![]() |
vraagje: kan je van 5vwo *begin dan( naar 5 havo?
Nou? :rolleyes:
|
Ik denk het wel, maar om het zeker te weten moet je dat niet aan ons vragen, maar aan je decaan.
|
Bij ons op school kan het soms wel, maar soms ook niet. Voor de kerstvakantie kan het meestal nog wel, maar daarna moet je gewoon naar 4H, niet omdat je basiskennis mist, maar omdat je anders veel afsluitingsdingen in een te korte periode moet doen (je moet bij ons frans1/duits1 voor een deel inhalen, je moet criminaliteit en rechtstaat van maatschappijleer VWO doen, én je moet ANW inhalen als je dat nog niet in 4V hebt gehad).
De enige persoon die hier antwoord op kan geven is je decaan en daar zou ik, als je dat nu nog wil; naar toe gaan. |
Dat ligt aan je school, hoe ze de lesstof over de jaren hebben verdeeld.
Ik mocht het niet, omdat ik teveel vakken moest inhalen. |
Bij ons op school mag dat niet maar op andere scholen kan het weer wel.
|
Bij ons mocht je nooit overstappen naar een examenjaar. Ik heb wel flink wat klasgenoten gehad die na 4vwo dus naar 4 havo moesten. Maar zoals ook hallo ook zegt: op andere scholen kan het weer wel.
|
Ja.
|
Bij ons kon dat niet, vanwege dan gemiste vakken en schoolexamens e.d.
|
bij ons kon dat wel...anders een school zoeken waar dat wel kan
|
Ik heb VWO4 gedaan, daar bleef ik zeg maar zitten.
Toen heb ik gevraagt, mag ik ipv VWO4 nogmaals ook Havo 5 gaan doen? Dat mocht en dat doe ik nu. Ik neem dus aan dat het kan. :) |
Neuj op mijn middelbare school kon dit niet dan moest je terug naar 4 havo daarom werd het mij destijds afgeraden toen ik in 4 vwo bleef zitten om op het vwo te blijven.
liefs phoebe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48. |