![]() |
welke bn-er moet er van de kwelbuis?
ik zeg claudia de breij, giel beelen, carlo boszhart, gordon en dat akelige mens uit de gouden kooi met die vreselijke stem die haar kinderen verwaarloost!
|
jij verveelt je vandaag, of niet?
Ontopic: giel beelen inderdaad |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Claudia de B.
Verder maakt het me niet zoveel uit maar ik trek het slecht dat ze een programma met een enigzins acceptabele kwaliteit zo om zeep weet te helpen. Oh Giel B. idd ook. Om de zelfde reden. |
Giel Beelen is ok.
|
Andries Knevel
|
De hele EO dan.
|
Citaat:
|
Claudia als eerste, daarna op alfabetische volgorde de rest.
|
Claudia's lief.
Knevel mag wel weg ja. |
Iedereen die iets met de wereld draait door te maken heeft. Vervelende druktemakers.
|
Niemand. Als ik iemand irritant vind kijk ik gewoon niet naar zijn/haar programma.
Ik erger me trouwens wel aan het woord 'kwelbuis'. |
Bert van Leeuwen
|
Gordon, Joling en Froger die zogenaamd grappig zijn.
Giel Beelen is oke, maar hoef niet op teevee. |
Paul de Leeuw
Hans Kraaij Jr. Albert Verlinde Charles Groenhuijsen En vast nog wel veel meer mensen. |
paul de leeuw :eek: :(
paul is tof (y) |
Dyanne Beekman
Hans Kraaij JR inderdaad |
Citaat:
|
|
omg die kop van Jan Smit :( vreselijk ventje (n)
|
ik erger me aan gerard, gordon en renee. bridget vind ik ook mateloos irritant en eh ja, heel talpa mag van mij weg (y)
|
Cees Geel. En dan bedoel ik ook écht 'weg'. Voor altijd. Ook van het witte doek. Dat ik hem nooit meer zie.
|
Ik ben even een beetje wazig dus ik kan niet op namen komen, maar iig die vrouwen bij de Lama's
Die vent van de Quote En verder die platinablonde presenteermutsen zoals Bridget Maasland. Echt walgelijk, van die overmatig opgedirkte kaaskoppen, gatver! |
Citaat:
|
ellemieke vermolen
chantal jansen dat stomme wijf van 6 pack,nicolien alle wijven bij tmf/mtv. vroeger waren de vjs nog leuk enzo maar nu zijn ze echt STOM enz enz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al moet ik eigenlijk mijn bek houden want ik kijk nooit tv :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Albert Verlinde
Bridget Maasland Gordon, Joling en Froger Herman den Blijker Beau van Erven Dorens Henny Huisman Kim-Lian van der Meij (n) :o |
Bonnie St. Clair
|
Alle hoeren van tmf en sbs6
|
Oh, en Eric Corton.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen die denkt dat ie vet gaaf is doordat hij / zij onzin uitkraamt en leuk denkt te zijn omdat ie op tv komt..i dont watch it.. (y)
|
tony neef
en de gehele cast van schaep met de 5 poten |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Marc-Marie Huijbrechts (y)
Ik vind hem wel grappig eigenlijk. Hij heeft ook een paar keer bij de wereld draait door gezeten, en ik moest echt om hem lachen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaby van Nimwegen, alle overige belspelsletten, 'Geer & Goor', Kim-Lian, Victoria 'ik ben zooo slim' Koblenko, Robert Jensen, Valerio, Hans Teeuwen, Martijn Krabbé, Dyanne Beekman, Maik de Boer, Peter Jan Rens. :mad: . En ik vergeet er vast nog tientallen.
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Patricia Paay, Ron Brandsteder , die gast van ''de 10 dit en dat''
|
Chantal Janzen
Jack Spijkerman (heeft ook z'n langste tijd wel gehad) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |