![]() |
Klaxons 3 maart...
Ze komen weer deze kant op, maar nu voor n eigen show. Ik ben dr bij!
Citaat:
|
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
|
omg de nieuwste en grootste hype en ik heb er nog nooit van gehoord :(
|
ja, ik dacht misschien tegen die tijd denk ik van weet je wat ik ben toch bijna jarig ik vier het dan.
maar het is toch vast al volgende week uitverkocht :) . |
Hoe duur?
3 maart komen black keys ook in tivoli, denk dat ik liever daarheen ga. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zonder de muziek te luisteren kun je makkelijk vast stellen of iets een hype is of niet, als een bandje zonder cd door o.a de NME de hemel in wordt geprezen en als ze meteen voor hun eerste cd een contract met een major krijgen is het een hype. simpel.
|
Het is dan ook dope.
Maar ik ben er niet. |
Citaat:
|
Citaat:
verder weet ik niet wat ik van de klaxons moet vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
klaxons underground?
voor je het weet hebben ze zo de mtv must see aan hun broek en kom ze 2930 keer per dag op mtv langs. dus underground schmunderground. |
Ondergronds of niet, het is wel aardig vernieuwend en ik vind het leuk.
|
Citaat:
New Order was het enige cruciale op punk/house crossover gebied. |
Ja ik had natuurlijk kunnen weten dat er zoiets zou komen :}
Voor de menigte is het redelijk vernieuwend :) |
Citaat:
FUCK de menigte de menigte luistert marco borsato |
Citaat:
|
Ik vind Atlantis To Interzone nog wel leuk. Magick is dan weer een vreselijk.
Euhm ja, voor The Klaxons ga ik niet bepaald mijn zetel uitkomen of het moet hier ergens in de buurt zijn. En vernieuwend/niet-vernieuwend. Het is totaal niet-vernieuwend, maar ik ga niet beweren dat ik begin jaren '90 de voorhoede vormde van de hele rave/house/newwave-crossover-beweging. Ergens volg ik Shoarm wel in zijn redenering. Zeker omdat Klaxons (NME desgewenst) nog een aantal bandjes in haar vaart meetrekt (genre Shitdisco, Datarocker etc. ik heb daar al eens een topic over geopend dacht ik). Zo komen er een hele boel pubertjes in contact met een geluid dat ze niet bepaald kennen en dan beginnen ze te graven naar New Order enzoverder... En uiteindelijk heeft NME klaxons niet opgericht, MTV2 evenmin. Oké, ze zijn wel geadopteerd door de mainstream na verloop van tijd. Underground, dat is Current 93, maar inderdaad, dit niet. Misschien is dat het ooit wel geweest, maar nu niet meer. Damn, wat een chaotische post. |
ik ben underground dus luister naar mij als ik zeg dat klaxons kut zijn
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |