![]() |
Core Ball
Ik ben bezig met het maken van een eigen spel, ik weet niet of het toegestaan is om hem te posten voor kijken op bugs.
http://81.171.97.13/~cragon/cbw/ Het is beter om de beta te downloaden die bevat minder bugs dan 'final1.exe' Beschrijving: Misschien een beetje raar, maar je bent een balletje. Je moet naar een vierkantje toe en dan heb je de level gehaald. Simpel, toch? Dat denkt iedereen.. tot ze het spelen. Je moet allerlij opstaaksels ontwijken. Je kan ook multiplayer (hot seat) spelen, en een tijdspel spelen. Alvast bedankt, Fos |
tuurlijk. Beschrijf eens.
|
het werkt niet
|
De naam is leuk :P
Het spelletje is wel grappig. Staat nu dus op m'n desktop ;) EDIT: Alleen jammer dat ik hem na twee minuten alweer uitgespeeld had :P Multiplayer is wel cool, trouwens (Y) |
Bug: Als je in het hoofdmenu klikt op Check voor updates, wordt er zes keer een nieuw venster geopend. (Tenminste, in Firefox.)
|
cool (y) maar kijk nog wel even naar de vormgeving :)
|
Grappig spel. Wel snel uitgespeeld en je raakt er denk ik ook wel snel zat van. Maar wel leuk om even te spelen.
|
uitgespeeld :D (y)
|
In de MP modus, als je dan een nieuw level bent begonnen, en je gaat met bal 1 uit het beeldscherm (bijvoorbeeld helemaal naar boven) dan staat er "Player 1 wins" Terwijl die gewoon naar boven is gegaan
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |