![]() |
[TK] Bed (zonder matras)
Het gaat hierbij om dit bed:
http://www.ikea.com/PIAimages/22200_PE107067_S4.jpg het is 1,40 meter breed. Bij het bed zitten 2 lattenbodems. De reden dat ik het bed weg doe, is omdat ik weer terugverhuisd ben naar mijn ouders en de komende 4 a 5 jaar weer daar ga wonen. Ik heb het bed pas afgelopen september gekocht. De nieuwprijs exclusief de lattenbodems en exclusief een matras bedroeg 99 euro. Aangezien ik er ook mijn lattenbodems bij doe vraag ik er 70 euro voor. Het bed is af te halen in Biddinghuizen. Voor meer informatie kun je hier in dit topic vragen stellen of per PM. |
Citaat:
ot: mooi bed, ik ga eens kijken of dat in mijn kleine kamer past. heb nu een twijfelaar.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is het een IKEA bed? Zitten er geen krassen op o.i.d? Want dan heb ik wel interesse.
Moet ik alleen even m'n ouders lief aankijken of ze naar Biddinghuizen willen rijden... |
Citaat:
en inderdaad, het is een ikea bed |
Het is zo'n bed waarbij je niet te wild mag zijn... of ie zakt in elkaar :|
|
Citaat:
|
Toch even reageren: Ik vind dat bed zo cool hea. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n ouders zien het toch niet zitten naar Biddinghuizen te rijden. Jammer voor mij..
|
maakt het veel geluid? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1m40.. jammer :(
|
Is 't al weg?
Ik bied 65 euro:) (m'n moeder wil 't bed graag) |
het bed is in principe verkocht. Mocht diegene er alsnog vanaf zien dan laat ik het weten.
|
Bij deze is het bed weer gewoon te koop aangezien ik geen tegenbericht meer heb gehad en afgelopen zondag voor niets thuis heb zitten wachten op iemand die het wilde komen ophalen.
|
upje
|
Verdorie, dat bed wil ik!! Maar ik kan het niet zelf ophalen, wordt lastig met trein/bus :o (n)
|
Citaat:
|
upje...
|
Het bed maakt geen geluid, mijn huisgenoot heeft m ook :p
Oh en weet je hoe goedkoop lattenbodems zijn (bij de ikea)? 7 euro per stuk ofzo? :| |
Citaat:
De lattenbodems die ik erbij doe zijn echt goede lattenbodems waar bij mij in ieder geval nog nooit een lat er tussenuit gegaan is. |
dat bed is moooi :cool:
|
Oh jeetje ik wil hem graag, maar ik denk dat mijn moeder geen zin heeft om naar Biddinghuizen te rijden..Ik woon namelijk in Oosterhout (bij Breda)
Geen kans dat het ergens anders opgehaald kan worden? |
ik zoek eigenlijk meer een matras zonder bed
|
ik wil hem wel! (voor hoeveel? hoogste bod was toch 65?) , maar moet eerst even kijken of iemand mij naar biddinghuizen wil rijden.
|
Er mag een slotje op, het bed is inmiddels verkocht
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |