![]() |
666 (six six six)
Wie kent deze band? :)
Is een nog redelijk onbekend Nederlands glam-rock-bandje.. Ze speelden gisteren in een cd-winkel in Bergen op Zoom, en stonden een tijdje geleden ook op Borstrock. Vond ze best grappig eigenlijk, weet alleen niet of je ze kan downloaden.. Ze speelden o.a. nummers van Iron Maiden, Deep Purple (? dacht ik :o) enz. De naam is maar voor de show, niet echt dat ze zich zo satanistisch vinden, maar ze brengen t wel heel droog :D Kortom, denk dat ik de cd maar ga kopen :) Iemand nog die ze kent? |
Ik vind het een nog al zwakke naam voor een band maar ik ken ze niet .. :)
|
Ik vind het ook een zielige naam.
Aan de naam kan ik zien dat ik 't een K*T band vind :). |
Citaat:
|
Ze kunnen best goed zijn, maar dan moeten ze maar een normale naam nemen :)
|
Citaat:
|
Ach ja..
Je mag een band niet K*T vinden alleen om de naam(?). Maar een naam zegt veel. Als de naam zou zijn: "Eigen volk eerst" en ik zou zeggen dat ik het K*T zou vinden dan zou niemand moeilijk doen. Maar nu mag 't natuurlijk niet. Nee, want nu is het 't getal van de Duivel en de Duivel is hier heilig.. Zoals ik al zo vaak zeg, de hypocratie(??) druipt er vanaf.. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
@ Rhinus :
ER STAAT EEN BESCHRIJVING VAN DE MUZIEKSOORT, LEES DIE DAN EERST VOORDAT JE OORDEELT, KNEUS, DIE NAAM HEBBEN ZE ALLEEN MAAR GEKOZEN OMDAT ZE ERMEE SPOTTEN. Misschien trek ik het me wel teveel aan... |
:d
|
hmm, ik vind ze niks aan eiglijk
|
bagger :o
|
de muziek vind ik ook totaal nx, maar die zangeres kan mooi zingen :o :)
|
Ik vond het wel heel cool gedaan, die man was echt lache en hij kon goed zingen! Die vrouw trouwens ook.
|
Citaat:
|
met dat getal moet je niet spotten. Niet dat ik satanist ben, maar je moet serieus met die dingen omgaan. Verder lijkt het me niet veel aan de beschrijving te zien.
|
geef mij maar cryptopsy
|
Citaat:
Hoe hun ermee omgaan (overal 666, pentagrammen en omgekeerde kruizen op tekenen, maar ondertussen nog steeds denken dat je als satanist satan moet aanbidden en jezelf moet snijden) vind ik ook spotten, aangezien mensen hierdoor een verkeerd beeld krijgen.. |
ken het niet
wat is Glam-Rock ? :confused: :o |
KISS is glamrock toch?
|
toch leuk.... ik ben ongeveer een ajar weg en nog steeds dezelfde ruzies :rolleyes:
|
ja, je had beter weg kunnen blijven :rolleyes:
|
Citaat:
ze speelden deep purple, iron maiden, verbeterde versies van elvis, ik d8 ook nog iets van nina hagen.. zoiets.. |
Mensen, ik wil even zeggen dat je bij mij de dingen in 't heel klein en 't cursief niet te serieus moet nemen.. Of 't is:
-Sarcasrtisch -Generalizerend -Spottend -Lui-aanwezig-getypt -Om iets te onderstrepen -Te relativeren 't Is gewoon niet de bedoeling dat je erop reagreerd. Als 't echt serieus was zou ik 't niet extreem klein & cursief maken.. Ik dacht dat dat logisch was.. |
Citaat:
|
Citaat:
wie wel? .. he dit is eigenlijk best leuk :) eigenlijk niet |
Citaat:
|
eey sam je mag de cd van mij hebben ik vin er zelf niej meer veel aan :(
|
het is een band wat alleen maar cover maakt.
op die cd staan alleen covers van oude rockbands die mn oma en mn papa zo mee kunne zingen :D :cool: |
Citaat:
tog gwoon ff proberen |
Citaat:
|
er is /was ook al een band met die naam in '97
had nummers als Alarma je mag toch geen naam jatten, kan ze geld gaan kosten |
Laat me dr morgen maar wat van horen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[edit]ook namens olga[/edit] |
Citaat:
|
als jullie nou es fijn ff erges anders gaan lopen ouwehoeren :)
|
nah...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |