nooit, er zijn wel meerdere momenten waarop het meestal gebeurd. Maar dat komt niet omdat het gepland is ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |