![]() |
Buttons
Ik vroeg me af, wie dragen er nog meer buttons op je tas/kleding? En waarom draag jij het liefst buttons op je tas/kleding? Vandaar de volgende vragen.
1. Waarom heb je die buttons op je tas zitten? (gewoon cool of uiten van je mening) 2. Waar haal jij je buttons meestal vandaan? |
1. Géén buttons
2. De knopenwinkel |
Ik heb buttons omdat ik buttons hip vind en ik haal ze in alle punkwinkeltjes in Gent.
|
Ik heb buttons, vanalles, voornamelijk van skategear en ook wat bandjes, etc.
|
ik heb er 1 van helga.
|
1. Waarom heb je die buttons op je tas zitten? (gewoon cool of uiten van je mening)
Een deel +/- 60% gaan over dingen die ik cool en interesant vind. Zoals zombies, vampieren en dat soort gedoen. En het andere deel +/- 40 % vooral voor meningsuiting. Bijv. het vredesteken, NO WAR, Kernwapens weg uit Nederland. 2. Waar haal jij je buttons meestal vandaan? Koop ze bij free recordshop, krijg ze of ik maak ze soms zelf. |
ik heb wel een paar buttons
|
ik heb een paar buttons, ja. ik doe er eigenlijk niets mee.
een jongen die ik ken heeft trouwens een jas met alleen maar buttons erop. he-le-maal vol. kklelijk. |
Buttons ja, want scenepoints. Op m'n tas :p
Citaat:
|
Ik zag het toevallig bij life en cooking en vond het toen meteen wanstaltelijk.
|
nee
want k heb geen leuke, en zoek er ook niet naar. en ik vind het wat te alto. en mn tassen zijn er te mooi voor. :bloos: |
Lelijke toevoeging in my opinion.
|
ik heb op mijn leren jas een aantal buttons zitten, vooral band buttons maar ook wat andere dingen. op mijn spijkerjack heb ik er ook een aantal zitten, waarvan de coolste denk ik nog wel mijn Clockwork Orange pin is.
|
Minor Threat en Reproach op de jas.
|
ja ik vind dat wel een goed liedje van PCD.
|
o ja ik koop ze voornamelijk bij shows en distro's.
|
jep, van zeppelin, ramones, the cramps, the brian jonestown massacre en wat andere dingen als eentje van the decepticons (transformers). Een op mijn jas en een paar op m'n tas, maar niet teveel want dat is idd kklelijk
|
Citaat:
Paar op mijn tas, 2 op een jasje. Niet alles vol want dat ziet er niet uit. Oja en ik haal mijn buttons van shows. |
Buttons !
Op de meeste van mijn jassen hangen er wel een paar. Op mijn fototas zitten er een paar, maar die vallen er meestal na een paar dagen weeral af. Waarom? Cool, hip, stoer, leuk, van die dingen? Van waar? In cd-winkels en bij optredens staat vaak wel een grabbelbak. Ofwel krijg is ze gewoon links of rechts. |
1 In mijn punkperiode had ik aardig wat buttons van de bands die ik leuk vond
2 tijdens gig's voor 50 cent. |
Moet je daar dan voor betalen ???
Ofwel is er dus een verschil tussen België en Nederland, ofwel pik ik ze blijkbaar ten onrechte al meer dan een jaar van overal mee. |
Ik heb in totaal twee buttons die ik regelmatig draag, een SP-button in de vorm van een geworpen tomaat en een 'still against animal testing'-button van Lush. Die twee zitten vrijwel standaard op mijn tas/kleding.
Verder heb ik er wel meer, maar die draag ik nooit. Laatst zag ik Rambo-buttons en Rocky IV-buttons en Arnold Schwarznegger-buttons maar die heb ik for some reason niet gehaald :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
buttons zijn lomp, de laatste waar ik echt hard op ging kreeg ik voor mijn veterdiploma |
ik heb een shitload aan mn tas zitten en vind ze wel leuk zitten daar en heb ze overal en nergens vandaan (concerten en winkels enzo)
en heb op elke tas die ik gebruik een lush button omdat ik lush addict ben en dierproeven zielig vind |
ik had drie 36C buttons maar die zijn kwijt. Nieuwe halen op ebay maar.
|
Nee, alleen paar van die gratis dingen met retarded uitspraken.
Misschien moet ik ze dan toch maar eens dragen :) |
Citaat:
|
Citaat:
OT: Ik heb wel buttons, maar ik draag ze niet. Zijn ook allemaal oude buttons. Wel had ik een Pink Ribbon speldje op mijn jas, maar die is er alweer af. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen buttoms of gekke knopen, niet aan mij.
Hoogstens een stikker op een boek of map, maar ik hoef geen statement te maken met een gele plakker op mijn jas. |
Of een Indiana Jones button.
Maar die hebben ze dan weer niet. :mad: |
Ik heb een paar buttons op mijn rugtas, net zoals patches, maar die tas gebruik ik niet zo vaak.
Puur voor de leuk, zijn ook buttons die ik in het buitenland heb gekocht en Waterloo. |
toen ik mijn VWO had gehaald kreeg ik een ''ik ben geslaagd'' button van mijn zusje die ik die dag thuis dan maar heb gedragen, verder heb ik niet zoveel met buttons.
|
Citaat:
|
ik draag buttons om mijn mening te uiten en sociale misstanden aan de kaak te stellen. tot nog toe Kim Jong II nog niet gereageert. :(.
|
ik koop geen buttons meer, ik raak ze toch altijd kwijt als ik wat gedronken heb en dan zitten er gelijk weer van die lelijke gaten in m'n leren jas. mocht ik op een d66 button stuiten, die zou ik dan wel kopen.
|
Ik ben eigenlijk ook wel fan van mijn Mr. T button :cool:
|
Citaat:
ja, daar moet je voor betalen. |
ik draag geen buttons dat is voor gekke altos :nono:
|
ik hjeb een button van een bandje dat ik ken en dat was het soms voor op mn broek ofzo als het leuker staat aha
|
Intensity is de enige button die ik nog wel 's op heb. En Black Flag.
|
had een keer op een punk concert een joy division button gekocht, opgespeld, en was em binnen een half uur kwijt :)
|
Wat?
Ik heb wel een supersaaie tas waar ik ze op doe om dat ding nog een beetje aantrekkelijk te maken, maar echt beter wordt ie er niet van aangezien ik niet zo van buttons hou. Waarvandaan? Van hulp/protestorganisaties, als ik weer eens mijn moeder heb geholpen met haar hippie-idealen. Of gratis bij een pak koffie of zo, of op een verjaardagskaart. |
Vast wel, maar ik raak ze altijd kwijt.
|
Bovendien is buttons vet lamme irritante lastige kutversiering. Smeer dan gewoon verf op je tas ofzo.
|
Citaat:
|
eentje van polska natuurlijk
|
Idealisten heb je sowieso niets aan. Realisme!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49. |