![]() |
wat heb je aan, hoe zie je er uit?-topic
op dit moment draag ik:
grijs t-shirt h&m zwarte hoodie h&m g-star broek met strakke pijp twee paar sokken en een zwart sjaaltje, of wat is het toch koud vandaag al stars en ik heb een stoppelbaardje, omdat ik me de afgelopen dagen niet heb geschoren |
Fijn dat ik dat nu weet zeg.
|
Citaat:
|
zwarte broek, zwarte trui, zwarte sneakers en een huge witte riem. saaiiii
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou jongens!
Een broek en een shirt en twee vesten mét twee capuchons die ik dan in elkaar leg omdat het er anders zo gek uit ziet :bloos: |
|
rutger wat zie je er lekker uit! dollar dollar bill y'all <3
|
wat een sufferd
|
Jij hebt er gewoon geen kaas van gegeten.
|
Ik kies hierbij ook de S van Sufferd.
|
Citaat:
eindelijk nog eens een echte hip-hopper |
Nike petje
Mobb Deep / Infamous hoodie met daaronder een strak wit hemd, lekker warm Zwarte cargo broek Suede Timberlands En ondergoed |
Citaat:
|
- zwarte sokken.
- Replay spijkerbroek. - blauw zwarte gestreepte trui. - boxershort. - donkerblauw T-shirt. |
Citaat:
ik heb een lichte baggy spijkerbroek en een grijs shirtje met V hals aan. en all stars. |
aw00p lekker strakke spijkerbroek met mn vans gympies en een fijn bordeauxrood trainingsjack erboven
|
zwarte wollen trui met grote col
zwarte broek die ik vroeger voor ballet gebruikte dus zo'n halve joggingbroek ofzo sokken + sloffen |
Spijkerbroek, zwarte All Stars, groen truitje
|
zwarte lange broek met dunne vertikale streepjes, zwarte schoenen met redelijk hoge hak. donkerrode trui en zwarte warme sjaal om niet dood te vriezen
|
lowloose gstar broek
witte longsleeve met daarover een zwartgrijzig shirtje en een mutsje op mijn hoofd.. thats about it |
Grijze G-star broek, zwartleren allstars, JC rags shirt, HM wollen vestje, Insight vest.
|
blauwe spjikerbroek capsize
zwarte sokken blauw shirtje van paul frank roze riem van paul frank rvs horloge van paul frank 1 gouden ring 1 zilveren ring |
felgroen lang shirtje met wijde ronde hals
felgele riem skinny jeans all stars |
waarmee ik mijn lichaam vandaag mee behangen heb:
- 2 verschillende sokken :bloos: - een zwarte boxer met een zwart shirt - een normale spijkerbroek - een hele foute maar heerlijk warme fleece trui van jack wolfskin. - bril - twee vriendschapsringen - gel gotogot wat een boeiend topic :D |
Maar liefst 4 mensen dragen all star schoenen.
Vaak dragen van die alto typetjes dat soort schoenen, om alto te zijn, helaas voor hun dragen al dat soort typetjes dat soort schoenen, waardoor ze uiteindelijk cliche zijn en dat is erg :eek: , muhaha, hoe suf kan je zijn. |
Ja, daar heb je nou nog eens helemaal gelijk in.
|
Ik draag all stars en verder niets.
|
Kkalto.
|
Citaat:
|
boxer
nudie commissietrui (haha, kutstudent) |
Citaat:
|
Citaat:
|
h&m trui
nintendo t-shirt replay broek nikes :| |
ik zie er niet uit.
|
Sloffen
Pyjama broek EDC trui Hemdje hmmmm, maar ik ben ziek, dus dan mag het :) |
skinny jeans h&m
grijs lang shirtje h&m blauwe gehaakte enorme sjaal h&m en blote voeten. |
dikke roze trui h&m
zwart truitje h&m spijkerbroek Only zwarte laarzen ondergoed oorbellen en m'n haar ziet er niet uit door regen. |
zwart/rood gestreepte lange wollen trui met grote col
skinnyjeans zwarte ballerina's oorbellen met rode muzieksleuteltjes eraan <3 |
joggingbroek + bruingroene coltrui en allstars ja
|
Citaat:
of misschien suf? of misschien een alto? |
gstar jeans
zwart shirt h&m hoodie donkergroen - lichtgroen strepen h&m sokken en een boxer maar dat vind ik allemaal zo flauw om te vermelden, bovendien moet het nog wel een beetje spannend blijven. |
http://i64.photobucket.com/albums/h1...07265059_l.jpg
- een zwarte zakdoek met print van de zara. - een grijze zip-up hoodie van de vero moda. - een zwart met roze shirt van bullet for my valentine. - een zwarte studriem van de h&m. - een zwarte broek van de vrouwenafdeling van de c&a. - zwart met roze slip-ons NET ALS MIJN HAAR. |
zwart truitje
panterprintrokje zwarte hoge allstars |
zwarte nike trainingsbroek, witte (met parelmoerglans) nike tennisschoenen, zwart nike t shirt, zwart nike vestje.
kortom.. tijd voor tennistraining. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een STREPENSHIRT en een broek waarvan ik de kleur nog even in het midden laat. SPANNEND ZEG DIT!!!
|
Zwarte Bronx-laarzen, jeans, rood mouwloos topje en zwarte trui die mijn schouders vrijlaat. En een rode hanger.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |