![]() |
[GoW] Hoe word je 'goed'
Ik speel dit game al sinds een maand geleden (Single player, Cusual en Hardcore uitgespeelt) Eergistere was ik van plan om online te gaan, ik ga online speel paar potjes en word gewoon elke keer dik geowned, Ik kill wel soms 1 of 2, maar soms ook echt 0 hele pot, terwijl de rest 8 kills of hoger heeft. Dus me vraag was, hoe word je nou 'goed'? Zijn er dinge waar je op moet letten? Veel spelers proberen wel eerst sniper of andere - 1 x = dood wapens - te pakken. Heeft iemand aub tips voor me? Want ik kan hier niks mee, i kdacht dat ik goed was door single player te spelen, maar na online te gaan doen, lijk ik wel een dikke vette noob.
Btw, nog een vraagje, als je iemand half dood schiet (gaat hij nog ff liggen van de pijn) maar door welke knoppen kan je um helemaal dood maken als je in zijn buurt ben? welke knoppen moet je drukken? Ik hoop da tiemand mij hier kan helpen en tips kan geven, want ik denk door 'vaak' te spelen je nergens komt. GoW= Gears of War voor de Xbox360 |
GoW?
|
Klinkt als een FPS? Gewoon veel oefenen, en zorgen dat je alle opties kent die beschikbaar zijn, de maps leren kennen, etc.
|
Gears of War
|
Ik vind RS:Vegas persoonlijk veel leuker, en in de paar uurtjes dat ik GoW multiplayer heb gespeeld waren de meeste mensen aan het grenade taggen of als idioten aan het rondrennen met shotguns.
Dus mijn advies: zoek een betere shooter. :P |
Ik wilde bijna gaan posten dat je gewoon buttons moest bashen, tot ik me realiseerde dat het niet over God of War ging.
|
Citaat:
god of war is niet button bashing!! :nono: |
Citaat:
|
Gewoon naaierig spelen. wachten om een hoekje tot ze naar je komen . plak een nade op ze door met een nade te slaan. rush iig niet naar voren want dan ben je vaak de lul. de shotgun wil ook nog wel eens handig zijn van dichtbij.
en als die op zn knieen ligt moet je idd gewoon ff op X drukken of je schiet hem door zn kop. |
Citaat:
|
Wil je ophouden met dat God of war offtopic gelul van jullie. Het gata hier om Gears of War voor de Xbox360, niet een kutgame voor een kut machine.
Dank u |
nounounou wat een taal gebruik toch weer :)
|
Citaat:
|
Citaat:
god of war > gears of war ps2 > xbox360 dank u |
Citaat:
|
ok doei
gekke gamers ook altijd :bloos: |
Megatron > Optimus Prime
|
Coca Cola > Pepsi
|
Geel > paars
|
HJ>grolsch
|
Ontopic>Offtopic
|
Net als met alle shooters, veeeeeel spelen, op andere mensen letten en de maps gewoon heel goed leren kennen.
|
Citaat:
En idd, gewoon een kwestie van online veel oefenen. |
|
de maps goed leren kennen is wel je #1 thing to do, schieten komt later wel
|
een Tip van iemand die vaak online speelt:
blijven bewegen dan naai je die f8cking snipers (behalve als ze echt goed zijn) en voor de rest gewoon het level kennen en veel oefenen |
Citaat:
online met goede mensen stil staan = instant death |
Citaat:
Ooit GoW gespeeld? |
nee en dan wil ik zo houden
maar met de meeste shooters is het wel zo handig om niet te lang stil te staan dunkt me |
Citaat:
veel oefenen online helpt, niet de ranked matches maar die matches waarbij je punten niet omhoog gaan, daar zitten miner goede personen. zelfs als je het op insane uitspeeelt ben je online een noob (kwam ik achter) |
Citaat:
niets is beter dan bij css om een hoekje te springen en iemand met 1 schot van je deagle een kogel door ze hoofd te jagen |
Citaat:
|
gow nub
|
Citaat:
|
Oefen meer, forum minder.
|
Waar kan je je punten zien? van GoW
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou nou jongens, wat een testosteron hier, even dimmen :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |