![]() |
2006
Is de mode van het afgelopen jaar jullie tegen of mee gevallen? Welke trend van dit afgelopen jaar vonden jullie verschikkelijk, wat was de grootste hype, welke trend bleef onverwachts uit, met welke trend zijn jullie wel tevreden en wat hopen jullie niet voor de mode van 2007? Andere hoogtepunten en dieptepunten in het afgelopen mode jaar mogen in dit topic ook besproken worden!
ik begin: ik vond victor en rolf de grootste hype en wat een tegenvaller zeg. Met de skinny jeans ben ik best blij, want als je klein bent lijk je toch wat langer. De eerste broeken met een uitlopende pijp zijn al op de runways gesignaleerd, hopelijk blijft deze ramp in 2007 ons bespaard. En wat ik verschikkelijk vond dit jaar en de komende jaren niet meer wil zien zijn gouden accessoires |
iedereen liep op school bij ons met van die grijze donnay broeken met witte sportsokken en dan nike slippers aan.
afgewerkt met lang haar en een haarbandje. (n) (n) |
diamante oorbelletjes voor mannen, :(
|
Zeg 'ns eerlijk wat ben jij voor een gaylord.
|
ja jezus die donnay broeken moeten weg
|
wtf zijn donnay broeken
|
ja, ik heb er wel 1 maar voor het sporten en niet meer dan dat.
maar als je dat combineert met lang haar haarband nikeslippers, dan weet ik het ook niet meer. geef mij maar jeans. En dan ook nog die Nike Air jackies, ik haat ze. of leren jassen met bontkragen gedragen door nl'ers die met marrokanen omgaan. En als klap op de vuurpijl nog even de bjorn borg tasjes die jongens om hun nek hangen. (n) gay.. |
Citaat:
Google == Your friend. Gewoon joggingsbroeken dus? np |
leggings met kant :(
|
ja ik vond niks op google, oftewel na de eerste pagina had ik geen zin meer.
|
Handtasjes voor boys was wel het foutste wat ik dit jaar gezien heb.
|
jongens met bjorn borg tassn, die moeten op een rijtje gaan staan en dan in hun gezicht getuft worden.
|
|
Citaat:
|
Wortelbroeken, om de naam. (n)
|
ik kocht laatst een broek zonder te passen en bij thuiskomst bleek het ook model wortel, maar gelukkig heb ik van die rare kleine beentjes dat hij gewoon als een doorsnee rechtgesneden spijkerbroek valt. lucky me.
EN DAT VOOR 20 OIRO :) |
de meest limpe trend is natuurlijk het MOBIELTJE MET MUZIEK :mad: en qua kleding ben ik niet zo'n fan van iets wat iedereen toch al heeft (dwz bontkraagjes en donnaybroekjes, nike jekkies, glitterende oorbelletjes aan beide kanten)
wat ik dan wel waardeer is de strakke broekies die weer terug zijn! ik heb mn collectie natuurlijk al compleet. weg met wijd, lang leve strak! |
Ik vond het wel leuk dat ik veel 60-like kleren zag. Leunt wel dicht aan bij mijn kledingstijl meestal.
|
waarom staat er in jouw profiel dat je studierichting humane wetenschappen is terwijl je 15 bent?
|
omdat ze in belgie op vroege leeftijd al heel humaan zijn
|
misschien is ze geen 15 :rolleyes:
|
dr staat dat ze in 1991 geboren is.
|
Citaat:
http://www.zero.co.nz/music/images/T...%20Ramones.jpg Rock n roll ! |
zeker weten! (y)
|
Hoewel the ramones me al na 2 liedjes vervelen.
|
oh ja die apen met hun jukeboxmobieltjes zijn inderdaad fokking irritant. fucking storende lowres crappy hiphop onzin
|
Citaat:
|
meisjes met korte spijkerrokjes, zwarte leggings en ballerina's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
nee, alleen de essentie ervan.
|
Citaat:
|
ja larry het is namelijk hilarisch om een hele andere leeftijd in te vullen ipv je echte!!
|
Citaat:
|
nouja volgens mij is fayelinde wel degelijk 15 jaar dus zzz hou op met de fuss, ik vraag het toch aan haar niet aan jou grapjurk.
|
on topic again?
* Leggings * donnaybroekjes * van die rechte chique broeken tot op de knie voor dames * Nike Air Max schoenen * Juke Box mobeiltjes in de bus.. |
Citaat:
|
Citaat:
Muhaha! |
dan hou je nog altijd crappy hiphop onzin over
|
Citaat:
spijkerjasjes ook trouwens. verder uiteraard donnay broeken en helemaal als jongens ze in het babyroze aanhebben incluis het bijbehorende vest. |
ja die roze donnaybroeken en pakken enz. enz. trailermode.
skinny jeans zijn wel vet, in combi met de all stars. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik luister nu nelly furtado, dus het kan altijd erger!
|
ik dig die wortelbroeken bij meisjes erg goed.
|
Is dit een wortelbroek?
http://www.mynudies.com/pics/nudie_jeans_thin_finn.jpg :confused: :confused: :confused: |
ja. echt als er iets niet kan bij mannen (n) bij vrouwen is het wel ok, mits een redelijk figuur. te dun en te dik is ranzig.
|
als je het goed doet kan het bij mannen staan, mits het om punks gaat natuurlijk anders kan het echt niet.
|
Ja.
|
Citaat:
thinn finn is ook "unisex" dacht ik, slim jim ofzo is voor mannen |
ik vrees dat we het op dat punt nooit eens zullen worden ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |