![]() |
motel mozaïque 2007.
De eerste namen voor motel mozaïque zijn bekend.
!!! A Silver Mount Zion Priestbird 120 Days Fujiya & Miyagi 12 t/m 15 April. Nighttown Rotterdam. |
Oke, ik ga dus.
|
ben benieuwd wat er nog meer komt.
|
Ik ben ook ontzettend benieuwd!
Ook naar het slaapproject van dit jaar... Vorig jaar was in ieder geval te gek! :) |
Oeh gaaf.
vorig jaar gewerkt als vrijwilliger,dit jaar waarschijnlijk weer. |
ik ben naar de afgelopen 2 edities geweest, maar de vroige keer was het echt asociaal druk en slecht georganiseerd en dat geduw van die 'bewakers' was echt strondvervelend.
maar !!! en a silver mt. zion zijn wel heel tof, dus misschien ga ik wel weer ondanks mijn goede voornemens. |
Citaat:
|
Ik vind Motel Mozaique maar kut met al die drukte en indiekids.
|
ik ga niet, ze hebben altijd vette namen op dat festival, maar het festival zelf is zo tergend kut qua organisatie en lokatie (al gaan ze nu ergens anders heen), dat alle goede bands daar nog enorm tegenvallen.
|
ik denk niet dat de bands slechter gaan presteren door de slechte organisatie hoor.
ik heb iig genoeg geweldige shows op mm gezien de afgelopen 2 jaar. |
silver mt zion <333
|
Citaat:
|
zion, te sexy
|
vind het wel meevallen allemaal met die kut organisatie. af en toe is het druk, maar dat heb je op elk festival wel en de akoestiek is allicht minder maar voor die ene band die ik dan op een avond in de schouwburg zie, ach...
!!! klinkt goed in ieder geval. |
je hebt het vorig jaar niet meegemaakt max.
dat jaar met british sea power viel het ansich wel mee, maar vorig jaar was het gewoon schandalig. |
Citaat:
|
:rolleyes: .
|
Citaat:
|
Op de website van Motel Mozaique is bekend gemaakt dat Akron/Family en Deerhoof op het festival zullen staan.
Larkin Grimm, Bunny Rabbit, Pop Levi en Anne Karin Ten Bosch zullen ook van de partij zijn. Met de komst van Lantaren/Venster als festivallocatie gaat een lang gekoesterde wens in vervulling om ook een filmprogrammering aan het festival toe te voegen. Vrijdag en zaterdag worden er films vertoond die geheel in de lijn van het festival liggen. |
ja die docu van antony and the johnsons, devendra, cocorosie, etc. toch?
|
uhu, volgens mij wel ja.
|
tot nu toe nog niet echt overtuigd
|
Citaat:
de line-up doet me nog weinig verder. |
hopelijk worden er binnekort wat te gekke namen toegevoegd.
Het is nu allemaal een beetje CocoRosie-achtig: zoals BunnyRabbit. Ik hoop op Joanna Newsom en Daniel Johnston. Die zijn rond dat tijdtip in Nederland. En echt iets voor Motel Mozaique, vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
maar misschien ga ik er wel heen. al vind ik het publiek daar maar een beetje zo-zo. p.s. daniel johnston is toch dood? |
Citaat:
|
Citaat:
het kan ook aan mij liggen, hoor, maar mijn sympathie voor antony en cocorosie was ineens nogal drastisch verminderd. |
Citaat:
Oh en nee, hij is niet dood! :p Trouwens.. ik vond de docu ook niet helemaal oke. Antony vind ik niet irritant, maar CocoRosie eigenlijk altijd wel... wat een irritant stel. Vorig jaar op Momo ook. En Devendra stelde zich wel erg aan in de docu... dat Vashti Bunyan zijn hele leven zou hebben gered. Vashti was trouwens wel helemaal te gek afgelopen MoMo. |
Er zijn nieuwe namen bekend gemaakt voor het Rotterdamse festival Motel Mozaïque 2007. Dit jaar zijn ook Goose, Midlake, Amon Tobin, Digitalism, The Bloody Honkies, The Strange Death Of Liberal England, Monique van Heist te bewonderen. Ook theater-act Tooky Delphine, met als speciale gast Mocky, is bekend gemaakt.
|
amon tobin (y) .
en goose is ook wel ok en mocky is ook zeer tof, maar weet niet wat zijn rol daarin precies is? |
heb ook geen flauw idee maar ben wel benieuwd (Y)
|
Patrick Wolf komt ook,(y).
|
Bij de showcase van Jaime T vorige week werd gezegd dat hij ook zou komen. (y)
|
Citaat:
|
tijdschema is online (y)
http://www.motelmozaique.nl/2007/Tij...que%202007.pdf ik weet nog steeds niet of ik ga, hmmmm |
Ik ga de zaterdag. En ik heb er zin in.
|
Ik ga vrijwilligen,en waarschijnlijk alleen de vrijdag want zaterdag Felix da housecat en motor in Tivoli,(y).
|
ik wil eigenlijk wel maar teh money :( niet dat het zo duur is maar ik ben tamelijk blut.
|
als er nog kaarten zijn wil ik misschien wel... komen een aantal heel gave dingen. wil sowieso amon tobin wel weer een keer zien
|
Citaat:
|
er komen eigenlijk maar 2 dingen die ik echt graag zou willen zien.
|
Citaat:
|
jeej, kaartjes voor de zaterdag.
|
ik wil vrijkaartjes winnnen.
|
akron/family was echt zoooooooooo mooi
|
hoe waren patrick wolf en a sil mt zion?
|
Citaat:
|
hoe was Amon Tobin? vond het jammer dat ik niet kon, zat zaterdag al in de melkweg, Dutch Ska Festival :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37. |